Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ailill schreef:Anoli schreef:Haha Maartenn dat zie ik nog niet zo snel gebeuren hoor.
Ten slotte moet je echt wel met een reden komen om je naam nogmaals te mogen veranderen...
Maar een keer is dus sowieso mogelijk?
Anoli schreef:Ailill schreef:Jouw mod? Kijk eens tussen de foto's op mijn profiel. . . dan begrijp je me directDat poppetje wat nog rechts naast de mod hoort te staan he... dat ben ik...
Nee zonder gein, zo denk ik niet over de modjes hier
Ailill schreef:Serieus. . . whoop whoop!
Hmmmm, ja en nee. . . het is wat overtrokken, maar er zit wel een kern van waarheid in. Wat natuurlijk ook kan is dat ik gewoon een uit de kluiten gewassen puber ben, die het waarschijnlijk nooit zal begrijpen laat staan leren
Anoli schreef:Ailill schreef:Serieus. . . whoop whoop!
Hmmmm, ja en nee. . . het is wat overtrokken, maar er zit wel een kern van waarheid in. Wat natuurlijk ook kan is dat ik gewoon een uit de kluiten gewassen puber ben, die het waarschijnlijk nooit zal begrijpen laat staan leren
Hmm daar kan ik niet over oordelen. Over je puber gedrag dan he...
Dat het hier soms wat onduidelijk gaat tussen groen en zwart is wel waar, maar ik moet zeggen dat ik er nooit last van heb
Geryon schreef:Volgensmij weet half bokt ook niet hoe je mijn boktnaam uit moet spreken
2a54z6e45r6r schreef:Koper schreef:Hestejente is Noors. Hest betekent paard en jente betekent meisje.
Eigenlijk gewoon penny dus.
Ff offtopic, ben jij de tekenaar van Superpoownie?
set_elkol schreef:Koper schreef:Was je me kwijt?![]()
Fiffill, schrijf jij je gebruikersnaam zelf niet verkeerd? Ik denk bij jouw naam altijd aan fifill (IJslands voor paardenbloem) maar dat is maar met in totaal 2 f'en.
haha ja maar je avatar kwam me wel bekend voor. en Fiffill vertelde net dat het van Ijslands kwam maar die naam was er al ofzo dus heeft ze een f toegevoegd.