Vanuit de trein een Shetlander veulentje zien rondcrossen in de wei
Isabonny
Geplaatst: 06-06-19 16:20
Nou ja, glimlach.... Elke donderdag komt de ijscowagen in de middag door de straat waar ik werk gereden. Al weken zie ik hem voorbijschieten en vandaag stopt hij eindelijk eens precies voor onze deur !
Ik spring dus op, loop naar mijn tas, graai mijn beurs, loop naar de deur.......en weg was ie .
Even verderop ligt een woonwagenkampje. ik vermoed dat hij daar elke keer snel heen rijdt, omdat daar altijd mensen buiten staan/lopen. Daar zal hij waarschijnlijk wat meer omzet draaien.
Maar tja....als hij elke keer zo snel voorbij vliegt, dan krijgen wij niet de kans om naar de deur te lopen. Hij stond er echt welgeteld nog geen 1 minuut. En dat doet hij elke keer weer. Vaak stopt hij niet eens, dan hoor je alleen het "Mister Sandman...bring me a dream..."liedje voorbij vliegen. Op naar het woonwagenkamp.
Ach ja, beter voor de lijn zullen we maar zeggen. Het wordt bijna comisch, zo'n haast dat die man elke keer heeft. Kan me niet voorstellen dat hij zo veel ijsjes verkoopt.
Dat deze knapperd vandaag alweer 2 jaar bij ons is. Wat hebben we toen in spanning zitten wachten op hem tot de mensen uit Rusland zouden arriveren. ( wij hebben hem geadopteerd uit Moskou ) En vandaag zat hij zo voor mij. Daar moet je toch van lachen heerlijk Puur geluk
Dat mijn hond altijd in mijn buurt is, maakt niet uit of ik eventjes in de badkamer boven aan het rommelen ben ze komt altijd in de buurt liggen gisteren avond viel me op dat ze dat ook doet als mijn partner thuis is
Ons nichtje mocht weer een x rijden. Ze komen 3-4 x per jaar langs en tsja wat is er dan leuler als even paardrijden.... Normaal wil zr altijd layka rijden en vandaag dan toch heel graag op bonnie. Dit was de eerste x zonder zadel/ dit x dus met barebackpad. En geen zorgen aan de positie van de handen hebben we gewerkt
Mijn jonge paard waar ineens een knop bij is om gegaan. 2 maanden geleden toen ik hem kocht was ie zelfs bang/onbekend met aanrakingen (letterlijk net uit de opfok geplukt) en nu kun je om 'm heen hangen, volgt ie overal en heeft ie al zoveel meer zelfvertrouwen en vertrouwen in de mens gekregen. Zo'n gaaf gevoel.
De tiener die ik net slapend op de bank in onze hobbykamer aantrof.Ik wist niet dat hij bleef slapen na het feestje van onze dochter.Nou ja,beter daar dan in het bed van onze dochter van 16.