het idee dat ik vrij was en dat ik -ondanks dat ik vroeg wakker was- heeeeerlijk kon blijven liggen, terwijl mijn vriend er al uit was en naar zn werk ging
(normaal is het andersom, komt hij er pas uit als ik de deur uitga, dus ik mocht er wel even van genieten vond ik )
Alles wel, het was best een leuke dag. Vanochtend god contact kunnen maken met de meervoudig beperkte bewoners waar ik werk door het zingen van kinderliedjes.
De meneer waar ik schoonmaak zat weer vol verhalen over vroeger toen hij in de haven werkte.
M'n paardje was zoals altijd braaf met rijden en doet goed z'n best om z'n plekje te veroveren in de nieuwe groep waar hij in staat. Tegelijkertijd met het krijgen van meer paardenvriendjes is hij ook een stuk aanhankelijker naar mij geworden. En dat vind ik heel erg schattig.
ik werd vandaag blij van mijn 10 voor rekenen en mijn hond die al de hele tijd naast me ligt op de bank En dat ik veel eerder uit was dan de bedoeling was haha
Dat ik, als dyslectisch persoon, een 8,5 heb gehaald op het schrijven van een persbericht waar ik nog geen 5 minuten aan heb besteed. Omdat ik niet door had dat ik nog een bericht moest schrijven en de deadline over 10 minuten was En er zaten blijkbaar helemaal geen spelfouten in Misschien moet ik dit vaker proberen
Dat ik vandaag per toeval iemand ben tegengekomen die 10 jaar geleden zo veel voor me betekende, en het nu nog steeds erg goed maakt met een pasgeboren baby!
Dat mijn moeder me belde met de overheerlijke mededeling dat ze een kaartje voor een concert van Johnny Hallyday voor me heeft gekocht. Ze weet hoe dol ik op die man ben.....