Sunshine80 schreef:G'Qyanthony En dan een echte Nederlandse achternaam à la De Bruin... Ik zou hem op je shortlist zetten voor kabouter 2.0 Haha
Resistance schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van Donja? Ken je de Bianca boekjes nog? Ik kan Donja dan ook niet los zien van paarden.
Een paar dorpen verderop is 'leutje' Durk geboren. Heb papa nu een paar keer gezien maar die naam had ik er niet bij verzonnen. Arm jochie, maak er dan gewoon Dirk van.
Tivoli schreef:AngeliqueB schreef:Tiamo is geboren! Kan zo het broertje van Youandi zijn....Zoon van Rihanna?Nog niet zolang geleden hier ene meisje Ja`dore, ook zoiets
Lynn_Nikita schreef:Zoon van Rihanna?Nog niet zolang geleden hier ene meisje Ja`dore, ook zoiets[/quote]Dat die apostrof verkeerd geplaatst is, vind ik nog het sneust. Vanmorgen zag ik op tv een man met de naam Freerk.
Tivoli schreef:AngeliqueB schreef:Tiamo is geboren! Kan zo het broertje van Youandi zijn....Zoon van Rihanna?Die woont niet in zuid Limburg!
Froukje schreef:Jaxx. Waarom die dubbel X?Zo heet een kindje op mn stage. Vind het echt zo’n leuke naam!