Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Happy_Joy schreef:Jemig wat een kattige antwoorden hier.
Ik weet dat omdat dit het antwoord op het raadsel is, wat ik gegeven had![]()
Nogmaals, ik had me vergist, dacht dat er werd gezegd dat ik het anwoord op het raadsel van Summerfly goed had.
Happy_Joy schreef:Oho, sorry, ik zag dit als antwoord![]()
Had even niet in de gaten dat Hannah14 niet degene was die het raadsel plaatste.hannah41 schreef:Idd Ze loopt gewoon want dat ze net heeft leren rijden betekent niet dat ze dit ook doet?
LesleyxLinn schreef:Een boer gaat naar de markt om zijn eieren te verkopen.
Op het einde van de markt heeft de boer nog 7 eieren over tot een man bij hem komt en zegt: Ik wil de helft van je eieren en nog een half ei extra.
Een voorbijganger vond dit wel grappig en bestelde hetzelfde bij de boer om het hem moeilijk te maken.
Toch slaagt de boer erin om beide klanten te bedienen zonder ook maar 1 ei te breken en er zelfs nog 1 over te houden.
Hoe heeft hij het gedaan?
Op het einde van de markt heeft de boer nog 7 eieren over tot een man bij hem komt en zegt: Ik wil de helft van je eieren en nog een half ei extra.
Een voorbijganger vond dit wel grappig en bestelde hetzelfde bij de boer om het hem moeilijk te maken.
Toch slaagt de boer erin om beide klanten te bedienen zonder ook maar 1 ei te breken en er zelfs nog 1 over te houden.