Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LovingTweety schreef:GG, hoop namen die ik ken! Nooit geweten dat jij in die omgeving zit.
eclair98 schreef:Ik las iets over middel en boerhaar? Ik woon daar op een steenworp afstand vandaan haha! Ik vind het niet eens meer raar.
Moet zeggen, daar in de buurt ligt broekland en dan heb je dus boerhaar. Ik had een docent die heette weer broekhaar![]()
LovingTweety schreef:Oh denk ook niet dat je mij kent van daar, haha. Mijn vriend woont er en reis nu al ruim 3 jaar heen en weer tussen het westen en zuiden. Maar zie je topics altijd op bokt.
snorkel1986 schreef:eclair98 schreef:Ik las iets over middel en boerhaar? Ik woon daar op een steenworp afstand vandaan haha! Ik vind het niet eens meer raar.
Moet zeggen, daar in de buurt ligt broekland en dan heb je dus boerhaar. Ik had een docent die heette weer broekhaar![]()
Mm meer bokkers in de buurt dus als ik dacht hier... een elshofnaar
Gentlegiant schreef:LovingTweety schreef:Oh denk ook niet dat je mij kent van daar, haha. Mijn vriend woont er en reis nu al ruim 3 jaar heen en weer tussen het westen en zuiden. Maar zie je topics altijd op bokt.
Haha zoveel zul je niet van me vinden apart/leuk dat je me herkend
Ben meer n meelezer al mag ik soms graag rellen
snorkel1986 schreef:eclair98 schreef:Ik las iets over middel en boerhaar? Ik woon daar op een steenworp afstand vandaan haha! Ik vind het niet eens meer raar.
Mm meer bokkers in de buurt dus als ik dacht hier... een elshofnaar
eclair98 schreef:Ik las iets over middel en boerhaar? Ik woon daar op een steenworp afstand vandaan haha! Ik vind het niet eens meer raar.