Dat meen je toch niet? Zo vroeg in de ochtend aan de pasta? Neuh daar heb ik geen trek in nu,hoewel een stuk pizza zou er wel in gaan
als ik eenmaal mijn eerste beker chocomel op heb, dan kan ik in principe alles eten... Pizza daarentegen weer niet... dat lust ik niet
Oeh, ga nou niet over pizza, pasta etc praten, ookal is het blauw, het is wel lekker en ik heb honger Ja Frouk haar pasta heeft alle kleuren van de regenboog
Unwritten schreef:Oeh, ga nou niet over pizza, pasta etc praten, ookal is het blauw, het is wel lekker en ik heb honger Ja Frouk haar pasta heeft alle kleuren van de regenboog Regenboog
Mas schreef:Maar we weten wel alles van de kleurige pasta van Frouk Jaaah En over Pizza dat eet ik vanavond, benieuwd hoe kleurrijk dat gaat worden
Wat ik nu ineens in mijn ava heb.... de springende koe werd ineens opgeslokt door.... een monster!!!!!
ach ik denk dat het totaal geen betekenis heeft,gewoon leukig heid, DFe mensen met kleine blobs vonden het zonde om hun hele ava te vullen aangezien ze dan hun mooie plaatje missen.En ze vinden het leuk hoe wij hier uitvogelen wat het betekend.NIKS dus
Unwritten schreef:Carlijnnn vertrouw je ons niet? valt me toch weer tegen..Mods doen nooit wat zonder reden Daar ben ik op dit moment nog niet zo zeker over, Eens moet de 1e keer zijn.