Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Flor schreef:Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel.
[/quote]

. Silletje schreef:ik werk bij de etos en er was een keer een meisje van een jaar of 6 bij ons in de winkel die zei: mamma ik moet echt een duikbril hebben hoor, ik heb altijd oorpijn na het zwemmen.. haha zo schattig
ik ook
echt leulk die kleine kindjes met hun opmerkingen
Zeg dat maar tegen die mensen daar dan!
Supertje schreef:Eem vriend van mij had een tijd terug overigens ook nog een echt briljante opmerking.
We waen met zijn allen gezellig op een feest, hij had hem flink hangen en zat nogal aan zijn vriendin te frunnikken. Zijn vriendin werd het een beetje zat en zei dat ze wel weer kon merken dat hij wat biertjes op had "Als jij bier op hebt blijf je maar aan me zitten" Hij keek haar aan, en dan zo van top tot teen en zegt ineens "Wees blij...."
KiWiKo schreef:ik werkte in een heule drukke discotheek achter de bar, aan de opening was mijn spoelbak....... mijn broer liep glazen, en ging spoelen op een hele drukke avond.
Nou had ik er altijd al een broertje dood aan als mensen aan de ingang van mijn bar gingen staan (yep daar waar de spoelbak was)
staat daar een dik, lelijk meiske mijn aandacht te roepen........ broerlief gaat spoelen. en zet er behoorlijk de vaart in.
meiske zegt "hee joh!!! ken je niet uihtkeihken!!! ik wordt helemaal nat!!!
broerlief zegt "zal ik dat gevoel maar goed onthouden, zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer in je leven zijn"
we hebben ons rotgelachen
wat deed die vriendin van hem , kreeg hij klappers hahaha
KiWiKo schreef:ik werkte in een heule drukke discotheek achter de bar, aan de opening was mijn spoelbak....... mijn broer liep glazen, en ging spoelen op een hele drukke avond.
Nou had ik er altijd al een broertje dood aan als mensen aan de ingang van mijn bar gingen staan (yep daar waar de spoelbak was)
staat daar een dik, lelijk meiske mijn aandacht te roepen........ broerlief gaat spoelen. en zet er behoorlijk de vaart in.
broerlief zegt "zal ik dat gevoel maar goed onthouden, zal waarschijnlijk de eerste en laatste keer in je leven zijn"
Ik had er wat van gezegd als dat mijn broer zou zijn.
(En ben geen Haagsche
)
Dan vind ik het onbeschoft om dan zulke opmerkingen te maken en er over te gaan lachen 
in een veel te kort rokkie en veel te veel vetkwabbetjes
Vooral dat laatste 
woon ook niet voor niet's in zwolle aan de rand van het platte land
haha ik had laatst ook echt iets soms gedaan
. ik kwam zoon thee huis binnen met allemaal oude mensjes sta ik daar in de deuropening.. Floept er in een keer een heeele harde boer uit!
ik schaamde me dood!! met een rood hoofd heb ik daar de heletijd gezeten.. Mijn Zusje zag er jamergenoeg de humor wel van in en heeft de heeltijd gelachen en naar mij zitten wjizen *Zucht* Cayenne schreef:KiWiKo schreef:ik werkte in een heule drukke discotheek achter de bar, aan de opening was mijn spoelbak....... mijn broer liep glazen, en ging spoelen op een hele drukke avond.
Die vind ik eigenlijk helemaal niet grappigIk had er wat van gezegd als dat mijn broer zou zijn.
Zal wel niet mijn soort van humor zijn