Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 11:51

ik net weer in de bocht hoor

ik loop met een vriend naar de winkel
komen we een bekende van hem tegen
hij stelt zich aan mij voor : dag ik ben Wigbold
voor ik het wist had ik eruit gefloept : ach jongen kun je ook niks aan doen

ik soms ook met mijn mond

(ik had die naam nog nooit gehoord en vond hem raar tja kan die jongen idd niks aan doen )
hij moest er gelukkig om lachen

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:25

Ik reed laatst in een andere les, met andere mensen natuurlijk. Haha! Had ik over mijn paardje en mij en dat hij ziek is en dat ik hem elke dag moet rijden maar geen rijbewijs heb. Zegt de mevrouw met wie ik praatte:
"heb je geen rijbewijs? Hoe oud ben je dan?"
"Ik? Ik ben achttien?"
"Oh, je bent nog maar een broekkie!" Zegt ze opeens heel luid zodat ieder het horen kan met een grijns van hier tot tokio.
"Ach," Zei ik doodkalm. "Dat is nog altijd beter dan met een been in het graf staan." Haha!

Hoe krijg je Roane op stang... Koe

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:28

Roane schreef:
Ik reed laatst in een andere les, met andere mensen natuurlijk. Haha! Had ik over mijn paardje en mij en dat hij ziek is en dat ik hem elke dag moet rijden maar geen rijbewijs heb. Zegt de mevrouw met wie ik praatte:
"heb je geen rijbewijs? Hoe oud ben je dan?"
"Ik? Ik ben achttien?"
"Oh, je bent nog maar een broekkie!" Zegt ze opeens heel luid zodat ieder het horen kan met een grijns van hier tot tokio.
"Ach," Zei ik doodkalm. "Dat is nog altijd beter dan met een been in het graf staan." Haha!

Hoe krijg je Roane op stang... Koe

Ik heb ooit eens bijna hetzelfde gehad Clown

Had nét mijn rijbewijs en was (eigenlijk nog steeds Nagelbijten / Gniffelen ) er dus behoorlijk trots op! Toen ik het erover had met een vriendin kwam er een ouwe sok die zei: 'Kind, over 10 jaar verdien je je rijbewijs pas.. nu moet je nog leren rijden.'
ik: 'Ach, alles beter dan het feit dat je je rijbewijs al in had moeten leveren'
Sok: 'Pardon'
Ik (wat harder): 'DAT HET BETER IS DAN JE RIJBEWIJS HEBBEN TERWIJL JE HEM AL IN HAD MOETEN LEVEREN'
Sok: '.....'

Clown

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 12:28

wuahah roane geweldig Huilen van het lachen !

Twinkle81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 13:01

Ik heb een hele tijd op een technische (telefonische) helpdesk gewerkt. En regelmatig kreeg ik te horen of ik de mensen wilde doorverbinden met de helpdesk.

Of mensen die later terugbellen omdat ze het antwoord wat ze krijgen niet willen aannemen van een vrouw (en een van mijn mannelijke collega's zegt uiteraard precies hetzelfde).

Zelf heb ik in de supermarkt achter de kassa een keer om een legitimatie gevraagd omdat een jonge vrouw sigaretten wilde kopen. Bleek ze al 20 te zijn! Bloos

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 13:05

Ik heb ook zoiets!
Ik werk in een pizzaria en wij nemen ook telefonische bestellingen aan.
Nu, meestal als ze bellen neem ik op met de openingszin: "Pizza Italia Destelbergen, goeie avond." en krijg ik als antwoord: "Is het mogelijk een pizza te bestellen?"
Op zo'n moment heb je echt zin om te zeggen: "Neen, hier kan dat niet in deze pizzaria."
En ook soms vragen ze dus of ze een pizza kunnen bestellen, antwoord ik simpelweg "natuurlijk" en dan vragen ze pasta of lasagne. Clown
Kan wel grappig zijn..

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 13:06

hahaha ik floep dr ook altijd van alles uit.. khad een x tegen een leraar gezecht die mij er uitstuurde omdat de klas vervelend was zo van maar jij loopt te Fu*ken ik niet! Bloos oeps

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 13:08

Jaa idd, of als er iemand belt die vraagt of je ouders er ook zijn. "Jawel hoor" "................ euhm mag ik die dan even.." Knipoog

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:57

Ik heb zelf eens zo'n domme opmerking gemaakt.
Ik zat nog op de Pabo en ik ging met een vriendin van me naar de kamer van een docent, we moesten wat vragen.
Komen we daar, de deur van zijn kamer stond open en het zag er nogal rommelig uit, dus ik zei:"Jeetje wat een t#ringzooi hier!" Bleek dat die docent achter de openstaande deur aan zijn bureau zat Pling , hij kon er gelukkig om lachen maar ik kon wel door de grond zakken! haha

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:42

ruth91 schreef:
ik ken het gevoel Tong uitsteken
was donderdag in de kroeg, liep naar de bar om een drankje te bestellen, zat er een man aan de bar, ik stond naast m, ik had een wit schirtje met kant langs de randjes aan. zegt ie : 'zoo, jij hebt je nachthemdje nog aan?' met zo'n gezicht van, leuk hea, grappig ben ik hea, ik keek m aan.. zei: eehm, neehoor.. (ik had al aardig wat gedronken) zei daarna: bovendien heb ik nooit iets aan snachts.. Nagelbijten / Gniffelen zegt hij: oow, nounou, wat een studentikoze opmerking!
Verward achjaa, ik had t niet moeten zeggen Tong uitsteken vond t best stom achteraf maar die vent spoorde ook niet Tong uitsteken
ik zei nog: studentikoos?! Nors opkijken
'nou, gewaagd dan Knipoog' zei die....
daarna liep ik weg Tong uitsteken

Naja ruthje toch!

liefs amber Cool

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 16:49

Nee bij mij dan gisteren.
Ik kwam net terug van valantie met mijn vriend en we stonden nog op het vliegveld te wachten tot dat we opgehaald zouden worden.
We gingen nog even een koffie halen omdat we toch nog even moesten wachten.

Nou zit het zo, mijn vriend wordt altijd super bruin van de zon, bijna zwart en ik verkleur bijna niet.
Mijn vriend plaagt mij daar altijd mee.
Maar we staan daar dus voor de kassa zegt een man achter ons tegen zijn kindje: "Kijk, dat meisje gaat nog op vakantie" (terwijl ik dus net terug kwam)
Dus ik vertel hem dat ik al 2 weken in Italie geweest was. Zegt de man: "Oh, sorry, ik dacht dat je nog ging, je bent namelijk nog hartstikke wit!"

Nou je raadt het al, mijn vriend kei hard lachen en ik, ach ja, ik kon er de humor wel van inzien,
maar ik ben bang dat ik hier nog vaak me geplaagd ga worden door mijn vriend Clown

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:06

ga hem gewoon neger noemen Haha! !

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:07

Ik heb er ook nog wel een paar:
Vorig jaar op het strand:
Meisje die ik niet zo heel goed ken maar weleens wat woorden mee wissel had een bikini aan waar je alles doorheen zag...
Ik: die bikini kan ECHT niet!
zij: hoezo?
Ik: ik zie je tepels gewoon zitten.
Zij: *schaam* handen voor dr borsten.

Paar jaar terug gaf ik ponylessen op een manege, in een van de eerste lessen die ik gaf had ik een flink lompe opmerking:
Kids: gaan we straks nog galopperen?
Ik: als dat jongetje terug is van de wc gaan we galopperen.
Kids: gniffel... hahaha.
Ik: waarom lachen jullie zo?
Kids: dat is een meisje die naar de wc is.
Ik: oeps...

Toen ik een jaar of 14 was had Flair koliek en was de Da bij haar.
Hij: ik ga nu een slang in haar achterste brengen en haar doorspoelen. Hij liep daarop naar de auto om spullen te halen.
Ik: stond in de stal bij Flair in de waan dat ik alleen met haar was en zei tegen haar: rustig maar meis, het is net alsof je gedekt wordt door en knappe hengst maar dan in het verkeerde gat.
Da: gniffel. (hij was dus al weer terug en had het gehoord)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:11

flair schreef:
Hij: ik ga nu een slang in haar achterste brengen en haar doorspoelen. Hij liep daarop naar de auto om spullen te halen.
Ik: stond in de stal bij Flair in de waan dat ik alleen met haar was en zei tegen haar: rustig maar meis, het is net alsof je gedekt wordt door en knappe hengst maar dan in het verkeerde gat.

Die is niet lomp die is gewoon leuk... ROFL

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:12

Ik voelde me toch behoorlijk lomp Tong uitsteken

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:29

"spaart u zegeltjes?" nee jij?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:41

Roane schreef:
flair schreef:

Die is niet lomp die is gewoon leuk... ROFL

gewéldig Huilen van het lachen

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:45

Ik vind dat heel veel mensen een dikkere huid moeten krijgen. Tegen 'n "je bent dik" opmerking moet je gewoon kunnen, net als tegen een "je bent dun" opmerking.

Ik liep toen ik 14 was met 6 (!) boterhammen in m'n hand, nouja, 1 half in m'n mond, de andere 5 nog in 't zakje door 'n gang op school. Roept een of andere ik-ben-zo-stoer "môge, anorexia!" Dat is best wel een belediging, als je al 3 jaar bezig bent met aankomen - maar ik heb 't van me af laten glijden, die arme jongen kon nog niet eens tellen hoeveel brood ik zat te bikken, om 'm dan nog meer te gaan beledigen... Knipoog

Mijn schoonzussen zijn aan 't discussieren. De ene had namelijk zo'n moeite om laarzen te vinden, omdat ze niet dicht konden om haar kuiten heen. Oohw, zegt de ander, maar een goede schoenenwinkel kan de laarzen voor je oprekken, zodat ze beter passen. Dat laat ik altijd doen.
Ik heel subtiel ertussendoor: ik koop m'n laarzen altijd zo goedkoop mogelijk, en dan hoop ik maar dat ze krimpen Haha!

Gisteren, ik tegen m'n oom (heeft een baard van ruim 'n cm) "jouw baard prikt..." Mijn oom begint meteen met "ja dat heb je" maar daarna kon ik mijn zin afmaken: ... minder dan die van tante x *LOL*

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:30

Geweldig topic! Haha!
Ik zat vorig jaar met een vriendin in de bus opweg naar een theater in een vreemde stad. We wisten niet precies waar we eruit moesten dus ik vraag het aan degene voor me:
Ik: *tikt op schouder*"Eh..mevrouw, weet u misschien waar de blablastraat is?"
Draait diegene zich om, blijkt het een Chinese jongen te zijn Bloos!
Dus ik kon niets anders meer uitbrengen dan: eh..eh..
En ik zag in mn ooghoeken mn vriendin keihard lachen..
Dus ik vraag het nog een keer, blijkt die knakker alleen maar engels te praten Clown fjieuw!

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:48

Stoeptegel schreef:
"spaart u zegeltjes?" nee jij?

Een keer op school met een meisje ook zoiets ik dacht dat zij een papagaai had vraag met niet waarom ik dat dacht. Maar dat ging ook zo

IK: Heb jij thuis een papagaai?
Zij: Nee jij

haha sloeg gewoon nergens op.

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:29

hehe ja ik zeg dat best vaak af en toe Nagelbijten / Gniffelen

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:30

Stoeptegel schreef:
hehe ja ik zeg dat best vaak af en toe Nagelbijten / Gniffelen

Clown

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:33

Huilen van het lachen ik dacht al dat er iets niet klopte toen ik het typte.

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:46

owww ik weet nog wel een goeie ja die me wel eventjes bij zal blijven. Vork

Ik was een nacht bij mijn vriend blijven slapen, we waren 's nachts toch wel redelijk met elkaar bezig geweest. De volgende ochtend word ik naast hem wakker en probeerde hem een beetje te knuffelen. Dat stopte toen al snel toen ik de opmerking naar mn hoofd gesleurd kreeg "je hebt je portie al gehad!".. *met een flauw lachje*

Dat gebeurde niet 1x, maar zo gaat dat al maanden zo als ik maar om een klein beetje aandacht vraag en ik schijnbaar mijn krediet al heb "verspeeld" Zal er toch maar eens aan moeten wennen Slapen

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:54

Lessien_2810 schreef:
owww ik weet nog wel een goeie ja die me wel eventjes bij zal blijven. Vork

Ik was een nacht bij mijn vriend blijven slapen, we waren 's nachts toch wel redelijk met elkaar bezig geweest. De volgende ochtend word ik naast hem wakker en probeerde hem een beetje te knuffelen. Dat stopte toen al snel toen ik de opmerking naar mn hoofd gesleurd kreeg "je hebt je portie al gehad!".. *met een flauw lachje*

Dat gebeurde niet 1x, maar zo gaat dat al maanden zo als ik maar om een klein beetje aandacht vraag en ik schijnbaar mijn krediet al heb "verspeeld" Zal er toch maar eens aan moeten wennen Slapen

OMG dat meen je niet?!?!?!
Lijkt me dat een verliefd stel niet van elkaar af kan blijven.. tenminste dat ging bij mij wel altijd zo..
Ken buiten dat geen jongen die er genoeg van heeft Clown meesten willen toch alleen maar meer haha.

Mijn zus had een keer een vriendje die heette Jan, en mijn oom die nogal doof is, zat rond uit te vertellen dat Jan toch wel zo'n boere banketstaaf naam was.. Jah juist ja, Jan zat ernaast.

Vroeger vroeg ik een keer aan mijn moeder waarvoor die witte lappen nou waren (maandverband)
Mijn moeder vertelde mij dat ze die had voor in de winter, die deed ze dan in haar schoenen zodat haar voeten warm bleven.
En de eerst volgende keer dat wij in de supermarkt waren stond ik die dingen dus in mijn schoen te proppen.

Mijn zus ook een keer toen ze een jaar of 10 was, ze moest voor school en perferator (hoe schrijf je dat eigenlijk Blond ) en juist waar vroeg ze om in de blokker... Mevrouw heeft u ook vibrators.. Bloos!

Ik weet er nu even niet meer, maar er zijn er vast wel meer, aangezien ik ook eerst spreek en daarna nadenk..