Mijn pony met die van een vriendin Even op stal op de nieuwe plek
NoTwixLeft
Geplaatst: 11-12-18 09:19
Afgelopen zondag maakt me ook vandaag weer heel blij.
En (nu gaat het wat vaag worden ) dat sommige antwoorden in bepaalde topics mij blij maken. Voor mezelf, maar (hopelijk) ook voor de topicstarter(s) wat positieve feedback geven. Ben helemaal niet zo raar als ik dacht
Gister heeft mijn paardje rustdag gehad. Maandag is altijd de dag dat ik niet naar stal ga. Maar dan ben ik vandaag zoooooo happy om weer te gaan
fabske
Geplaatst: 11-12-18 15:18
Een buitenritje met de paardjes en zon heerlijk vooral als hij dan ook nog super relaxed is.
En deze trouwe maat... Die altijd blij is
Steeph
Geplaatst: 13-12-18 18:26
Op het werk vandaag stond ik achter de servicebalie. Een mevrouw wil graag een pot kaarsen ruilen, ze had hem bij een ander filiaal gekocht, maar daar waren ze op, alleen de pot ging niet open! Ik nog geprobeerd, met volle kracht op die deksel... maar dat ding gaf niet mee hoor... Ik zet de pot terug op de balie en zie dat de deksel er scheef op zit. Geef een duw op de deksel, deksel klikt recht, en ik draai het ding zo open. Alle jongens bij het andere filiaal hadden het geprobeerd, en het was ze niet gelukt. We hebben er nog even over staan grappen
Mijn zwager die de vers gebakken koekjes van zijn dochter had gegeten die lagen af te koelen.Ze waren een beetje droog en niet zoveel smaak.Het waren dus ook zelf gemaakte paarden en honden koekjes
Steeph
Geplaatst: 21-12-18 09:14
Dat vandaag de kortste dag is, en dat dus vanaf nu de dagen weer langer worden
Dorus
Geplaatst: 21-12-18 10:57
Steeph schreef:
Ja!
OneAndOnlyx
Geplaatst: 21-12-18 11:37
Steeph schreef:
Mijn bijbaan. Ik ben huiskamerassistent bij een verzorgingshuis. Zelfs als ik met tegenzin ga(bijv omdat ik mijn vriend moet achterlaten) brengen de bewoners een glimlach op mijn gezicht. En zijn het de bewoners niet dan is het een van mijn collega's! Jammer dat ik dit in de nabije toekomst moet achterlaten ivm diploma halen voor heel iets anders..