horzieloverr schreef:Dolfijn, Iebeltje, Staaf, Sunny (voor een jongen) Mijn jongens kat heet ook Sunny
Jilletje schreef:horzieloverr schreef:Dolfijn, Iebeltje, Staaf, Sunny (voor een jongen) Mijn jongens kat heet ook Sunny Mijn ruintje ook
Jilletje schreef:Jongens mogen dus best Sunny heten Zn echte naam past totaal niet bij hem dus hebben we er maar Sundance -> Sunny van gemaakt
horzieloverr schreef:Dolfijn, Iebeltje, Staaf, Sunny (voor een jongen) Niemand die het heeft over de eerste drie namen? Ik kan me gewoon bijna niet voorstellen dat er (mensen)kinderen rondlopen met deze namen.
Lynnepinny schreef:Sunny vind ik nog best leuk, maar Staaf? Wat moet je daar nou mee Verwijst waarmee hij gemaakt is.
dejavu schreef:Lynnepinny schreef:Sunny vind ik nog best leuk, maar Staaf? Wat moet je daar nou mee Verwijst waarmee hij gemaakt is.
Lynnepinny schreef:Sunny vind ik nog best leuk, maar Staaf? Wat moet je daar nou mee Misschien van Gustaaf?? Maar ik zou dan toch gaan voor Gus/Guus en niet voor Staaf
SavannahNx schreef:Een jongen die ik ken heet Skip. En ik kan er nog steeds niet bij dat je je kind zo noemt..Hier in de straat woont ook een Skip. Ik snap t ook niet.
Mijn vriend dacht eerst dat het een bijnaam was en ik ook, dus vroeg ik hem ooit eens zijn legitimatie en hij heet echt zo..