Fenrir schreef:
Mijn hemel. Ik ben hetero maar krijg het hier best warm van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arianne95 schreef:Jolien87 schreef:Ben ik een bekende bokker? Geloof het niet, dus enkel een foto in mijn profiel volstaat in dit geval.
Voor mij ben je wel bekend haha! Of ik bedoel, ik herken je naam altijd overalik dacht dat je 15 jaar ouder was :p
Okee ik ben heel onbekend, meer een lezer dan een actieve poster, maar dit ben ik![]()
[ [url=m/BpjvS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rcKoTf.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Iris82 schreef:
Ploink. Dat kwartje was even onderweg.
Volgens mij wordt er nu een emmer kwartjes leeg geschud
Staat overigens gewoon in m'n profiel hoor
Jolien87 schreef:Oh?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets spannends op tv heb gedaan, behalve die ene keer dat ik op rtv Oost een taartenbakwedstrijd won. Die werd op regionale tv uitgezonden.
Wat ook nog zou kunnen is dat jullie hebben gestart op HC de Haerst in Zwolle, daar heb ik een aantal jaren op het secretariaat gezeten tijdens concoursen.
Lente schreef:Jolien87 schreef:Oh?
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets spannends op tv heb gedaan, behalve die ene keer dat ik op rtv Oost een taartenbakwedstrijd won. Die werd op regionale tv uitgezonden.
Wat ook nog zou kunnen is dat jullie hebben gestart op HC de Haerst in Zwolle, daar heb ik een aantal jaren op het secretariaat gezeten tijdens concoursen.
Nee... dat kan het niet zijn... Maar je zegt dat je taarten kan bakken... Dat moet je natuurlijk wel even komen bewijzen.