ja afkorting van Manuel, vind m ook nog niet heel verkeerd, even wennen maar vergeleken met de meeste namen genoemd in dit topic nog best leuk
Cherdenise
Geplaatst: 18-03-19 17:34
Manu is het dan toch?
Ik heb nog geen Lou's hier gespot. Wel veel namen waarin de i als y wordt geschreven Er is een merk rij kleding meen HH die heeft een lou-lou lijn haha
Lynn_Nikita
Geplaatst: 18-03-19 19:18
Ow ja, dan zou Manu logischer zijn, ik ekn wel iemand die zo heet maar weet de schrijfwijze niet en die spreken het uit als Mano en bij hun kwam het van Emanuel af
net eens gegoogled, het is een Spaanse naam Mano is een Spaanse naam voor jongens. De betekenis is `God is met ons`
Een oud-kamergenoot van me tijdens mijn studie heette "Nadie" en met mijn matige Spaans klonk dat wel erg vreemd.. (Nadie betekend niemand in het spaans).
Verder zag ik laatst in de straat dat iemand zijn zoon "Hamilton" genoemd heeft (naar Lewis Hamilton inderdaad) maar dat als voornaam.... noem hem dan Lewis... Senna zie ik ook vaak als verwijzing naar Ayrton Senna. Al zou ik zelf mijn kind (En ik ben dat niet van plan) eerder Niki noemen (Lekker unisex naar Niki Lauda vernoemen).
Lynn_Nikita
Geplaatst: 24-03-19 10:00
Ik heb een Senna en een Nika ( geen Niki) Senna is ook unisex ( ik heb een jongen) en ja de naam heb ik via de coureur maar ik vind het ook mooi klinken en makkelijk te schrijven en uit te spreken is alle talen. Dat vind ik met bv Ayrton weer niet
AaronYve
Geplaatst: 24-03-19 10:52
Hamilton als voornaam vind ik ook 3x niks. Maar denk dat ze dan zo'n fan zijn dat Lewis voor hen geen verwijzing is ofzo.
Net als je ziet hoeveel babies Max genoemd zijn, leuke naam maar zal ik niet meer geven.
Zag net een Blue Bobbi en Bliss Bella.. en het zijn ook nog eens zusjes.