Naz schreef:Niet stiekum toch z'n vleugels, en dat ie ergens per ongeluk heeft leren vliegen?Nou... http://www.flyingkiwi.com/ bewijst dat er wel degelijk Flying Kiwis bestaan... En de Nieuw-Zeelandse jongleervereniging heet ook Flying Kiwi, leuk plaatje trouwens:Maar we dwalen af vrees ik...
Naz schreef:Ik geloof inderdaad dat jouw kiwivogel bar weinig met die stoute Superpepeijn te maken heeft Jahaaaaa, maar Nienke, daar kunnen wij vast wel een link tussen bedenken. Wij zijn toch met z'n tweetjes zo goed in associëren?
Nimber schreef:ieeehhh ik wil niet weten wat hij met kiwi vogeltjes doet...Hmm... zo ver had IK zelfs niet gedacht... Nee, liever niet met kiwivogeltjes, dank je... *brrrr*
Karin schreef:Hmm... en waarom wordt mijn kiwi misbruikt voor die namen? wees blij dat we het bij je kiwi houden
Hahaha , nou ik weet ook iets anders met een K ,maar dan krijg je dus SuperK** en K**kabouter Hee goed idee eigenlijk wel Peppie !!! eindelijk
pmarena schreef:Hahaha , nou ik weet ook iets anders met een K ,maar dan krijg je dus SuperK** en K**kabouter Kijk, dat zijn nou de betere alternatieven.
Ik verwacht eigenlijk een opmerking van die jongens :Nou wat is er nou weer grappig aan een SuperK ip en K ip kabouter Zoiets....