Op vakantie, vond het toen nog niet zo lekker.. Nu wel trouwens

Ben nogsteeds wel bevriend met hem
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zijn beste vriend zoende lekkerder. Plien91 schreef:14, in de bioscoop.Zijn beste vriend zoende lekkerder.
_Question schreef:Plien91 schreef:14, in de bioscoop.Zijn beste vriend zoende lekkerder.
Whahahaha geweldig
super snel en ik zei er ook nog bij 'sorry ik kan het niet zo goed het was m'n eerste keer'
Vond het niet vies maar schaamde me vooral
Nu vind ik het overigens heerlijk
Saskia9 schreef:Ik was 16,vond een jongen leuk uit het cafe,en hij mij.
Ik was erg zenuwachtig,toen hij me vroeg om buiten mee te gaan 'pinnen'. Daar gebeurde het dus,ik weet nog dat mijn hart heel snel ging.
Ik vond het niet eens vies ofzo!
Gemiddelde leeftijd voor je echte 1e zoen is 12, maar daar ben ik al overheen en heb nog steeds geen ervaring.
Als ik de foto zie, schaam ik me dood haha! 
) man, wat was die gozer dom, maar hij kon wel zoenen. 
was ook heel snel ut daarna, een vacuümzak was er niks bij!
Met iemand van een klas boven mij 
Krijg nog steeds kriebels als ik eraan terugdenk. 
Daarna toen ik 15 was met mijn eerste(en laatste) ex, maar wij konden niet echt geweldig met elkaar zoenen, met name hij niet, want hij snapte het geloof ik niet zo, dus het bleef meestal bij een mondzoen zonder tong
En die andere ex van me die kon toevallig wel goed tongzoenen, maar was voorderest een banketstaaf

_bloempje01_ schreef:k doe me verhaal hier niet .... dan liggen jullie naast je stoel en schaam ik me dood
_bloempje01_ schreef:k doe me verhaal hier niet .... dan liggen jullie naast je stoel en schaam ik me dood
Komop, vertel...

Ze was niet eens boos op me toen ik had gewonnen
Dat was ehm.. 7 jaar geleden ofzo. Hij was ook m'n laatste vriendje.
Gelukkig heb/hoef ik geen beugel
en toen was het heeeeeel stom en hij kon het echt niet en toen vielen me kaken nog half op elkaar en toen reed er een auto langs die toeterde en toen stopte we hahahahahahahah!