Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

WildChild schreef:Nog een lompe actie:
Ik was in een lingeriezaak een bh aan het passen, waar ik, geloof me, een grúwelijke hekel aan heb. Er liep een moeder en een kind vlak langs mijn hokje met gesloten gordijn af waar ik net die bh aan het aanpassen was. Je raadt het al.. Het kind trok mijn pashokje in een ruk open. Ik was echt boos, maarja, ik kon niets doen. Gelukkig was er niets te zien, maar ik schrok me helemaal dood en schaamde me kapot!
Spetterlover schreef:Bij mij ook een keer in de H&M, trok zo'n vrouw de deur open.
En toen ik vroeg of ze dat soms normaal vond, keek ze heel raar naar me.
) 

' terwijl ze een donkere huidskleur heeft
.
.
Heb van 2 vriendinnen op het werk een kaart gekregen van Loesje:
, bleken dat die shirtjes te zijn die zij had gekocht
sonjim schreef:Ik ben ook te flink en het ergste is, ik viel tien kilo af en kreeg toen in 2 weken tijd 6 keer de vraag ofik zwanger was. Nou en bedankt.
) Onze economiedocente was 2,5 kg afgevallen en wij wisten dat niet.. Wij zaten hele tijd te overleggen/giebelen over de feit dat ze volgens ons zwanger was. Zij dus vragen waarom wij zo zaten lachen, wij ehhhheeeeehh,, je moet niet boos worden maar ehh ben je zwanger?

tessyke schreef:ik geef alleen maar antwoorden terug maar mijn moeder had een paar jaar geleden eens een flater
we waren in spanje en we gingen iemand bij de bus afzetten die terugreed naar belgië
toen kwam er ineens een super knappe jongen langstgelopen en mijn moeder zegt zo heel luid "amai hier loopt knap volk rond"
stapt die jongen voor onze neus op die bus naar belgië
_pauline_ schreef:Citaat:En het valt me op dat veel jongetjes als klein kind al oversext zijn.
Daar zijn het helaas jongens voor
"
:
flair schreef:Mijn zus als klein kind: vrouw kijkt naar haar en zegt oooh wat een schattig kindje. Mijn zus kijkt de vrouw aan en zegt: kloozak.

.
.