verzoek aan beheerders/moderators: man's-club

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:38

Oo, die, ja die ken ik wel, wist niet dat ze zo heette, maar dat moest ze toch van de mannen doen, want die haalde dan alle sieraden enzo aan wal.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 10:39

geeft niet lov, we worden allemaal een dagje ouder Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 10:52

SuperPepeijn schreef:
geeft niet lov, we worden allemaal een dagje ouder Extreme duivel

Jij moet het nog maar zien te halen en dan moet je vooral zo doorgaan Boos!.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:02

mhhhaaa lov je ziet eruit als 20 (euh dat was je toch ook????? Lachen ) *slijm*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:14

Nimber schreef:
mhhhaaa lov je ziet eruit als 20 (euh dat was je toch ook????? Lachen ) *slijm*

Hmm, hoe zei je het ook alweer: was het iets met serieus??

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:14

SuperPepeijn schreef:
en de mannen waren de dupe.... vrouwen... allemaal hetzelfde.

dacht dat ik de enige was die dat vond Schijnheilig niet dus!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:17

Alle mannen laten zich door een mooie blonde vrouw het hoofd op hol brengen en laten zich zo op de klippen lopen....

Dat zouden vrouwen nou nooit doen, die denken eerst 10 x na voordat ze een man achterna lopen....

Komt er dus toch weer op neer dat de vrouwen verstandiger zijn, wie is er nou beter af, de Lorelei of de kruisvaarders???

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:20

hahahahah geen van beide want als ze allemaal op de klippen lopen zal ze nooit van d`r leven echte liefde vinden.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:22

Citaat:
Dat zouden vrouwen nou nooit doen, die denken eerst 10 x na voordat ze een man achterna lopen....

Over het algemeen probeer ik de vrouwen te steunen in hun argumenten. Helaas suzan, ik ben het absoluut niet met je eens. Als dit zo zou zijn, zou de wereldmacht allang in de handen van vrouwen liggen, zouden de vrouwen de topsalarissen verdiennen, en hoog scoren in de politiek.
Juist omdat vrouwen meer gevoelsmensen zijn, en relatie heel hoog in hun wensen lijstje hebben staan, gaat het bovenstaande niet op.,
Zoals mannen presteren op hun nr 1 hebben staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:25

Wouter24 schreef:
hahahahah geen van beide want als ze allemaal op de klippen lopen zal ze nooit van d`r leven echte liefde vinden.....

De kans dat je de staatsloterij wint is groter dan dat je je echte grote liefde vind.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:28

Pipo schreef:
Citaat:

Over het algemeen probeer ik de vrouwen te steunen in hun argumenten. Helaas suzan, ik ben het absoluut niet met je eens. Als dit zo zou zijn, zou de wereldmacht allang in de handen van vrouwen liggen, zouden de vrouwen de topsalarissen verdiennen, en hoog scoren in de politiek.
Juist omdat vrouwen meer gevoelsmensen zijn, en relatie heel hoog in hun wensen lijstje hebben staan, gaat het bovenstaande niet op.,
Zoals mannen presteren op hun nr 1 hebben staan.

Sorry maar dan moet je toch echt voor jezelf spreken....ik ben absoluut niet zo'n gevoelsmens en heb presteren heel hoog op mn lijstje staan, ben niet tevreden als huisvrouw met kinderen en de hele dag thuis en een man die de hele dag werkt.

En ik kijk echt wel uit voor ik een man achterna loop, zal wel wantrouwen zijn. Trouwens ik loop helemaal geen mannen achterna, dat mannen nou als geile hondjes vrouwen achterna lopen.....stom dus....
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 11-07-02 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:28

Pipo"]
[quote="Wouter24 schreef:

De kans dat je de staatsloterij wint is groter dan dat je je echte grote liefde vind.
[/quote]

ooh dan moet je dus iedereen maar tegen de klippen laten lopen want echte liefde bestaat niet pipo??? dan kom je er natuurlijk nooit achter....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:29

Ik spreek niet voor mijzelf, ben ook erg ambitieus, ik kijk naar de werkelijkheid, en dat jij toevallig niet precies in het plaatje hoort, is de uitzondering die de regel bevestigd.
Over het algemeen heb ik het over, anders hadden de vrouwen allang de macht in handen.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:30

Pipo schreef:
Over het algemeen heb ik het over, anders hadden de vrouwen allang de macht in handen.

ach dat hebben jullie hier toch ook?? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:50

de macht?? wouter, ja die hebben we hier allang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:13

En Wouter heeft de Lorelei connectie even voor me gelegd, dank daarvoor.

Nimber scoort punten!!!!

En ja Pipo, als ik zo jong geschat word ben ik altijd bang niet serieus genomen te worden Verward Verward.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:15

Das alleen maar handig lov, ze nemen je op eerste gezicht niet serieus, maar dan kun je juist met een flinke valse streek binnenkomen. Hadden ze toch niet van je verwacht.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 15:39

op de 1e plaats: ik zou willen dat elke meid er zo fijn als lov uit zou zien. en nee dat is geen geslijm dat weet je best. je bent galadriel voor mij.
op de 2e plaats: grappig dat er verdeeldheid is in het vrouwenteam. en dat is DE reden waarom mannen de macht hebben Haha!:D, want een team dat verdeeld is houdt nooit lang stand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:41

Team bestaat uit meerdere maan, en een koppeltje houd behoorlijk stand!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 16:28

koppeltjes, standjes, team... oef... wat ben jij van plan piep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:31

je weet heus wel wat ik bedoel, oke nu heb je mij een keer tuk.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 16:32

ja?! is het waar? OH WAUW!! yesss 437-1 eindelijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:36

Loser!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 16:39

...kan zijn maar ik geef niet zomaar op!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 16:40

Ik kom effe een paar dagen niet, en ik zie dat jullie me toch een partij hebben liggen rotzooien hier! Ik wist niet dat jullie dat ook zonder mij konden!