Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Had ik over mijn paardje en mij en dat hij ziek is en dat ik hem elke dag moet rijden maar geen rijbewijs heb. Zegt de mevrouw met wie ik praatte:
Roane schreef:Ik reed laatst in een andere les, met andere mensen natuurlijk.Had ik over mijn paardje en mij en dat hij ziek is en dat ik hem elke dag moet rijden maar geen rijbewijs heb. Zegt de mevrouw met wie ik praatte:
"heb je geen rijbewijs? Hoe oud ben je dan?"
"Ik? Ik ben achttien?"
"Oh, je bent nog maar een broekkie!" Zegt ze opeens heel luid zodat ieder het horen kan met een grijns van hier tot tokio.
"Ach," Zei ik doodkalm. "Dat is nog altijd beter dan met een been in het graf staan."
Hoe krijg je Roane op stang...

) er dus behoorlijk trots op! Toen ik het erover had met een vriendin kwam er een ouwe sok die zei: 'Kind, over 10 jaar verdien je je rijbewijs pas.. nu moet je nog leren rijden.'

!
oeps
, hij kon er gelukkig om lachen maar ik kon wel door de grond zakken! haha 
ruth91 schreef:ik ken het gevoel![]()
was donderdag in de kroeg, liep naar de bar om een drankje te bestellen, zat er een man aan de bar, ik stond naast m, ik had een wit schirtje met kant langs de randjes aan. zegt ie : 'zoo, jij hebt je nachthemdje nog aan?' met zo'n gezicht van, leuk hea, grappig ben ik hea, ik keek m aan.. zei: eehm, neehoor.. (ik had al aardig wat gedronken) zei daarna: bovendien heb ik nooit iets aan snachts..zegt hij: oow, nounou, wat een studentikoze opmerking!
achjaa, ik had t niet moeten zeggen
vond t best stom achteraf maar die vent spoorde ook niet
![]()
ik zei nog: studentikoos?!![]()
'nou, gewaagd dan' zei die....
daarna liep ik weg
! 

flair schreef:Toen ik een jaar of 14 was had Flair koliek en was de Da bij haar.
Hij: ik ga nu een slang in haar achterste brengen en haar doorspoelen. Hij liep daarop naar de auto om spullen te halen.
Ik: stond in de stal bij Flair in de waan dat ik alleen met haar was en zei tegen haar: rustig maar meis, het is net alsof je gedekt wordt door en knappe hengst maar dan in het verkeerde gat.
Da: gniffel. (hij was dus al weer terug en had het gehoord)

Roane schreef:flair schreef:Toen ik een jaar of 14 was had Flair koliek en was de Da bij haar.
Hij: ik ga nu een slang in haar achterste brengen en haar doorspoelen. Hij liep daarop naar de auto om spullen te halen.
Ik: stond in de stal bij Flair in de waan dat ik alleen met haar was en zei tegen haar: rustig maar meis, het is net alsof je gedekt wordt door en knappe hengst maar dan in het verkeerde gat.
Da: gniffel. (hij was dus al weer terug en had het gehoord)
Die is niet lomp die is gewoon leuk...

fjieuw! Stoeptegel schreef:"spaart u zegeltjes?" nee jij?

Stoeptegel schreef:hehe ja ik zeg dat best vaak af en toe

ik dacht al dat er iets niet klopte toen ik het typte.
Lessien_2810 schreef:owww ik weet nog wel een goeie ja die me wel eventjes bij zal blijven.![]()
Ik was een nacht bij mijn vriend blijven slapen, we waren 's nachts toch wel redelijk met elkaar bezig geweest. De volgende ochtend word ik naast hem wakker en probeerde hem een beetje te knuffelen. Dat stopte toen al snel toen ik de opmerking naar mn hoofd gesleurd kreeg "je hebt je portie al gehad!".. *met een flauw lachje*
Dat gebeurde niet 1x, maar zo gaat dat al maanden zo als ik maar om een klein beetje aandacht vraag en ik schijnbaar mijn krediet al heb "verspeeld" Zal er toch maar eens aan moeten wennen
meesten willen toch alleen maar meer haha.
) en juist waar vroeg ze om in de blokker... Mevrouw heeft u ook vibrators..