Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

CleovG schreef:mijn moeder maakte een pot verf open en zei: Goh, het is zwart! Daarop zei ik: Dan moet je goed roeren
)
Suor schreef:Ik zeg regelmatig als ik 's ochtends naar school ga ipv gedag, weltrusten tegen m'n ouders![]()
Van de week had ik ook nog een erg slimme opmerking. M'n ouders zijn momenteel in Amerika en ik had ze gesmst of de dvd's daar goedkoper zijn en of ze dan Sex and the city mee wilde nemen. Bedenk ik me later dat er dan misschien geen NL ondertiteling bij zit. Dus mn vriend zegt jaa maar toch wel in het Engels. Dus ik huh hoezo hebben Amerikanen Engelse ondertiteling dan? Oohja voor blinde mensen natuurlijk
Pel schreef:ik heb ook domme opmerkingen vandaag![]()
we hadden het net over koffie, dat er caffeine inzit weet iedereen wel..
maar ik zie: je wordt wel erg druk van die cocaine in de koffie (ipv caffeine)![]()
en mn vriendin is verslaaft aan haar gamecube (zoals ik aan bokt) dus zei ik zachtjes: you are adicted
verstond zij: you are een diktit![]()

)
hehe 
Helicopters op de snelweg om op de borden te kijken waar ze kunnen landen

shadowlover schreef:haha, iets wat elke brabo wel een keer zegt en waar dan ernstig geschokt op wordt gereageerd door noordelijkere nederlanders: "ik ben aangereden"
even voor de duidelijkheid: "nee, ik heb geen ongeluk gehad, ik ben zojuist vertrokken(aangereden) en over een uurtje bij je"
Barbiietut schreef:zwager tegen mij;
wil je ijsblokjes in je cola?
ik; ja 1tje, anders stroomt hij over als t ijsblokje is gesmolten..
( niet snappende dat de inhoud hetzelfde blijft)