Jester_ schreef:Oh wat vreselijk dit. Dit zijn de mensen die #metoo doen als een man naar ze fluit denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Change3x schreef:Heel eerlijk?
Ik vind dat je door de voorbeeld foto's mensen een beetje voor de gek houdt en te hoge verwachtingen creëert.
Lau schreef:Change3x schreef:Heel eerlijk?
Ik vind dat je door de voorbeeld foto's mensen een beetje voor de gek houdt en te hoge verwachtingen creëert.
We weten heel goed wat we doen![]()
We blijven in het sfeertje en hebben 3 geweldige fotografen. Ik denk dat we jullie nog gaan verbazen hoe kwalitatief goed dit gaat uitpakken. Iedereen doet heel erg zijn best qua outfits en styling alles gaat op een goed niveau.
We creëeren totaal geen hoge verwachtingen en houden het juist heel lowkey.
Wacht maar gewoon rustig af voor je een oordeel geeft.
ik denk inderdaad ook dat we ontzettend gaan verrassen.
asm_kayleigh schreef:Vraag me af of dit idee echt goed uit gaat komen...
) Annet_Dottie schreef:asm_kayleigh schreef:Vraag me af of dit idee echt goed uit gaat komen...
Omdat..? Kritiek etc is uiteraard welkom, maar als dingen toegelicht worden waarom jullie bepaalde dingen vinden (denken) kunnen wij dat misschien uitleggen, als iedereen zelf lekker dingen wil blijven invullen en spoken zien waar geen spoken zijn is dat jullie keuze. Goed dit topic gaat verder niet over ons project dus wie daar vragen of iets over heeft stuur me gerust een pb of check de insta waar ook alles op komt.
Ieder z'n eigen ding gedachten en mening maar hou het wel netjes.
(Niet te vergeten dat jij eerst heel graag met ons mee wou doen maar dit niet kon ivm leeftijd Kayleigh dus vind deze reactie helemaal bizar maar dat terzijde)
Daarom denk ik dus ook niet dat het echt word gedaan. Er stond ook 2019, maar denk dat mensen het dan al vergeten etc...