SavannahNx schreef:Froukje schreef:Jaxx. Waarom die dubbel X?Zo heet een kindje op mn stage. Vind het echt zo’n leuke naam!Nee, joh... Het klinkt als jakkes
Lowara schreef:Berk?? Broertje van madelief en bloem?Berk is een Turkse naam. Een oud klasgenoot van mijn zoon heet zo.
Ik las net op Facebook "Gefeliciteerd van Bruin en mij".Bruin? Da's de hond of paard zeker? Maar nee, tis echt haar man.
Als ik de foto zo in kan schatten is het geen 100% Nederlander maar zeker geen donker persoon De Beer zou wel het toppunt zijn overigens Gelukkig was dat niet het geval.
Ik ken iemand die Burt heet. Zoonlief heet burtje. Bij de SGP heet een kamerlid Stoffer. Hopelijk heet z'n vrouw geen Blik
xColorCross schreef:Ik kwam een Raff tegen.Daar is toch niks geks aan. Daar hebben wij er wel 10 ban op school. Hier (utrecht) hele normale naam.
Reusje0504 schreef:Ik zag laatst op de prenatal facebook een tweeling (meisjes) pep en pom!Dit snap ik dus niet arme meiden!
Reusje0504 schreef:Ik zag laatst op de prenatal facebook een tweeling (meisjes) pep en pom!Hoe kun je dat je kinderen aandoen
IJsco_Love schreef:Ik zag net de naam Rizzaria. Voor mij geen gebruikelijke naam?Ik kan het even niet laten om hier op te reageren, maar dit doet me denken aan Pizzaria