Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jara

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:27

Ik was 12 of 13
Op vakantie, vond het toen nog niet zo lekker.. Nu wel trouwens Tong uitsteken
Ben nogsteeds wel bevriend met hem Lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:28

14, in de bioscoop. Vork Zijn beste vriend zoende lekkerder.

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:28

Mijn eerste zoen was met een jongen waarvan ik nu denk, wat een stomper. Hij was licht aangeschoten en ik was daarna totally in love. God, toen ging dat nog zo makkelijk. Als je een 'jongen' voor mij een paleis zou vallen, ik nog niet zou reageren.

Maar ik was denk, 13 ofzo? Misschien 14.

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:29

Haha vet topic dit.
Ik was 13, en was na een avondje wat toen later ook mn vriendje is geworden. Dat was echt geweldig, alleen niet echt.. Lekker ofzo

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:30

Plien91 schreef:

Whahahaha geweldig

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:32

_Question schreef:
Plien91 schreef:

Whahahaha geweldig

Was 4 weken later trouwens *LOL*

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:33

Ik was 16 en het was op een date, na de film bij de auto. Ging iets als Vingers aflikken super snel en ik zei er ook nog bij 'sorry ik kan het niet zo goed het was m'n eerste keer' ROFL Vond het niet vies maar schaamde me vooral Huilen van het lachen Nu vind ik het overigens heerlijk Vingers aflikken

Janine1990

Mijn eerste kus kreeg ik toen ik een jaar of 4 was.
Mijn eerste echte liefde, we hebben wel 5 jaar verkering gehad.
Snoepje verkering, maar iedereen wist dat we met elkaar hadden.
En heel in het begin, in groep 1 en 2 gingen we met buitenspelen ons verstoppen, of dan stond ik op hem te wachten en kwam hij mij een kusje brengen.

Daarna heeft het heel lang geduurd.
Pas toen ik 14 was, bijna 15 kreeg ik mijn eerste echt tongzoen.
Ik was met een vriendin op vakantie, en daar ontmoetten we wat jongens.
Een ervan moest nog naar de tent, en wij brachten hem. Waren vaste gasten op de camping.
Een van de andere jongens was daar ook. Een kleine jongen, dikke kop kleiner dan ik.
Daar heb ik mee gezoend. Tsjah... Nagelbijten / Gniffelen
Hij was bijna 22....

Saskia9

Ik was 16,vond een jongen leuk uit het cafe,en hij mij.
Ik was erg zenuwachtig,toen hij me vroeg om buiten mee te gaan 'pinnen'. Daar gebeurde het dus,ik weet nog dat mijn hart heel snel ging.
Ik vond het niet eens vies ofzo!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:34

Saskia9 schreef:
Ik was 16,vond een jongen leuk uit het cafe,en hij mij.
Ik was erg zenuwachtig,toen hij me vroeg om buiten mee te gaan 'pinnen'. Daar gebeurde het dus,ik weet nog dat mijn hart heel snel ging.
Ik vond het niet eens vies ofzo!

Dat is ook niet de bedoeling Nagelbijten / Gniffelen

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:37

Ik met carnaval te midden van al mijn vrienden op mn 12e, hij zoende me ineens vol op de mond, en ik had zoiets van oliebol, iedereen kijkt! Wat moet ik nou..
En het was verschrikkelijk zo vies!!!!

Die jongen was nog hardstikke verliefd op mij geworden. En ik had echt een fobie voor hem!
Nu 8 jaar later, doe ik het met plezier haha Knipoog

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:59

Ik was 12. En het gebeurde achter het muurtje op een speeltuintje waar we wel vaker rondhingen, bij ons in de buurt. Ik weet nog dat het heel koud was en ik heel zenuwachtig was. Ik wist wel dat het er aan zat te komen want we hadden "al" 2 weken "verkering".
Hahaha hij wilde zijn tong in mijn mond stoppen en ik sprong een meter achteruit, een "dat kan ik helemaal niet" uit stamelend.

Vond ie niet erg, hij leerde me het wel. Gut, ik heb best nog wel een poosje aan die jongen vast gezeten. 9 maand of zo, toen begon ie allerlei gefriemel en andere ongein uit te halen en daar moest ik niets van hebben. Heb het snel uit gemaakt. We spreken elkaar nog steeds op hyves.
Ach, het kon natuurlijk ook nooit iets worden. Hij is allergisch voor paarden Vork

Ik heb wel een leuke tijd gehad toen. Wat kan je nog lekker in de wolken zijn van niets op die leeftijd. Heerlijk om nog zo naief te zijn.
Laatst bijgewerkt door Ragebol1977 op 23-11-08 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:02

Wat een verhalen hier. Huilen van het lachen Gemiddelde leeftijd voor je echte 1e zoen is 12, maar daar ben ik al overheen en heb nog steeds geen ervaring. Schijnheilig

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:06

Ooh die eerste zoen *kwijl kwijl*
Als ik er aan terug denk super grappig. Op het feest van mijn oom en tante, wat ook de zijne zijn.

Zijn broer of neef kwam naar me toe om te zeggen dat R mij leuk vond. Ik (lekker naïef als ik toen was) niet op in gegaan. Uiteindelijk was het toch wel spannend, en ben ik met hem gaan praten. Van het 1 kwam het ander, en had ik mijn eerste zoen te pakken onder en heldere sterrenhemel op een parkeerplaats, waar continu onze nichtjes langs kwamen. Even ter verduidelijking, het is dus niet mijn neef. Maar de neef van me nicht Knipoog Als ik de foto zie, schaam ik me dood haha!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:54

Ik was 16, en het was toen met m'n eerste echte vriendje (mt wie ik het twee maanden volgehouden heb *LOL* ) man, wat was die gozer dom, maar hij kon wel zoenen. Schijnheilig

Het vriendje daarna totaal niet, wat is dat dan een afknapper zeg Scheve mond *LOL* was ook heel snel ut daarna, een vacuümzak was er niks bij!

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:01

Haha, al die verhalen hier, echt grappig om te horen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:03

Mijn eerste 'zoentje' was toch ik zes jaar was Haha! Met iemand van een klas boven mij Tong uitsteken

Mijn eerste echte zoen was met mijn huidige partner, ondertussen bijna 6 jaar geleden, was lekker Haha! Krijg nog steeds kriebels als ik eraan terugdenk.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:08

Ergens in groep 3 ofzo door een klasgenootje die dat geloof ik met de halve klas deed Huilen van het lachen Daarna toen ik 15 was met mijn eerste(en laatste) ex, maar wij konden niet echt geweldig met elkaar zoenen, met name hij niet, want hij snapte het geloof ik niet zo, dus het bleef meestal bij een mondzoen zonder tong Clown En die andere ex van me die kon toevallig wel goed tongzoenen, maar was voorderest een banketstaaf Sigaar

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:10

k doe me verhaal hier niet .... dan liggen jullie naast je stoel en schaam ik me dood Tong uitsteken

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:11

_bloempje01_ schreef:
k doe me verhaal hier niet .... dan liggen jullie naast je stoel en schaam ik me dood Tong uitsteken

Ach kom op nou maak je ons nieuwsgierig Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:12

_bloempje01_ schreef:

Je hoeft je niet te schamen hoor, we zijn allemaal jong geweest ROFL Komop, vertel... Haha!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:14

Huilen van het lachen

Ik had een beugel/vervangend gebit nodig afterwards.. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:14

Dat klinkt.. pijnlijk? Huilen van het lachen

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:15

Wat een verhalen! Bijna iedereen vond het niks aan, en die van mij moet nog komen!
Al wel vriendjes gehad, nouja... Bij 1 vriendje ging ik met m'n beste vriendin erom loten ROFL Ze was niet eens boos op me toen ik had gewonnen Bloos! Dat was ehm.. 7 jaar geleden ofzo. Hij was ook m'n laatste vriendje.
Maar door al deze verhalen heb ik er nu al zin in Huilen van het lachen Gelukkig heb/hoef ik geen beugel Haha!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:16

k ben nog steeds jong.. naja hoop dat niemand dit leest die ik ken... was met ringrijden op dorp naast de kerk... me vriendin kwam ernaast staan en zei nou je had wat belooft?(tegen die jongen?) jullie gingen zoenen toch? nou ik loop wel ff weg en dan kunnen jullie het doen... naja sta je dan.. zullen we het dan maar doen? Clown en toen was het heeeeeel stom en hij kon het echt niet en toen vielen me kaken nog half op elkaar en toen reed er een auto langs die toeterde en toen stopte we hahahahahahahah!