Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flore

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 20:13

Geen idee
Ik weet ook niet of hij het gehoord had, ik hoop van niet eigenlijk.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 20:36

hahaha staat ECHT mooie dingen tussen Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 20:39

Heerlijk topic dit, zal eens even gaan nadenken of ik nog mooie opmerkingen weet Haha!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 20:56

Zusterlief in de trein: "mijn oma slaat mij altijd"
Mensen in de trein: *kijken haar allemaal verschrikt aan*

Oma geeft klopjes op de schouder, soms wat enthousiast Clown

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 20:57

Oh wacht, nog eens in de trein. Mams en ik reizen naar Leiden, onderweg komen we gezin tegen. Ze spelen "ik zie, ik zie wat jij niet ziet".

Kind: "de kleur is roze"
Ander kind: *raad een heleboel roze dingen die het niet zijn*
Na lang nadenken weet ze het: "papa's plassertje!"

Mensen in de trein lagen dubbel, papa wist niet waar hij moest kijken.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:10

Whahaha, die is wel erg ja Tong uitsteken

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:15

WildChild schreef:
Nog een lompe actie:

Ik was in een lingeriezaak een bh aan het passen, waar ik, geloof me, een grúwelijke hekel aan heb. Er liep een moeder en een kind vlak langs mijn hokje met gesloten gordijn af waar ik net die bh aan het aanpassen was. Je raadt het al.. Het kind trok mijn pashokje in een ruk open. Ik was echt boos, maarja, ik kon niets doen. Gelukkig was er niets te zien, maar ik schrok me helemaal dood en schaamde me kapot!

Ik heb ook wel eens zoiets gehad maar dan in de h&m. Ik was kleren aan het passen met mijn zusje (in een ander hokje). Kijk er ineens een vrouw door dat ronde gat die in de deur zit. Dacht echt lekker normaal. Dus ik zeg later tegen mijn zusje dat die vrouw door dat gat keek zegt mijn zusje bij mij trok ze de deur open. Gestoord

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:20

Bij mij ook een keer in de H&M, trok zo'n vrouw de deur open.
En toen ik vroeg of ze dat soms normaal vond, keek ze heel raar naar me.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:21

Spetterlover schreef:
Bij mij ook een keer in de H&M, trok zo'n vrouw de deur open.
En toen ik vroeg of ze dat soms normaal vond, keek ze heel raar naar me.

Misschien was het wel dezelfde Haha!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:22

Tijdens het uitgaan : ' Zow Dikke T**ten ' schreeuwde een $(%&$ keihard door de club.
Gister door een "vriend " : hé mel , je hebt wel een dikke R**t ..

Nou en bedankt !
( hoewel moet wel eerlijk zijn dat ik wel trots ben op mijn achterste , en dat hem ik hem ook duidelijk verteld Bloos )

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:29

Leuk topic... Haha!

Ik ben zelf altijd erg sterk in "eerst zeggen dan denken", en dan komen er wel eens dingen uit die iets anders bedoeld waren (of beter binnen kunnen blijven).
Zo hadden we het op het werk laatst over orgaan donatie. Mijn collega is een nogal grote man, meer dan 2 meter en niet de slankste. Hij vertelde dat hij geen codicil had want hij wilde niet dat zijn organen naar een moordenaar/pedofiel/alcoholist etc gingen, maar naar een klein kind mochten ze dan wel.
Voor ik het wist flapte er al uit: "man, jouw organen passen toch nooit in een klein kind!"

Gelukkig zijn ze bij ons wel wat gewend...

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:42

Ik heb paar dagen geleden een lompe opmerking gemaakt.. Vork
Een vriendin van me was een paar weken op vakantie naar een warm land, en ineens was ze op msn (op vakantie dus). Ik vraag zo; 'En, ben je al flink bruik geworden? Haha!' terwijl ze een donkere huidskleur heeft Bloos .

Ik weet er nog wel een, van een vriendin.
Een vriend/kennis van ons was helemaal down, zag het niet meer zitten enzo, en toen vertelde hij ons dat hij op het punt heeft gestaan om voor een trein te springen. Maar op dat moment was die vriendin een beetje aangeschoten , dus 1 minuut later ofzo komt ze aan met een raadsel; 'wat is geel en als het in je oog komt ben je dood? een trein! hahahahahaha' en lol dat ze had Nagelbijten / Gniffelen .

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:44

Schoot me nog een uitspraak te binnen van iemand.
Ik kende via via een jongen die op z'n 18de al voor een heel eind grijs was (had van origine zwart haar). Er werd heb regelmatig gevraagd of hij nooit had overwogen zijn haar te verven. "Ik zit erover na te denken om het grijs te verven. Zou het staan denk je?" *LOL*

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:51

Ik lach me echt dood hier Huilen van het lachen

Ik kan er ook wat van, alleen vaak vergeet ik 't maar snel weer Nagelbijten / Gniffelen Heb van 2 vriendinnen op het werk een kaart gekregen van Loesje:

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg...

Met op de achterkant, "ik denk dat je 't wel begrijpt he hahaha"

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 21:54

Ik ben ook te flink en het ergste is, ik viel tien kilo af en kreeg toen in 2 weken tijd 6 keer de vraag ofik zwanger was. Nou en bedankt.

jOyss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:01

Oh ik weet er nog een, is wel al best lang geleden; ik was met een vriendin naar de stad, en die vriendin had eerder een paar shirtjes gekocht die ze helemaal geweldig vond. Zij zegt dus zo; als we nu toch in de stad zijn, kan ik je straks meteen m'n nieuwe shirtjes laten zien! Dus wij liepen een kledingwinkel in, hingen daar van die shirtjes die ik echt lelijk vond.. zo'n open - buik truitjes enzo. Dus ik zeg zo tegen die vriendin: bah, moet je die dingen zien.. net of iemand daar in gaat lopen zeg. Ineens keek ze me wel heel raar aan Nagelbijten / Gniffelen , bleken dat die shirtjes te zijn die zij had gekocht Bloos

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:08

sonjim schreef:
Ik ben ook te flink en het ergste is, ik viel tien kilo af en kreeg toen in 2 weken tijd 6 keer de vraag ofik zwanger was. Nou en bedankt.

*LOL*
Zoiets hebben ik en mijn vriendin eens meegemaakt.. (alleen wij hadden wel gelijk Tong uitsteken) Onze economiedocente was 2,5 kg afgevallen en wij wisten dat niet.. Wij zaten hele tijd te overleggen/giebelen over de feit dat ze volgens ons zwanger was. Zij dus vragen waarom wij zo zaten lachen, wij ehhhheeeeehh,, je moet niet boos worden maar ehh ben je zwanger?
(ze heeft 2 miskramen gehad)

Zij zo van nee man!! Ik ben net 2,5 kg afgevallen blabla..
na 1 week komt ze naar ons toe, eh ik ben idd zwanger maar dat wist ik toen nog niet Scheve mond

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 22:31

tessyke schreef:
ik geef alleen maar antwoorden terug maar mijn moeder had een paar jaar geleden eens een flater Clown

we waren in spanje en we gingen iemand bij de bus afzetten die terugreed naar belgië
toen kwam er ineens een super knappe jongen langstgelopen en mijn moeder zegt zo heel luid "amai hier loopt knap volk rond"
stapt die jongen voor onze neus op die bus naar belgië Schijnheilig

hopelijk sprak hij geen vlaams maar frans Clown

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 23:26

kom net op een verjaardag (van mijn nichtje )
komt mijn neef met zijn vriendin binnen
zegt mijn nichtje tegen zijn vriendin : nou jij ziet er ook niet meer uit als een slet Clown

zo zag ze er een tijd geleden ook een beetje uit maar goed verder een hele lieve meid
mijn nicht floept het er zo uit (wij dachten het toendertijd )
ze wis ook niet waar ze moest kijken
gelukkig werd het redelijk goed opgevat en konden we erom lachen

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:00

_pauline_ schreef:
Citaat:
En het valt me op dat veel jongetjes als klein kind al oversext zijn.

Daar zijn het helaas jongens voor Tong uitsteken

Haha, idd, m'n oppaskiendje zat een half jaartje terug geloof ik op m'n schoot, draait hij zich om, en ik had een sjaal om, lucht hij de sjaal op en kijkt naar m'n voorgevel, laat de sjaal weer los en is aan het giegelen, zo ging dat even door, tot hij de sjaal op pakte en erin kneep .. Clown
En zijn moeder: "Luca !! Bloos!"
Ik kwam niet meer bij van het lachen, en Luca ook niet .. Moeders schaamde zich rot voor dr kind, maar kon er ook mee lachen .. Clown

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:10

Hele leuke gisteren Nors opkijken :

Collega (mannelijk): en hoe staat het in de liefde
Ik: nou ja gaat wel, ben al vijf jaar vrijgezel en dat vind ik niet erg
Collega: komt zeker door je beugel

Dus ik zeg daarna maar even: Lieve schat heb die beugel sinds april en in oktober mag hij er weer uit.
Hij: Oh een half jaar maar, dat valt nog best mee.

Ja en dan komt de volgende.
Hij: dan heb je wel weer een een grote beurt nodig.
Dus ik lach en vertel hem even lachend dat ik in die vijf jaar echt niet drooggestaan heb. Bloos

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:14

flair schreef:
Mijn zus als klein kind: vrouw kijkt naar haar en zegt oooh wat een schattig kindje. Mijn zus kijkt de vrouw aan en zegt: kloozak.

Mijn broertje heeft zo ook eens een kerel uitgescholden.
Hij was toen een jaar of 4, en was eigenlijk heel stil, verlegen en praatte heel weinig. We waren op vakantie in Zwitserland, en mijn broertje was aan het badmintonnen met mijn moeder. Er stond een Nederlandse vent naast "hahaha jouw moeder kan er helemaal niks van hoor" en de hele tijd door, blijkbaar grappig bedoeld. Mijn broertje die normaal nooooit wat zei draait zich naar hem om en zegt echt uit de grond van zijn hart "Klootzak...." Haha!

Verder was hij wel lief hoor, hij had alleen een enorme obsessie voor billen wat voor leuke situaties zorgde. Zo moest hij op roltrappen etc. goed in de gaten worden gehouden, want hij kneep echt ineens vreemde vrouwen in hun billen, of hij aaide erover......
We hadden hier een winkel aan huis, een stoffenwinkel, en hij liep daar ook nogal eens rond. Hij heeft eens toen een enorme vrouw bukte om stoffen te bekijken haar ineens heel hard in haar billen gebeten Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 00:22

Maandag ofzo belde mn moeder naar orange omdat die wifistick oid. kapot was voor de internetverbinding, echt kapot dus, stuk.

Zegt ze dat dus direct als ze iemand aan de lijn heeft, gaat diegene eerst 5 minuten doorvragen: ''werkt hij in een andere computer wel?'' ''doet hij het eerst wel en dan valt ie opeens uit?'' allemaal dat soort vragen en mijn moeder maar zeggen dat ie stuk/kapot is Gestoord

heel lomp Huilen van het lachen

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 07:54

mijn neefje had eens een leuke, toen was ie 4 ofzo

liepen in een groot park met de hele familie
en bij zoon hangplaats stonden wat jongeren met hanekammen en van die gigantische spikes (dus een stuk of 4 en dan 50/60 cm hoog) en die staan er om bekend dat ze nogal agressief waren (dat specefieke groepje, niet mensen met hanekammen in het algemeen)
dus mijn neefje kijken en die roept echt knetter hard: saaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnneeeeeeee moet je die gekken zien, dat haaaaaaaaaaaaaar, dat doe je toch niet?

dus ik kijk verschrikt naar mijn neefje en ineens hoor ik die gozers kei en kei hard lachen

gelukkig zagen ze de humor ervan in Haha!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 08:14

hihihi, echt een topic dit waar je vrolijk van word Haha! .

Zelf heb ik jaren geleden ooit ook wat lomps gezegd.
Ik was zo met iemand aan het praten over een gezin dat hier woont:
Ik zou ja X(jongetje uit dat gezin dat ook paardrijd) raakt altijd meteen helemaal in paniek, als het paard ook maar 1 stap verkeerd doet, en begint meteen te schreeuwen en te doen(met de allerbraafste/sloomste manege pony die hooguit stil zal gaan staan). Ja en dat doet hij ook gewoon, zonder paard dus.
Zegt meisje waar ik mee aan het praten ben heel droog: Ja dat is familie(ik dacht neefje) van mij.
Oepss Clown .