Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Linde_ schreef:Ik weet er ook nog wel een:
- een spons in de vorm van een microfoon
Kan je fijn zingen onder de douche
)
Ynskee schreef:Ik had trouwens het hele topic doorgelezen ( verveling)
en ik zag de zingende taartschep voorbij komen die happy birthday kan zingen, en die hebben wij haha.
Ik vond dat ding altijd geweldig, totdat hij in het water viel en nu dus alleen nog maar vals kan zingen

DarkDreamer schreef:Haha staan domme dingen tussen inderdaad! Heb niet alles gelezen, dus weet niet of het al genoemt is, maar je hebt dus ook.. Kant en klare ijsklontjes in pak.
Maar dan dus ook echt zo'n pak waar normaal melk in zit zegmaar. Waren dan 15 ijsblokjes ofzo, en dat was dan super duur.. Voor ijsblokjes zegmaar..

__Elizabeth schreef:DarkDreamer schreef:Haha staan domme dingen tussen inderdaad! Heb niet alles gelezen, dus weet niet of het al genoemt is, maar je hebt dus ook.. Kant en klare ijsklontjes in pak.
Maar dan dus ook echt zo'n pak waar normaal melk in zit zegmaar. Waren dan 15 ijsblokjes ofzo, en dat was dan super duur.. Voor ijsblokjes zegmaar..
Wel eens gedacht aan mensen die camperen en geen vriezer hebben maar toch een ijsblokje in hun drinken willen hebben.
als je ze bijna meteen op maakt of een uurtje in de koelbox legt gaat het goed
beestenfreak schreef:ik heb niet alles gelezen, excuus als hij al voorbij is gekomen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=iJddbsC6GVQ