Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
.
Hilarisch topic! Met af en toe wel gruwelijke opmerkingen ertussen
' zeggen. Zegt opeens dezelfde jongen: 'Ik bedoelde die van je paard'..

.
)
. lindatje schreef:Toen ik klein was was ik best wel brutaal.
Toen een vriendinnetje hier aan het spelen was vroeg ze of wij een afwasmachine hadden. "Ja hoor" zei ik vrolijk en wees toen naar m'n moeder
Of m'n moeder en ik waren op een plek waar best wel wat mensen waren. Ik deed weer eens vervelend en m'n moeder liep naar me toe. Ik dook heel bang in elkaar en riep vrij hard "NEE MAMA! Niet slaan!!!" (Niet dat ze dit van plan was hoor)
Arme moeder, ze heeft wat te genante moment gehad dankzij mij.
randie schreef:In de kroeg afgelopen week:
Het is half 12 geweest moet jij nog niet naar bed?
- Bedankt zak maar waarschijnlijk ben ik ouder dan jij, dus ik denk dat ik nog even blijf hangen.
Eeen collega van mij zat te vertellen hoe hij iemand in de kroeg had benaderd:
Ken jij Cora van Mora?
Jij bent net zo, Je hebt het net niet en nee je mag het niet nog een keer proberen
)
.
[quote]
haha
) U ben echt aardig..
Ethelate schreef:Zitten toch wel grappige dingen tussen
Net terug van vakantie samen met mijn vriend, werd hem gevraagd of hij het niet vermoeiend vond om alles alleen te rijden. Goh, ben pas 21 en al 3 jaar mijn rijbewijs maargoed, ze schatten mij nog steeds geen 18 dus
Of bij mijn bijbaantje tussen allemaal vrouwen die aan het lijnen zijn, hoevaak ik daar kwetsende opmerkingen krijg over mijn figuur van 'moet je die broek zien, daar zit toch niks in'. Moet gewoon onthouden dat het jaloers gedrag is, maar het doet toch steeds pijn. Ik zeg toch ook niet van 'nee jij met je dikke reet'
o0marije0o schreef:Ethelate schreef:Zitten toch wel grappige dingen tussen
Net terug van vakantie samen met mijn vriend, werd hem gevraagd of hij het niet vermoeiend vond om alles alleen te rijden. Goh, ben pas 21 en al 3 jaar mijn rijbewijs maargoed, ze schatten mij nog steeds geen 18 dus
Of bij mijn bijbaantje tussen allemaal vrouwen die aan het lijnen zijn, hoevaak ik daar kwetsende opmerkingen krijg over mijn figuur van 'moet je die broek zien, daar zit toch niks in'. Moet gewoon onthouden dat het jaloers gedrag is, maar het doet toch steeds pijn. Ik zeg toch ook niet van 'nee jij met je dikke reet'
Inderdaad!
Er wordt tegen mij ook vaak gezegt van ga eens wat eten jij, of "grasspriet'. Maar als ik een opmerking maar over iemand die stevig is. Dan is dat ineens wél een beledeging. Heb soms aardig wat lompe opmerkingen terug gemaakt tegen mensen
Stevig iemand zei: Brrr heb het koud ( na keer nummer 10 dat gehoord te hebben)
Ik: Pff zeur niet zo, jij hebt nog een speklaag om je heen ik niet, mij hoor je toch ook niet klagen
mensen eromheen zaten te kijken van Nooohh wat een bruuuute opmerking. Maar ik moet het wel leuk vinden als mensen vertellen hoe mager ik ben?! Of niemand zegt wat over elkaar. Of iedereen mag over elkaar dingen zeggen.
![]()
![]()
Flor schreef:Flor schreef:Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel.
Heb ik nou echt serieus 'lagen' opgeschreven i.p.v. 'lachen'? Dat is pas lomp
K_im schreef:Misschien ben jij heel lang en was zij heel klein en kon ze er zo onder kijken