Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:40

Nimber schreef:
(ik ben veel te goed voor deze wereld met nerds) toen pas had ik een goede smoes om 'm zo snel mogelijk te dumpen we zouden nml ook nog gaan stappen * mist de Ieks smiley*

dat was inderdaad wel een heel mooi gebaar van je. ik denk dat ik je ga nomineren voor de nobelprijs. snif. ben helemaal ontroerd.
wat hebben jullie gedaan eigenlijk die halve dag?? }> }>

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:47

de halve dag rondjes gelopen door het centrum was veel te bang dat ie anders wist waar m'n huis woonde straks heb je 'm op de stoep staan *mist weer een ieks smiley*

arrrg Lov zouden ze niet 1 of andere LOI cursus hebben met hoe dump je nerds zonder dat ze het door hebben ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:48

Ja graag cursus, heb ik wel nodig geloof ik.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:52

En ik heb ook wel interesse voor het geval dat *LOL*

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 18:28

ikke ook
op de en of andere manier trek ik altijd de verkeerde aan
of ze zijn echt mega dom of mega nerd of ze zijn wel heel erg fout

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 18:45

Gelukkig voor Laura heeft ze al een paar foto's en ken ik de persoon in kwestie dus als hij iets nerderigs gaat doen krijgt hij met mij te maken Extreme duivel
Ik hoop dat ze gewoon een leuke date hebben, of er meer van komt zien we dan vanzelf wel. Zou wel leuk zijn natuurlijk maar bij een i-net date kan het in IRL toch heel erg tegenvallen.

Weet je wat altijd goed werkt om gauw weg te komen bij een mislukte date? Jezelf een smsje sturen dat je paard koliek heeft }>

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:29

Zucht, ook ik ken dit. Ben al weer een tijdje vrijgezel en op zich bevalt het prima. Ik ben nu 23 en ik heb mn hele leven nog. Maar toch als ik soms van die kleffe stelletjes zie, heb ik toch wel zoiets van "waarom ik niet"?"
Grootste probleem bij mij is, dat ALS ik iemand heb, ik vrij snel zo'n benauwd gevoel krijg. En dan wil ik weer vrij zijn.

Op zich heb ik niets te klagen, want ik krijg best wel aandacht van mannen (en meiden, tsja ben een beetje bi), maar degene die op mij vallen vind ik eigenlijk niets. En degene die IK leuk vind zijn of al bezet of vinden mij niets.
Ben nu een beetje (heel erg) verliefd op iemand die ik nooit zal krijgen. Ik heb een broodjeszaak en mijn gebakjesleverancier is zo'n lekker ding. Heb ik eindelijk al mn moed bijeen geschraapt om het te gaan zeggen, krijg ik via via te horen dat ie getrouwd is.(hij heeft geen ring om, dus ik dacht "he die is misschien wel vrij"). AArch!! Uiteraard voel ik me nu zeer zwaar klote. Eindelijk weer iemand die ik echt leuk vind, issie al bezet.
Ik weet dat dat klote gevoel ook weer over gaat, maar nu doet het even heel erg pijn.
Ik denk wel dat je niet moet zoeken naar de liefde van je leven, die komt heus wel. Maar soms lijkt het een beetje hopeloos.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 21:08

Jah Katrien en ik hadden al hele visioenen over mij als Rambolmeisje en mijn date als engerd van de axe reclame Extreme duivel Ik bedoel, je weet t nooit Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:02

oooh katrien vertelvertel issie leuk?
mhhhh als ie niets voor laura is *LOL*
mhhaa zaterdag eerst maar weer eens gaan stappen tsk daar heb ik het eigenlijk veel te druk voor maarja heb nou eens geen wedstrijd dus dan mag het wel he..
wie weet wat er rondloopt Schijnheilig

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:20

Dames, ik ga jullie verlaten.
Ik vertrek.......
voor een weekend en daarna voor twee weken met een DAME naar Engeland Extreme duivel Jullie hebben de kans gehad, niet gaan zeuren dus, maar jullie vonden het te duur, te eng, te weet ik veel wat, nu is jullie kans voorbij. Deze dame vond het niet te duur, niet eng en bovendien had ze enkele hele leuke contacten in Engeland. Als ik een I-net aansluiting tegen kom, dan horen jullie misschien wel van mij Extreme duivel Extreme duivel

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 00:07

nou veel plezier, prettige vakantie

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:35

Citaat:
Weet je wat altijd goed werkt om gauw weg te komen bij een mislukte date? Jezelf een smsje sturen dat je paard koliek heeft

Dat is een goede katrien, die onthoud ik *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 10:29

Andere blind-date-hoe-kom-ik-er-zo-snel-mogelijk-weer-vanaf methode is om je te laten bellen na een halfuurtje. Schakel dus een vriendin in die weet hoe laat je hebt afgesproken en laat die bellen na een half uurtje. Wel een beetje toneel spelen tijdens het telefoongesprek met 'meeeeen je niet...' en 'is dat nu net gebeurd...?' enzovoort. Bedenk van te voren wel even de emergency. Op die manier kun je je blind date dus ontvluchten.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:13

Melanie5 schreef:
Zucht, ook ik ken dit. Ben al weer een tijdje vrijgezel en op zich bevalt het prima. Ik ben nu 23 en ik heb mn hele leven nog. Maar toch als ik soms van die kleffe stelletjes zie, heb ik toch wel zoiets van "waarom ik niet"?"
Grootste probleem bij mij is, dat ALS ik iemand heb, ik vrij snel zo'n benauwd gevoel krijg. En dan wil ik weer vrij zijn.

Dit heb ik nou dus ook, aan de ene kant wil ik wel een vriend, aan de andere kant krijg ik ook weer heel snel zo'n paniekgevoel en wil ik ook weer vrij zijn. Lekker tegenstrijdig he. Of is dat nou bindingsangst? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:18

Lovely schreef:
Andere blind-date-hoe-kom-ik-er-zo-snel-mogelijk-weer-vanaf methode is om je te laten bellen na een halfuurtje. Schakel dus een vriendin in die weet hoe laat je hebt afgesproken en laat die bellen na een half uurtje. Wel een beetje toneel spelen tijdens het telefoongesprek met 'meeeeen je niet...' en 'is dat nu net gebeurd...?' enzovoort. Bedenk van te voren wel even de emergency. Op die manier kun je je blind date dus ontvluchten.

Ik ben van het type botte boer, ik zeg het gewoon. Zijn ze snel weg! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:33

Dit voorjaar heb ik een keer een blind date gehad, dat was direct de laatste keer.
Die vogel belde op dat hij op de fiets door de regen op weg was naar mij. Hij vroeg waar ik nu precies woonde. Toen heb ik hem maar snel naar de kroeg op de hoek gedirigeerd, want ik zit niet echt te wachten op iemand over de vloer.
Eigenlijk had ik helemaal geen zin, maar het regende zo hard en hij zat al bij Artis en dus vond ik het banketstaaf om hem weer terug te sturen.
Uiteindelijk was het dus een sukkel eerste klas.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:40

Lovely schreef:

Gewoon zeggen: "Sorry maar dit wordt niks" (als je er heel snel vanaf wilt) of "Hier heb ik geen romantische bedoelingen mee" (als het iemand is de je toch wel mag). Beide zinnen komen uit mijn repertiore en zijn field-tested and proven Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:53

Ik begin sowieso niet aan een blind date, een vriend van mij heeft het een keer gedaan, en ik heb erg kunnnen lachen om zijn verhalen, maar de dame in kwestie bleef maar bellen en achter hem aan lopen, hij werd er niet goed van, en had diverse malen verteld dat hij het niet zag zitten, toen heb ik geholpen, de jalourse vriendin gespeeld, was het vrij vlot over!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 11:55

SuperPepeijn"]
[quote="Lovely schreef:

Gewoon zeggen: "Sorry maar dit wordt niks" (als je er heel snel vanaf wilt) of "Hier heb ik geen romantische bedoelingen mee" (als het iemand is de je toch wel mag). Beide zinnen komen uit mijn repertiore en zijn field-tested and proven Haha!
[/quote]

Lieve Maan, ik heb wel eens iemand jarenlang uitgelegd dat ik geen romantische bedoelingen met hem had en dat hij mijn beste maatje was en c'est ca, maar dat hielp niet helaas.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:11

Lovely schreef:
Lieve Maan, ik heb wel eens iemand jarenlang uitgelegd dat ik geen romantische bedoelingen met hem had en dat hij mijn beste maatje was en c'est ca, maar dat hielp niet helaas.

Da's een nare situatie, zeker als het inderdaad een goeie vriend van je is. En je voelt je dan helemaal rot omdat je zijn hart moet breken. Maar je bent wel altijd eerlijk geweest! En hoe rot het voor hem is, daar moet hij wel respect voor hebben. En jij voor jezelf ook, omdat je hem nooit misleid hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:16

Jaaaa klopt helemaal, altijd heel eerlijk geweest enzo. Het is alleen nooit tot hem doorgedrongen kennelijk.
Gelukkig werd hij later verliefd op iemand anders en was hij ineens maatje-af. Kan dus ook zomaar in mannenland.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:31

ja zo gaat het volgens mij altijd. altijd hoop houden en als het dan echt niet lukt en ze vinden een ander dan ben je bijna lucht voor ze.
voel je je ook genaaid je was toch vrienden? fijne vriend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:47

Nimber schreef:
ja zo gaat het volgens mij altijd. altijd hoop houden en als het dan echt niet lukt en ze vinden een ander dan ben je bijna lucht voor ze.

Tja het is eigenlijk een wijven-trekje (so to speak), maar ja.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:00

Lovely schreef:
Kan dus ook zomaar in mannenland.

Denk niet dat de sexe bepalend is daarvoor. Heb ook wel eens zo'n situatie gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:00

Nimber schreef:

Onmogelijk om vrienden te zijn met iemand die verliefd op je is, helemaal omdat de liefde niet wederzijds is, degene die verliefd is houd altijd hoop!