Doorvraag topic: Deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:39

nee niet gesprongen, een stuk gewandeld door de regen Verdrietig ga straks nog even losgooien ..

wie zn paardje is ook zo boos dat ie op stal staat??

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:44

Die staan nu in de wei, dus die zijn tevreden. Tot dat het weer harder begint te regenen, dan willen ze natuurlijk weer naar binnen Haha!

Blijft jullie buitenbak goed droog als het regent, of verandert hij direct in een zwembad?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:47

Verandert in een zwembad Haha!
Gelukkig zijn wij heel gelukkig met onze binnenbak op de manege, dus we hebben nergens last van Haha!

Heb jij ook beschikking tot een binnenbak?

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:53

Nee, helaas niet.... Ik moet dus vaak zwemmen Tong uitsteken

Wie moet er nu ook even weg?

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 14:58

ik niet.. ga je doen??

ik heb ook geen binnebak meer, maar mis dat eigelijk niet echt.. ben al gelukkig met de bakken waar ik in mag zodat ik weer vd kan doen. Van mij hoeft het niet allemaal super luxe Knipoog

(luxe stal waar ik stond was vaak ruzie onderling, stal waar ik nu sta is niet luxe ofzo, maar wel relax!)

wie staat er ook liever naar zn zin dan luxe?

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 15:52

op onze manege is het kei gezellig , de paarden worden er geweldig verzorgd en zien er ook heel gezond uit , veel weilanden , tja natuurlijk ligt er overal stro ( who cares!, dat is toch juist gezellie)
sommige mensen van onze manege hebben eentijdje op een andere manege gestaan ( padde due ( of hoe je het schrijft , je weetwel die kuur op muziek) naja je hoort het al aan de naam , verschrikkelijk daar , allemaal van die arrogante mensen , en ook allemaal ruzie`s omdat hun paard niet optijd klaarstond om te rijden enzo ( wie laat z`n paard nou opzadelen! Lips are sealed )
maar die mensen zijn ook allemaal ontevreden terug gekomen..

wie heeft ook net de hele tijd in pyjama voor de tv gehangen?

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 15:54

Ik niet, ben al vanaf 8 uur aangekleed en dingen aan het doen geweest, morgen is mijn lui-doen dagje Lachen
Wie heeft er ook maar 1 dag in de week dat ie echt uitslaapt?

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 15:57

hmm ikke niet dus , ik slaap vaker in de week uit.. als ik het eerste uur vrij heb kan ik tot half 9 uitslapen , lekker he? Haha!

wie gister ook paardgereden?( gesprongen)

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:04

Gister heb ik bobo alleen gelongeerd en vanavond heb ik springles.

Wie is er vandaag ook naar de stad gegaan?

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:09

nee ik jammer genoeg niet , moet echt een keerjte om kleren te kopen , vooral broeken heb geen leuke vor speciale gelegenheden ( goh wat klinkt dat chiq Haha! ) of feestjes weetjewel..

wie heeft vandaag (ook) echt geen zin om toch ergens naartoe te gaan , want is ongelofelijk lui?( Schijnheilig )

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:14

Ik kan bijna nooit stil blijven zitten moet altijd iets om handen te hebben, ben wel altijd actief. Al heb ik dan geen goede conditie

Gaan jullie vandaag ook uit?

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:17

hmm zou wqel willen , maar ben helaas pas 12..

in wat voor soort disco`s (zeg maar) ga jij uit?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:24

als ik uit ga, gewoon in een disco... "gewoon!"

Wie gaat er zo ook GEEN tv kijken?

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:25

Hmm... ga bijna nooit uit, maar ik ga meestal tsja, hoe bedoel je soort? ik snap het niet elemaal...

Wie is er ook hard bezig vandaag? (de wagen wordt MOOOI!!!)

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:50

nee valt eigenlijk wel mee.

wie moet er ook vandaag oppassen?

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:54

Ik niet, ik heb geen oppas adressen, meestal ben ik ook nog aan de jonge kant, niemand die een 13 jarige zoekt Scheve mond wel jammer! Haha!

Wie is er straks ook lekker nat geregend?

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 16:55

neuh, ik heb alleen op stal gehangen.. ik ben moe, ik heb de afgelopen 3 nachten bij een vriendin gelogeerd en weinig geslapen Haha!

Was wel afkicken hoor, 3 dagen zonder bokt .. maar nu ben ik er weer Lachen

Ik had vandaag weer eens iets leuks op stal hoor.. er is een nieuw paard sinds gister. Kom ik vandaag op stal, staat mijn paard in de box van de nieuwe en de nieuwe in Grasjes stal. Dus ik ging vragen wat het te betekenen had.. 'ja, die nieuwe brak de boel af dus hebben we ze even gewisseld, Grassie staat nu voortaan daar, is toch niet erg he?''

nou, toen werd ik toch wel een beetje pissed }> Knipoog . De stal waar Grassie normaal in staat bevalt me prima, en daar hoefde hij helemaal niet uit. Bovendien vond ik het op deze manier helemaal niks, als ze het nou nog fatsoenlijk zouden vragen, maar nee.. het wordt je gewoon even 'medegedeeld' . Dus toen heb ik heel vriendelijk (;) ) te kennen gegeven dat ik Gras graag weer in zijn eigen box wilde hebben.

Na veel gedoe staat hij nu weer in zijn eigen stal, en heeft een ruin van de stalhoudster geruilt van stal met het nieuwe paard. Dat kon ook best, geen probleem.

Ik zit nu eigenlijk te twijfelen of ik hier goed aan gedaan heb.. De stal waar ze Grassie in geparkeerd hadden was opzich niet minder dan zijn eigen, maar een stuk verder weg van alles, en bovendien naast allemaal hengsten. Dat is erg lastig als je daar steeds langs moet. Maar het was eigenlijk vooral de manier waarop het kwam , ze moeten ons al steeds hebben de laatste tijd en ik had ook geen zin om over me heen te laten lopen.
en zoals het nu staat, is het ook goed..

maar wat hadden jullie gedaan? je paard weer terug laten zetten in zijn oude stal, of je erbij neerleggen dat hij verhuist is?

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:11

ik had hem ook terug laten zetten, dan moeten ze eerst maar overleggen hoor! Ik vind dat je gelijk hebt..enne inderdaad langs al die hengsten eerst lopen is ook niet fijn elke keer Haha!

Wat gaan jullie straks eten?

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:13

uhm, een wazig prutje met rijst geloof ik Haha!

Bij wie is het ook baggerweer?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:15

Ik heb helemaal geen trek om ook maar iets te maken, maar ik denk dat ik een pizza uit de vriezer trek...

Hebben jullie alleen winterdekens of werken jullie ook nog met een onderdeken als het erg koud wordt?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:20

heb nu alleen nog maar 1 winterdeken.
Maar voorlopig krijgt hij nog geen dek op...

Tos wordt deze winter waarschijnlijk beer... vinden jullie hem dan niet nog cute-er?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:20

geen winterdekens hoeft niet echt bij een shet, fjord een een haf

wie gaat er morgen ook wandelen in het bos met de hond?

Rosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:22

Ik heb geen hond, maare ik zou maar laarzen aan doen, met dit weer van vandaag Misselijk

Wat gaan jullie vanavond doen?

Annelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:26

eh oppassen Haha!

Rosanne is jou avator van moorhuh?

wat vinden jullie van mijn nieuwe avator?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-02 17:28

lief!

Maar wat vinden jullie: lijkt Tos als beer niet nog cute-er?