Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatie

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:18

Ik deed vakantiewerk en ging op een middag eten met twee meisjes die ik maar vaag kende. Ik vertelde hen over een vrouw waar ik naast zat op de afdeling en die echt een verschrikkelijk irritante stem had. Dus ik haar nadoen, we lagen alledrie in een deuk. Vroeg een van de twee meisjes op welke afdeling ik werkte en wie die vrouw was, blijkt dat het haar zus was.... Het lachen verging haar snel en mij ook Huilen van het lachen

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:31

oh wat erg! Je schaamt je toch dood. Vreemd eigenlijk, dat ze het wel grappig vinden als het over een ander gaat, maar over d'r zus...moet je het niet hebben Knipoog

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:35

Op een verjaardag jaren geleden hadden we het over een meisje uit de klas,
en zei ik dat ik het zo zonde vond dat ze zo lelijk loenste omdat ze verder erg knap was.
Het werd even nogal stil... en toen ik de ogen van de moeder van de jarige bekeek werd me duidelijk waarom Bloos Bloos Bloos

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:46

quote="Flor"]
Flor schreef:
Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel Haha!.

Heb ik nou echt serieus 'lagen' opgeschreven i.p.v. 'lachen'? Dat is pas lomp Nors opkijken[/quote]

zal ik eerlijk zeggen dat mij dat dus niet opgevallen is Tong uitsteken

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:58

Haha zo heb ik er ook nog 1

Heb een vriendin die af en toe nogal beetje dom uit de hoek kan komen. Maar gelukkig weet ze dat zelf ook..
Ze had IQ test gedaan en was niet al te hoog. Dus toen smste haar vriend terug; Aach ja je bent blonT.
Krijgt hij op een gegeven moment een sms terug; Haha jij ben dom, Blond schrijf je met een D, heb ik opgezocht in het woordenboek.
Ik kwam niet meer bij vant lachen en heb dr ff gebeld! Gelukkig moest ze er zelf ook om lachen!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:00

Op de 1 of andere manier schijnt mijn gezicht er vaak nogal boos/serieus uit te zien (terwijl ik dat op sommige momenten echt niet ben)
Krijg ik vandaag een klant aan een kassa: "wat kijk je boos"
"meneer, daar kan ik niks aan doen zo kijk ik nou eenmaal, doe ik altijd gaat automatisch"

"nee meisje, je bent echt boos ik zie het aan je"

Clown

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:05

Ik krijg ze de laatste tijd nogal veel omdat ik nooit 'echt' een vriend heb gehad en ik ook niet zo'n persoon ben die iedere zaterdagavond met een ander staat te bekken.
Sommige mensen doen gewoon echt alsof dat een schande is ofzo.
Nouja - lekker hun probleem, ik ben verdorie 'pas' 16, nog tijd zat lijkt me zo..

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:22

ik heb ook nog geen vaste vriend hoor moschino en ik bek ook niet ieder weekend met een ander. en ik ben ook 16. dus idd tijd zat.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:27

ik werkte in een heule drukke discotheek achter de bar, aan de opening was mijn spoelbak....... mijn broer liep glazen, en ging spoelen op een hele drukke avond.

Nou had ik er altijd al een broertje dood aan als mensen aan de ingang van mijn bar gingen staan (yep daar waar de spoelbak was)

staat daar een dik, lelijk meiske mijn aandacht te roepen........ broerlief gaat spoelen. en zet er behoorlijk de vaart in.

meiske zegt "hee joh!!! ken je niet uihtkeihken!!! ik wordt helemaal nat!!!

broerlief zegt "zal ik dat gevoel maar goed onthouden, zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer in je leven zijn"

we hebben ons rotgelachen

Silletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:46

ik werk bij de etos en er was een keer een meisje van een jaar of 6 bij ons in de winkel die zei: mamma ik moet echt een duikbril hebben hoor, ik heb altijd oorpijn na het zwemmen.. haha zo schattig

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 18:50

whahahahahaaaaaa!

heb ook ooit zo' n rotte opmerking gemaakt toen ik in de lerarenopleiding zat
een deel van onze groep kwam terug van biologie waar ze vis en schaaldieren hadden ontleed, ze roken uren in de wind natuurlijk
Begint 1 van de jongens op een vriendin van me (die dus uit biologie kwam) te kappen: "Ik ruik vis, ik ruik wat, wie stinkt daar zo, ooh ik ken die geur, dat is typisch de geur van een mossel!
(bij ons was mossel scheldnaam voor een meisje die niet al te fris ruikt, als je snapt wat ik bedoel)
Ging maar door: ooh er zit hier een vieze mossel, ik ruik ze al, vier rijen voor me etc.
Ben toen maar rechtgestaan ( de docente stond ondertussen al voor de klas) en heb door de hele aula gebruld: de enige mossel die ik hier zie, dat ben jij!
Jongen werd net zo rood als zijn haar
de rest van het uur hebben we met hem gelachen Haha! Haha! Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 20:42

Oeps ik had net ook iets Nagelbijten / Gniffelen

Staat een jongen bij mij in de winkel toen ik net aan het werk was, die komt wel vaker.
Zegt ie opeens 'hee kijk, daar loopt mijn zus' (liep aan de overkant vd straat)
En wat zeg ik natuurlijk heel stom.. 'Oooh echt? Zou je niet zeggen, jullie lijken niet op elkaar. Dat is echt een knap meisje zeg' Lips are sealed
Volgens mij had die sukkel het nog niet eens door ook met zn reactie 'ja vind je dr knap? dat zeggen er meer'

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:23

Sommige opmerkingen zijn echt heel erg grappig!

Ik had ook weer iets hoor. Een vriend van mijn vader kwam ons ophalen, wij dronken nog even wat in de keuken. Hij zo quasi streng tegen mijn vader: "Drinken jullie nou extra gezuiverd water, geen water uit de kraan?!" Zeg ik, naief als ik was, heel vrolijk: "Ja dat moet toch wel, het water uit de kraan is hier echt niet te zuipen! Brrr, wat vies!" Om me pas daarna te herinneren dat mijn vader toch wel had verteld dat die man de directeur was van het waterzuiveringsbedrijf Clown.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:33

Silletje schreef:
ik werk bij de etos en er was een keer een meisje van een jaar of 6 bij ons in de winkel die zei: mamma ik moet echt een duikbril hebben hoor, ik heb altijd oorpijn na het zwemmen.. haha zo schattig

werk jij ook bij de etos Haha! ik ook Tong uitsteken

maar ik heb ook heeel vaak van dat soort dingen Haha! echt leulk die kleine kindjes met hun opmerkingen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 22:06

Ik kreeg er net nog 1 van mezelf te horen waar ik stiekem wel om moest lachen..

Vroegah ben ik heel depresief geweest en ging regelmatig naar het spoor toe rennen maar durfde nooit te dichbij te komen..
Toen ik een tijd na die periode voor het eerst van mijn leven met de trein ergens heenging was ik dus ook doodsbang dat er ergens nog een gek rondliep die voor de trein wou springen. Toen onze kaartje's gecontroleert werden vroeg ik dus ook aan de kaartje'sknipper of hij wou vragen aan de treinbestuurder of deze, wanneer er iemand bij het spoor in de buurt was, zeer ruim van te voren wou afremmen! En telkens als we bij een station kwamen zat ik in doodsangst in de trein omdat ik dacht dat er iemand bij het spoor stond te wachten tot de trein kwam om ervoor te springen Bloos
Waarop mijn moeder bij het eerste station dus zei: Rustig maar hoor Shan, al die mensen gaan de trein in, niemand gaat ervoor.
Ik antwoorde dus: O nee Bloos! Zeg dat maar tegen die mensen daar dan!
Was klein stationnetje dus vanuit het raampje kon je de oversteekplaats zien welke op dat moment aan de voorkant van de trein was en waar mensen ook op anderen aan het wachten waren dus ik dacht dat die aan het wachten waren tot de trein weer ging rijden Bloos

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 01:04

Eem vriend van mij had een tijd terug overigens ook nog een echt briljante opmerking.
We waen met zijn allen gezellig op een feest, hij had hem flink hangen en zat nogal aan zijn vriendin te frunnikken. Zijn vriendin werd het een beetje zat en zei dat ze wel weer kon merken dat hij wat biertjes op had "Als jij bier op hebt blijf je maar aan me zitten" Hij keek haar aan, en dan zo van top tot teen en zegt ineens "Wees blij...." ROFL

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 01:58

Supertje schreef:
Eem vriend van mij had een tijd terug overigens ook nog een echt briljante opmerking.
We waen met zijn allen gezellig op een feest, hij had hem flink hangen en zat nogal aan zijn vriendin te frunnikken. Zijn vriendin werd het een beetje zat en zei dat ze wel weer kon merken dat hij wat biertjes op had "Als jij bier op hebt blijf je maar aan me zitten" Hij keek haar aan, en dan zo van top tot teen en zegt ineens "Wees blij...." ROFL

KiWiKo schreef:
ik werkte in een heule drukke discotheek achter de bar, aan de opening was mijn spoelbak....... mijn broer liep glazen, en ging spoelen op een hele drukke avond.

Nou had ik er altijd al een broertje dood aan als mensen aan de ingang van mijn bar gingen staan (yep daar waar de spoelbak was)

staat daar een dik, lelijk meiske mijn aandacht te roepen........ broerlief gaat spoelen. en zet er behoorlijk de vaart in.

broerlief zegt "zal ik dat gevoel maar goed onthouden, zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer in je leven zijn"

Hahaha die zijn echt goed *klimt weer op de stoel* Maare bij die eerste quote Nagelbijten / Gniffelen wat deed die vriendin van hem , kreeg hij klappers hahaha Tong uitsteken Huilen van het lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 07:13

KiWiKo schreef:

Die vind ik eigenlijk helemaal niet grappig Bloos Ik had er wat van gezegd als dat mijn broer zou zijn.
Zal wel niet mijn soort van humor zijn Nagelbijten / Gniffelen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 07:24

das haagsche humor Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 07:29

Ik zou krom gelegen hebben Clown (En ben geen Haagsche Knipoog )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 07:35

Weet jij veel, misschien had dat kind wel een ziekte ofzo en kon ze er niets aan doen? Nagelbijten / Gniffelen Dan vind ik het onbeschoft om dan zulke opmerkingen te maken en er over te gaan lachen Lachen
Maar goed, dat is offtopic Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 07:36

welnee was gewoon zo een ordinaire haagsche del Lachen in een veel te kort rokkie en veel te veel vetkwabbetjes Lachen

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:33

KiWiKo Nagelbijten / Gniffelen Bloos! Vooral dat laatste Nagelbijten / Gniffelen

Maar waarom schiet er mij nu niets te binnen. Genoeg Lomper Opermkingen hier hoor, maar ik weet ze ineens niet meer. Verdrongen?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:44

hihi ik ben altijd lomp Haha! woon ook niet voor niet's in zwolle aan de rand van het platte land Haha! haha ik had laatst ook echt iets soms gedaan Bloos. ik kwam zoon thee huis binnen met allemaal oude mensjes sta ik daar in de deuropening.. Floept er in een keer een heeele harde boer uit! Bloos ik schaamde me dood!! met een rood hoofd heb ik daar de heletijd gezeten.. Mijn Zusje zag er jamergenoeg de humor wel van in en heeft de heeltijd gelachen en naar mij zitten wjizen *Zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 10:58

Cayenne schreef:
KiWiKo schreef:

Die vind ik eigenlijk helemaal niet grappig Bloos Ik had er wat van gezegd als dat mijn broer zou zijn.
Zal wel niet mijn soort van humor zijn Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind hem echt helemaaal geweldig!! Haha!