Kirsha schreef:Heaven-leigh arm kind.Nee, dit is em ook niet nee.Zag vandaag een bordje met Juup erop. Ook bijzonder. Doe dan gewoon Jaap of Joop...
djuulsie schreef:Kirsha schreef:Heaven-leigh arm kind.Nee, dit is em ook niet nee.Moeders heeft denk ik de Casteel serie van Virginia Andrews gelezen, daar heet ee hoofdpersoon nl zo.
Kirsha schreef:Heaven-leigh arm kind.Zoiets heb ik ook ooit gehoord. Mijn vader stond erbij en zei toen: Als ze ooit dik wordt kunnen ze het altijd nog afkorten tot Heavy.
Sammie schreef:Oe die is al oud die variant.Met ouw geschreven komt misschien uit hetzelfde tijdperk maar dan van "creatieve ouders" afkomstig ? Ik vind Laurens zelf mooier
Een Tromp, komt net voorbij bij rtl nieuws. Ook niet helemaal mijn ding, moet gelijk denken aan Dik Trom.
Ik kom net een vroegere paardrijvriendin tegen en zie dat alle drie haar namen (roepnaam en doopnamen) allemaal een onnodige letter hebben ook bijzonder.
Ik ben een stille lezer, als ik me namelijk verveel ga ik alle reacties van een paar maanden terug lezen en dan gier ik het uit van het lachen Dus ook hier volg ik weer stilletjes mee
Jillsil schreef:Zojuist de voornaam van een nieuwe klant:.....Susjanne Spreek je uit als SeussjaaneAls in sjaan? Jemig wat zonde!
Sammie schreef:Jillsil schreef:Zojuist de voornaam van een nieuwe klant:.....Susjanne Spreek je uit als SeussjaaneAls in sjaan? Jemig wat zonde!Verbastering van het joodse shoshanna icm gewoon Suzanne denk ik.