Dat ik vanmiddag voor het eerst helemaal alleen op mijn paard heb gereden. En dat ze zo ontzettend braaf is onder het zadel terwijl ze nog maar 3 jaar is.
EngeltjeS
Geplaatst: 23-02-15 08:37
Het gevoel wat ik had vanmorgen toen ik wakker werd (en nog niet besefte dat het een droom was) [LZP] Mooie dromen en het gevoel
Door mijn lieve Moor. We hebben gefreestyled in een wat modderige round pen in het zwakke ochtend zonnetje terwijl niemand nog op stal was. Heerlijk dat gevoel van rust en stilte om je heen, alleen jij en je paard. Mooi meisje
Dat ik weet dat mijn vriend een cadeautje voor me heeft gekocht en ik weet dat dit een sieraad is, maar dat het nog niet geleverd is en ik niet weet wanneer hij het me kan geven :p (twee van mijn beste vriendinnen weten dus al wel wat het is, kreeg de mededeling niet zijn nek te mogen breken wanneer ik em om z'n hals vlieg )
bij de gewaarwording dat ik een stel goede en fijne vrienden en collegas heb en dat ik een positieve uitslag heb gekregen van onderzoek!
Fleurfloran
Geplaatst: 26-02-15 00:52
De complimentjes die ik kreeg over m'n paard. En bij het passen van een zadel, dat er eindelijk een zadel is die goed op de rug van m'n paard past! Mag dan wel wat kosten...
De herinnering aan gisteren: Ik kwam gisteren p stal in mijn jurkje en had geen zin om me om te kleden dus lange jas erover en mijn paardrijlaarzen aan. Zegt 1 van de zoontjes van de staleigenaresse: Hé! Jij hebt blote benen! Dus ik zeg; dom hè met deze kou? Hij: Ja, waarom doe je dat? Dus ik heb uitgelegd dat ik nette kleren aan moet op het werk en zijn reactie: Dat is ook gemeen dat jij hele dagen kou moet lijden!