Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 07:39

Pauline schreef:
Rijbakkabouter ;)
Boedelbakkabouter
Tabakkabouter
Slabakkabouter

Bakkebaardkabouter :))
Bakkabouter, maar dan de ondersoort uit de gevangenis.

MeesMo

Re: Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:04

Uitdebakkabouter - als ze ontsnapt zijn

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:08

Nog even wat research gedaan. Blijken wel héél véél soorten bakkabouters te zijn:

• Accubakkabouter
• Glasbakkabouter
• Bullebakkabouter
• Bestekbak
• Etterbakkabouter
• Douchebakkabouter
• Kattenbakkabouter
• Kofferbakkabouter
• Sjoelbakkabouter
• Prullenbakkabouter
• Versnellingsbakkabouter
• Zandgebakkabouter
• Sjabrakkabouter

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:11

pruimtabakkaouter
stotterbbbbbbbbakkabouter

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:19

rode ballenbakkabouter
groene ballenbakkabouter
gele ballenbakkabouter
blauwe ballenbakkabouter
brokbakkabouter

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:45

Misschien zien paarden geesten en wij zien ze niet.
Dus het zijn toch niet de kabouters.

Zit een geest in de bak die niet weg wilt.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 10:52

Vergeet de IKEAballenbakkabouter niet!

Overigens is uit recent onderzoek gebleken dat de Snorkels verre familie van de bakkabouter zijn. Smurfen zijn gemuteerde kabouters, ooit verjaagd vanwege hun afwijkende kleur. De smurf mag niet bestreden worden, aangezien ze met uitsterven bedreigd worden. Mocht je ze ooit in je bak aantreffen, dan wordt geadviseerd om te verhuizen. Naast hun natuurlijke vijanden (waaronder Gargamel en Azraël) kampt de enige nog bekende populatie ook met het probleem dat er zich in hun groep maar 1 wijfje bevindt. Een gericht fokprogramma zou uitkomst kunnen bieden, maar het blijkt in de praktijk erg moeilijk om het wijfje en een aantal mannetjes te vangen.

Hoe interessant deze discussie over de verschillende soorten kabouters ook is, het probleem van de TS is nog steeds niet geïdentificeerd. Misschien is een veldonderzoek ter plaatse een idee?

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:03

Waar de kern van het probleem van TS ligt, is het feit dat zij meermalen op dezelfde plek van haar paard "valt". Of het hier om het echte vallen gaat, is de grote vraag. Is het toeval? Wordt zij door buitenaardse krachten van haar paard gesleurd? Schrikt haar paard van bakkabouters met een goed gevoel voor plaatsbepaling? Inmiddels zijn we hier in dit vermakelijke topic allemaal Hoogleraar in de diverse soorten Bakkabouter. Andere vormen van klein gespuis passeren de revue en er komen er steeds meer bij. Hieronder beschreven soort mag ook niet vergeten worden. Vooral omdat dit gespuis zich ophoudt in een grot. Ooit aan gedacht dat de bak van TS op een grot gebouwd is?

De Freggel

De Freggels waren kleine vrolijke wezens - de een met een nog kleurrijker vacht dan de ander - met lange staarten met een dikke pluim aan het uiteinde. Ze leefden diep onder de grond, in een grot met ontelbaar veel gangen en meerdere uitwegen. Zo kwam een van de uitwegen - via de werkplaats van de wonderlijke uitvinder Doc en zijn hond Sprokkel uit in de mensenwereld, en een andere mondde uit in de tuin van de Griezels.

Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:04

mijn paard werd laatst ook gemeen aangevallen door zo'n verrekte grondkabouter, verstopt in het gras.
Maar ze is stoer; ze ging terug naar de plek waar ze die grondkabouter voor het laatst zag. Je bent natuurlijk een stoere haflinger en die laat zich toch echt niet wegjagen van een grasspriet.
http://www.youtube.com/watch?v=IEv41cVVHW8

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:06

janouk schreef:
mijn paard werd laatst ook gemeen aangevallen door zo'n verrekte grondkabouter, verstopt in het gras.
Maar ze is stoer; ze ging terug naar de plek waar ze die grondkabouter voor het laatst zag. Je bent natuurlijk een stoere haflinger en die laat zich toch echt niet wegjagen van een grasspriet.
http://www.youtube.com/watch?v=IEv41cVVHW8

_O- Haha! Maarrrrrr, ook hier begin ik toch te denken dat het de Freggles zijn. Vanuit die grot even de neus boven de grond uitsteken!

Wel stoer dat ze meteen terugloopt... :Y)

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:11

Maar kan het misschien niet gaan om een bepaald geluid dat ze misschien in 1 keer horen op bepaalde plekken waardoor ze wegschietten misschien ze bijv de radiogolven in 1 keer horen net een radio ontvanger.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:47

bakkabouters wat dacht je van trollen. heb er twee. een met zn middelvinger omhoog en hemels kijkend en een die zn vingers in zn oren steekt. ze het heten ook scr.. you en f... you. weet niet wat mijn paardje er van vind ga het ook niet uitproberen. zeker niet na het lezen van al deze 19 pagina's ......

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:48

Wahahahha ja dat kan niet anders maar ze vreet die kabouter mooi op. Chapeau! Hoefje erop, en hap slik weg.

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 11:56

de enige kaboutersoort die ik hier nog niet heb zien voorbijkomen is geloof ik de tuinkabouter. Leven die stiekem ook?Gevaarlijk of ongevaarlijk?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:27

haha

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:29

Dit is ook spooky. Ik zou volgende week zondag starten in Saasveld, dressuur. Lees ik op de website dat het ivm organisatorische problemen niet doorgaat. Later dit jaar ergens. Zijn zij nu ook slachtoffer van nog ondefinieerbare toestanden?

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:30

K.imberly schreef:
de enige kaboutersoort die ik hier nog niet heb zien voorbijkomen is geloof ik de tuinkabouter. Leven die stiekem ook?Gevaarlijk of ongevaarlijk?

Dat is het verraderlijke van de tuinkabouter. Die lijkt niet te leven. Maar tot.... Altijd allert blijven met die knakkers!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:59

ik maak me toch ernstig zorgen..

(onze hond had dit ook in ons vorige huis btw... die was weleens aan het spelen met een kluif, uit t niets dook ze in elkaar, liet
de kluif vallen en rende heel hard naar ons toe.. of ze liep rondjes door de kamer.. kijkend naar 1 bepaald punt bij het plafond..
waar wij niets konden vinden...... op muisjes die langs spurtten reageerde ze heeeeel anders... en ik was ook al als klein meisje
weleens bang op de trap.. in ons oude huis bleek voor ons een hondenhater te wonen.. in t nieuwe huis heeft ze het niet meer..)

Dus beware.. misschien hebben jullie wel een klopgeest in de bak :j

hier bij paarden

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:08

@svdijk86: Jij maakt het wel heel erg spannend... WOW! We wilden voor de verfilming gaan, maar om er horror van te maken...

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:46

Verfilming? :o?

gaan we een Bokt+Het bakkabouterprobleem film maken? Of een soort horrorfilm over het geheim van het sterke zwaartekrachtpunt in de bak van TS?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:46

<<)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 14:50

Illusion1990 schreef:
Ik vond er nog eentje. Ziet er schattig uit, maar pas op!

De GE-BAKKABOUTER

Afbeelding

Deze zijn het! Kan niet anders! Ze proberen je te laten vallen zodat er de volgende keer gebak is. :9

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 15:22

Onderschat ook de SPUIT-ELFEN niet! dat zijn van die aan heroine verslaafde onschuldig ogende "schattige" elfjes, vooral de rosebonte blondharige kleinvleugelige spuitelf blijkt het behoorlijk achter de ellebogen te hebben en probeert op slinkse manier de vierhoevige populatie om zeep te helpen :o?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 16:35

Hier op stal hebben wij twee getrainde "bakkabouterverjaaghonden". Werkt als een speer. Maar ja, ik moet ze dus ook africhten op Mumsels (weet ik nog steeds niet van wat dat zijn) en op Spuit Elfen. Nou ja, aan de training dan maar.
Poeh, dit wordt nog een dagtaak. Zou ik er geld mee kunnen gaan verdienen?
Iemand nog kleefmollen gezien onlangs, of houden zij zich een beetje koest?

http://www.google.nl/imgres?q=naakte+mo ... =117&ty=55