Mijn vader, die blij was dat ik langskwam vandaag.
laraxXxemma
Geplaatst: 06-09-19 22:41
Ik had vandaag een franstalige patiënt, en dat is voornamelijk leuk omdat ik door mn stage in brussel best redelijk frans heb leren spreken. Zo leuk hoe goed dat nog gaat na een jaar terug daar voor het laatst gewerkt te hebben. Helemaal verrast dat ik Frans sprak, super dankbaar ging diegene weer weg. Kan ik zo gelukkig van worden als ik net dat extra beetje kan doen
Ik reed vandaag na 1 van mijn favoriete boeren. Zie ik daar de oma met 2 kleinkinderen staan. Ze stonden netjes te wachten tot ik aan de silo stond. Zie ik het jochie echt met glunderogen kijken ohhhhh vrachtauto. Dus ik vraag hem, wil je even in de vrachtauto zitten. Hij echt zo trots als een pauw, ik help hem na boven klimmen en toen hij zat wou hij natuurlijk direct even toeteren. Dus ik liet hem zien waar de toeter was Zegt hij ohhh die is hard, harder dan van de trekker. Ik help hem weer eruit klimmen en kort erna komt de boer om het hoekje. Zegt het jochie met een lach van oor tot oor, ik heb getoetert Echt zo mooi. Toen ik klaar was met voer uitblazen kwamen ze nog even uitzwaaien en dag zeggen Echt prachtig ik hou van mijn baan ondanks dat deze week heftig was qua uren
Steeph
Geplaatst: 16-09-19 15:16
Net mijn eerste sollicitatie voor een stageplaats er uit gedaan. Een stage die me echt super interessant lijkt. Ik ben nerveus
Sommige reacties zijn zo voorspelbaar dat het grappig is
HorseTimeXL
Geplaatst: 26-09-19 12:30
Dat ik na een periode van angstig zijn door vorige ervaringen met paard, met mijn paard naar buiten ben gegaan voor rijles terwijl het ook nog eens donker was! Het was druk in de binnenbak dus mijn instructrice en andere lesklant wilde naar buiten en ik absoluut niet en toen hebben ze mij toch mee gesleept. En ben er achteraf heel erg blij en trots op!
Dat mijn vieze hechtingen uit mn mond kwamen met tandenpoetsen de geur van die dingen was echter minder om te lachen
Britta31
Geplaatst: 10-10-19 18:30
Ons verzorgmeisje die in het engels commando's geef aan mijn ruin.Toch maar gezegt dat ze het in het nederlands moet doen.Mijn ruin is gewoon een hollandse jongen.
Dat mijn paard het zo goed doet. Na weken van onzekerheid (het is mijn eerste eigen paard) kan ik eindelijk van hem genieten zonder beren op de weg te zien en snel denken dat er iets mis is met zijn gezondheid oid
Ik word blij van m'n eigen actie van gisteren. Een vriend was al de hele week een beetje down/aan het vechten met zichzelf. Dus "last minute" besloten even een uurtje te rijden een knuffel te gaan geven. Vriend was zo blij dat ik plots voor z'n neus stond. Geeft me een goed gevoel dat ik iemands week een beetje beter heb kunnen maken
De lapjes dame zondert zich altijd af , andere dame in huis is de baas en dat pikt ze niet want zij wil de baas zijn . En zie haar nou relaxed bij mij op de bank ,andere dame zat aan mijn andere kant op dezelfde bank