PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:28

eh schatjes jullie kunnen mijn koe nie vangen want mijn koe schrikt zich rot als z ejullie ziet.
ga toch met jullie barbie's spelen. en blijf maar denken dat bart jullie leuk vind. (doet ie toch lekker niet)

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:31

ja!! revenge en ik ben president!!
Bovendien zitten Kim en ik ook nog eens samen op het dak van het PMU kantoor, met onze kapsalon!! Haha!
En die Koe van de mislukte WNG'er willen wij dus echt niet, he!! Bah, die schijt heel ranzig én geeft idd ook geen melk!! bovendien zijn onze stieren veeeeels te goed voor die koe en dan hebben we dus kwa fok ook geen kont aan dat Koe beest!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:32

We hebben haar al te pakken, we drogeren r nog even, en dan gaan we haar ook nog beschilderen als een indiaan, en hersenspoelen zodat ze ons alleen nog maar lief vindt...

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:34

Zo gaan jullie die koe bij die varkens van Nimber zetten ?? Zou maar uitkijken kan een hoop MKZ opleveren Schijnheilig .

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:35

HA! daar weer een opmerking wat wel weer bewijst dat je niet de meest snuggere bent! deze koe kun je nie hersenspoelen aangezien ze geen hersens heeft! anders zou ze wel melk geven denk je nie?! oh w8.. foute opmerking.. is moeilijk voor jou *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:36

Ailin heeft leren vliegen, we hebben haar nl uit onze boomhut gedonderd!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:37

Ze is omgetoverd tot computergestuurde radarkoe!!
Ze geeft nu ook cybermelk!!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:39

Dierenbeul ailin is nog minderjarig hoe durf je Frusty .

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:47

Tssk!! Dierenbeul moet jij zeggen. Wie verft er nou z'n ezel??
By the way, wij zijn geen dierenhaters, dus ook niet die Koe van de Wannabe NG, dus alles is diervriendelijk gebeurd!!!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:48

hoe kun je nou diervriendelijk een koe uit de boomhut donderen?! vertel me dat eens

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:49

met parachute.... je moet wel tussen de regels doorlezen hoor, want dat getuigt van INTELLIGENTIE.. overigens dat je in het PMU topic zit als man zeg al genoeg daarover...

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:51

we hebben haar eerst vleugels gegeven en een soort computertje in haar gechipt zodat we haar vanuit onze cybertreehut kunnen besturen! Tjonge ben je dom ofzo!!
Ze vliegt nu boven alle MSMTA's en alle NG'ers en Wannabe NG'ers en dan schijt ze op hun (haha júllie) lelijke overloperhoofden!!

Laui! Je moet wel ff nadenken, we hebben na het idee van de parachute op de Koe, de koe een beter systeem aangemeten, zodat wíj haar kunnen besturen!! Remember??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-10-24 14:53 ]</font>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:55

Citaat:
Op 2001-10-24 14:47, schreef Dorée:
Wie verft er nou z'n ezel??

Tsss ziet niet eens het verschil tussen een geschoren dier en een deken op een TP ??? Frusty

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 13:55

dat is na mijn post gebeurt... je moet goed de tijd in de gaten houden..

Maar goed, inmiddels heeft Marjo een heerlijke flats op haar lieve blonde wannabe NieuweGeiner koppie

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 13:58

Ja van haar eigen koe!!!!! Haha! Haha! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:56

volgens mij vergissen jullie je in mijn koe.
die geeft namelijk geen melk.
enneh hoe kunnen jullie mijn koe nu vangen joullie zijn toech geen Koemiepen?

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:27

Correctie: jóuw koe gáf geen melk. Tot wij haar omtoverden en nu geeft ze cybermelk!!
Bovendien konden wij jouw koe heeel makkelijk vangen.... Ze was blij dat ze eens knappe, lieffe niet-overlopende mensen zag!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:06

Ja ailin was jouw hoofd al gewent marjo eerst schrok ze omdat ze eens wat anders zag dan een eng hoofd maar toen kwam ze meteen aandraven (of euh strompelen)
ooh en Pris dat zijn nou echte paarden geen verkens tjeeee heb je de kleuterschool overgeslagen zeg!

*nimmie koopt een puzzel met vormpjes voor pris* het koe figuurtje past alleen bij aillin de Ezelfiguur alleen bij Leys en het paarden figuurtje alleen bij groningers.
Varkens zijn die rose dingen.. hebben wel veel weg van Bartje net zo'n neus Clown

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:54

Niet meen doen he tegen de PMU? Da's niet lief!

En trouwens ik moet het PMU toch een beetje hoog houden, want PMU is veeel beter dan al die overlopers van de ehh.. hoe? heten ze ook al weer?

TSK... Naam is veels te moeilijk om uit te spreken... Kijk, als niemand dat kan uitspreken, dan krijgen jullie ook geen leden Tong uitsteken

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:57

go assie yeaaah nog iemand die rulez! Misschien mag je wel als wc juf in onze boomhut werken!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:25

Wow ik rule.. kan dat wel?? Party!! Haha!

Mmm, wc-juf? Geen beter baantje.. Ik kom wel uit VENLO hoor én ik steun de PMU + apeldoorners *LOL*

Zooo. nu is de PMU alweer hoger dan de M.... huh? wat was het ook alweer?
Zien jullie nou wel! Veels te moelijk Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 07:36

precies assie het slaat nergens op dus ook niet te onthouden maar misschien weten dododee en laui een beter baantje...?
onze teennagels lakken enzo hoeven wij niet meer te bukken

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:09

Uhh, Kim, je moet wel een beetje oppassen wie je in onze boomhut toelaat. Assie doet nu misschien wel heel leif en aardig, maar misschien is ze wel spion van de uhh M... nou je weet wel, die mislukte overlopers!
We moeten haar eerts testen op een andere geheime locatie en als ze dat allemaal heeft doorstaan, moet ze de hindernisbaan nog doen en DAN is het mogelijk dat ze wordt uitgekozen tot de 'Harde Kern' die zich schuilhouden in de CyberTreeHut!!
Weet je dan niet wat voor ontberingen jij allemaal moest doorstaan???
En als ze dan eenmaal is toegelaten, moet ze helemaal onderaan beginnen, he! Als rodemierbestrijder (tja, blijft in een boom he) ofzo. Of ze mag wapperaar met zo'n waaier worden. En dan kan ze ons bedienen enzo...
Pas dan kan ze promoveren tot Nagellakster van Da Queen en DA President ( en Laudi natuurlijk) van de PMU! (als ze heel lief is, mag ze misschien ook nog wel de haren opvegen in onze kapsalon op het dak van het PMUkantoor. Maar daar overleggen we nog wel ff over, Nimmie)

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:46

<h1>MSMTA</h1> of gewoon kort MTA!!!

Gaan jullie maar lekker in je boomhut zitten. Wij hebben tenminste een echte, goed gepantserde supertank waar we de A'tjes mee omver schieten!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:56

1 supertank??? Losers!!!
Denk je nou echt dat wij geen tanks, artillerie en de hele rataplan hebben???
De CyberTreeHut is gewoon ons hoofdkwartier!! Bovendienhebben wij ook allemaal ondergrondse bases!! Maar dat is je natuurlijk ontgaan! Keep up, honey!!
Trouwens, dit is PMU. Ga maar met je M... whatever overloopkluppie! naar het MTAtopic!