Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silletje

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:20

mn moeder is ook zo handig,, lopen we lang zo'n winkel voor grotere damesmaten,,(mijn moeder dacht echter dat het een 'normale' kledingszaak was) staat daar zo'n rek buiten met van die jurkjes voor op een broek (jullie weten wel wat ik bedoel denk ik)... roept mijn moeder opeens 'sil moet je kijken: wat een gigantisch lelijke reuze soepjurken! ... komt dr net een vrouw naar buiten die dat jurkje net had gepast en hem terug wilde hangen,, dus die vrouw helemaal boos op mn moeder haha

jen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:35

haha geweldig dit Tong uitsteken

heb ooit toen ik klein was tegen mn moeder gezegd : mam, waren die dinosaurussen groot toen jij klein was ???

haha wat moet mn moeder zich toen oud hebben gevoeld Tong uitsteken

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:04

ben ik een dagje weg, is het topic 6 blz. verder. Clown

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:35

Zitten toch wel grappige dingen tussen Haha!

Net terug van vakantie samen met mijn vriend, werd hem gevraagd of hij het niet vermoeiend vond om alles alleen te rijden. Goh, ben pas 21 en al 3 jaar mijn rijbewijs maargoed, ze schatten mij nog steeds geen 18 dus Clown

Of bij mijn bijbaantje tussen allemaal vrouwen die aan het lijnen zijn, hoevaak ik daar kwetsende opmerkingen krijg over mijn figuur van 'moet je die broek zien, daar zit toch niks in'. Moet gewoon onthouden dat het jaloers gedrag is, maar het doet toch steeds pijn. Ik zeg toch ook niet van 'nee jij met je dikke reet' Scheve mond

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 09:57

Kindje aan mijn kassa:
(ik sta in rap tempo kleding te vouwen en in tasjes te proppen omdat het vrij druk was)
"Hey! Dat meisje kan dat veel beter dan jij mama!""
Arme, arme moeder.
(heb maar gezegd dat zijn moeder het vast veel netter kon Knipoog )

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:22

Mijn moeder net nog, ik heb een jurkje aan, een wat wijder model zeg maar. Zegt mijn moeder:"Goh Manon, dat is echt zo'n jurkje dat je ook nog heel lang aan kunt als je zwanger bent!"

Vork .

MiraMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 12:40

ROFL Hilarisch topic! Met af en toe wel gruwelijke opmerkingen ertussen Scheve mond
Per ongeluk lomp zijn kan grappig zijn, maar puur lomp zijn om te kwetsen...

Anyway, Eilleen333, wat heb je dat supersympathiek opgelost! Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:10

Ik was eens aan het wandelen met mijn pony. Kwamen paar jongens opde fiets langs. Toen ze voorbij waren riep 1: 'Wat heb jij een lekker kontje!'.
Ik draai me lachend om en wou iets van 'dank je wel Haha! ' zeggen. Zegt opeens dezelfde jongen: 'Ik bedoelde die van je paard'..

Huilen van het lachen

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 13:37

toen ik een jaar of 5 was moesten wij op school een boterham tekenen en daarop beleg,
nou ik had alleen de korstjes gekleurd,
juffrouw helemaal boos dat ik niks op mijn boterham deed Clown
ik zei toen ja maar juffrouw ik heb er gestampte muisjes opgedaan,
ze stond met een mond vol tanden Duivel

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:37

Toen ik klein was was ik best wel brutaal Tong uitsteken.

Toen een vriendinnetje hier aan het spelen was vroeg ze of wij een afwasmachine hadden. "Ja hoor" zei ik vrolijk en wees toen naar m'n moeder Haha!

Of m'n moeder en ik waren op een plek waar best wel wat mensen waren. Ik deed weer eens vervelend en m'n moeder liep naar me toe. Ik dook heel bang in elkaar en riep vrij hard "NEE MAMA! Niet slaan!!!" (Niet dat ze dit van plan was hoor Knipoog)

Arme moeder, ze heeft wat te genante moment gehad dankzij mij Haha!.

Lieke_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:49

Had een tijd geleden een deelname aan een TV-programma gedaan (Fata Morgana - België) en effectief een ster binnengehaald, dus op zich helemaal niet slecht. En toen waren ze ook hier op kantoor komen filmen en m'n collega (die er al heel lang werkt) was ook effe in beeld geweest.

Kort daarna hadden we een receptie met het werk met klanten enzo. Komt er zo'n tang van een vrouw naar m'n collega: nou seg dat was nogal wat hé op TV, heb jou gezien enzo -bla-bla-bla. En met zo'n AIR zegt ze er nog achter: maar jij moest zeker niet onderdoen voor 'die andere daar'!!!! (en zo met die duim, ken je dat gebaar?)
Besefte ze wel effe niet dat ik er gewoon bij zat tot m'n collega naar mij wees. Zij werd rood, maar ik was toch écht wel pissed hoor!!!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:50

lindatje schreef:
Toen ik klein was was ik best wel brutaal Tong uitsteken.

Toen een vriendinnetje hier aan het spelen was vroeg ze of wij een afwasmachine hadden. "Ja hoor" zei ik vrolijk en wees toen naar m'n moeder Haha!

Of m'n moeder en ik waren op een plek waar best wel wat mensen waren. Ik deed weer eens vervelend en m'n moeder liep naar me toe. Ik dook heel bang in elkaar en riep vrij hard "NEE MAMA! Niet slaan!!!" (Niet dat ze dit van plan was hoor Knipoog)

Arme moeder, ze heeft wat te genante moment gehad dankzij mij Haha!.

whaha deed mn broertje ook altijd in de winkel ofzow, we hebben alle 4 nog nooit een klap gehad hoor.. mam/pap liepen altijd gewoon verder net doen alsof het niet hun kind was Tong uitsteken

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:03

randie schreef:
In de kroeg afgelopen week:
Het is half 12 geweest moet jij nog niet naar bed?
- Bedankt zak maar waarschijnlijk ben ik ouder dan jij Knipoog, dus ik denk dat ik nog even blijf hangen.

Eeen collega van mij zat te vertellen hoe hij iemand in de kroeg had benaderd:
Ken jij Cora van Mora?
Jij bent net zo, Je hebt het net niet en nee je mag het niet nog een keer proberen Clown

hahaha, dat is een goeie Tong uitsteken

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:08

Meisje zei eens tegen mij : Je bent een slet. (was een meisje van 6 ofzo Huilen van het lachen )
Ik: Hoezo?
Zij: Nou je draagt een kort rokje. En dan ben je een slet.
Haha ik wil niet weten waar ze dat vandaan heeft *LOL*
Edit; het 'korte rokje' kwam tot mijn knieen, ja heel kort Clown

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:12

Misschien ben jij heel lang en was zij heel klein en kon ze er zo onder kijken Clown

Bitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:13

een kennisje zei ooit in plaats van "we l*llen er wel een pin aan" "we pinnen er wel een l*l aan"

het leukste was dat ze niet eens doorhad waarom iedereen in een deuk lag Gestoord

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:30

[quote="lindatje"]Toen ik klein was was ik best wel brutaal Tong uitsteken.

Toen een vriendinnetje hier aan het spelen was vroeg ze of wij een afwasmachine hadden. "Ja hoor" zei ik vrolijk en wees toen naar m'n moeder Haha![quote]

hahaha je hebt hem wel geod door! Tong uitsteken haha

ik had laatst ook in de winkel dat een mevrouw door mij wat meer kocht en dat jochie dus iets kreeg.
zechtie bedankt mevrouw dat u mijn moeder dat heeft aangewezen (lees aangesmeert Knipoog) U ben echt aardig..

haha ik vond hem wel mooi Tong uitsteken

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:52

Een dinnetje ging een echo laten maken in het ziekenhuis. De echoscopist: "het is niet heel duidelijk hoor, komt doordat je teveel spek hebt".

Ook echt SPEK!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 15:58

Ethelate schreef:

Net terug van vakantie samen met mijn vriend, werd hem gevraagd of hij het niet vermoeiend vond om alles alleen te rijden. Goh, ben pas 21 en al 3 jaar mijn rijbewijs maargoed, ze schatten mij nog steeds geen 18 dus Clown

Of bij mijn bijbaantje tussen allemaal vrouwen die aan het lijnen zijn, hoevaak ik daar kwetsende opmerkingen krijg over mijn figuur van 'moet je die broek zien, daar zit toch niks in'. Moet gewoon onthouden dat het jaloers gedrag is, maar het doet toch steeds pijn. Ik zeg toch ook niet van 'nee jij met je dikke reet' Scheve mond

Inderdaad!
Er wordt tegen mij ook vaak gezegt van ga eens wat eten jij, of "grasspriet'. Maar als ik een opmerking maar over iemand die stevig is. Dan is dat ineens wél een beledeging. Heb soms aardig wat lompe opmerkingen terug gemaakt tegen mensen
Stevig iemand zei: Brrr heb het koud ( na keer nummer 10 dat gehoord te hebben)
Ik: Pff zeur niet zo, jij hebt nog een speklaag om je heen ik niet, mij hoor je toch ook niet klagen

mensen eromheen zaten te kijken van Nooohh wat een bruuuute opmerking. Maar ik moet het wel leuk vinden als mensen vertellen hoe mager ik ben?! Of niemand zegt wat over elkaar. Of iedereen mag over elkaar dingen zeggen.

Bloos Clown Koe

aswas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:00

Mijn exvriend knalde er tijdens Kerst een ontzettend lompe uit.
Ik had voor deze gelegenheid een mooie lange jurk gekocht. Zo'n stretch-jurk, die dus nauwsluitend zat.
Hij had deze nog niet eerder gezien, en ik wilde hem verrassen hiermee.
Toen ik de kamer inliep, viel zijn mond een stukje open en vroeg: Hoe kom jíj dáár in???? Boos!
Nou ben ik niet de slankste en was dus niet erg happy met deze opmerking....

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:04

o0marije0o schreef:
Ethelate schreef:

Inderdaad!
Er wordt tegen mij ook vaak gezegt van ga eens wat eten jij, of "grasspriet'. Maar als ik een opmerking maar over iemand die stevig is. Dan is dat ineens wél een beledeging. Heb soms aardig wat lompe opmerkingen terug gemaakt tegen mensen
Stevig iemand zei: Brrr heb het koud ( na keer nummer 10 dat gehoord te hebben)
Ik: Pff zeur niet zo, jij hebt nog een speklaag om je heen ik niet, mij hoor je toch ook niet klagen

mensen eromheen zaten te kijken van Nooohh wat een bruuuute opmerking. Maar ik moet het wel leuk vinden als mensen vertellen hoe mager ik ben?! Of niemand zegt wat over elkaar. Of iedereen mag over elkaar dingen zeggen.

Bloos Clown Koe

Dat heb ik ook wel eens op mijn werk. De eerste pauze is na twee uur (kan je warm eten pakken) en als ik dan niks eet is het gelijk van: moet je niet eten?? Omdat die vrouwen allemaal wat dikker zijn lijk ik blijkbaar ineens onwijs dun.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:07

3 maand terug moetsen we een voorlichting over beugels gaan geven aan groep 8 van een basisschool. Wij waren trouwens allemaal 2e jaars MBO'ers. Dus wij in de pauze van die kinderen wat dingen aan het voorbereiden. Tot er ineens een groepje jongetjes van nou een jaar of 5/6 langs kwamen lopen. Gingen ze daar stoer in de deuropening staan; Zegt die ene tegen de anderen; wooow moet je kijken wat een onwijs lekker chiks man met een dikke grijns om z'n kop.
Wat hebben wij toen gelachen Clown

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:16

Flor schreef:
Flor schreef:
Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel Haha!.

Heb ik nou echt serieus 'lagen' opgeschreven i.p.v. 'lachen'? Dat is pas lomp Nors opkijken

Whahahaha, wel beetje laaaahaaat maar dit was echt lachen!!! *LOL* ROFL

Strondvlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 16:24

K_im schreef:
Misschien ben jij heel lang en was zij heel klein en kon ze er zo onder kijken Clown

Ik ben 1.63 en zij was 1.20 ofzo Huilen van het lachen

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 17:08

Ik zat met een vriendin van mij op het strand en toen zei ik tegen haar dat ze mierentietjes had. Ze begreep me niet en keek naar beneden en zei "En bedankt!' Ik bedoelde natuurlijk niet dat ze kleine borsten had, maar dat ze kippevel had Haha!