alle blaadjes waaien toch weer terug
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

koenlover schreef:Nee over goed heb ik niks gezegtMaar ze doen toch alsof ze t mixen..
Dus misschien dat daarom die deksel erop zit
Jantine_ schreef:Even over de mascara, ik heb hem en hij werkt echt. (Niet verkeerd opvatten) Maar mn wimpers worden echt langer hoor!
friendly schreef:koenlover schreef:Nee over goed heb ik niks gezegtMaar ze doen toch alsof ze t mixen..
Dus misschien dat daarom die deksel erop zit
Ik als medewerker van mcdonald's kan zeggen dat die deksel erop zit omdat het met mixen anders opspat en je dan een kwartvol bakje overhoudt als je geluk hebt en het hele restaurant praktisch onder ijs zit. Verder dient het geen nut omdat je er niet lekker door kan eten. Bovendien is het ook weer niet zo dat het ALTIJD niet goed gemixt is. Ligt denk ik een beetje aan de persoon en of diegene wel de duur van het mixen goed aanhoudt. Maar dat is weer een hele andere discussie.
Back ontopic..
Over waarom die deksel er op zit

anthea_naomi schreef:mang schreef:als je op een samsung telefoon *#0842# intypt en je drukt dan op 2 blijft je telefoon trillen. geeen idee wat je daar nou mee opschiet.
haha ik ren naar mijn telefoon om het uit te proberen is het ook nog echt zoslaat werkelijk nergens op
hoe ben je daar in vredesnaam achter gekomen
Gatverdamme