Cryssie schreef:Flitsbillen?
Ik vind het meer volle manen!
Gelukkig heeftie geen aambeien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

), kom je thuis, heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel bij te lezen. Maar die filmpjes van svdijk zijn GENIAAL! Hoe gemeen zijn die bakkabouters? Zie filmpje met dat schimmeltje. Staat een enorme oranje puntmuts in de bak. Denk je toch dat ze daar zitten en houd je daar rekening mee. Zitten die galbakjes toch weer net buiten de bak. Afleidingstechnieken. Moeten we ook gaan bekijken. Het gaat nog een hele klus worden.Illusion1990 schreef:Reed vandaag ook nog met een ander paard. Ineens een verzameling tot en met. Ik denk: Die gaat lekker! Wat denk je? Een bakkabouter die zich verkleed had als paraplu.... Dat is ook zooooooooo gemeen.
geadviseerd wordt om het (extra) nieuws te volgen en de bak goed nat te houden!!!
wille schreef:wil geen onrust stoken maar er blijkt een as-bakkabouter te zijn gesignaleerd in het noorden van het land (zo één met sigeretje) Brandweer is in uiterste staat van paraatheid gebracht en verwacht een run op brandblussers en rookmeldersgeadviseerd wordt om het (extra) nieuws te volgen en de bak goed nat te houden!!!
Erg scherp opgemerkt! Goed gevonden! Smoke Alert!!!
Gé bakkabouter lijkt me aangenaam in de omgang.