Dames, ik hoop dat jullie de oplossing gaan vinden, ik ben een paar dagen met vakantie ! Waarbij... ik hoop niet dat ik dit WE te maken krijg met bergkabouters of Mumsels ...
Cryssie
Geplaatst: 11-08-11 10:24
Wat niemand weet (geheime bron) is dat Paulus de Boskabouter na de ruzie op de vlucht was voor Eucalypta, hij heeft toen uit angst een geheel nieuw identiteit aangenomen. Pierre Kartner is Paulus de Boskabouter. Psychologisch raakte hij door deze identiteit toen helemaal in de war. Kreeg een burn-out etc., om dit te verwerken, creeerde hij de Smurfen. Hij vereenzelfde zichzelf met OpperSmurf.
Illusion1990
Geplaatst: 11-08-11 10:58
Als het dan indirect allemaal te maken heeft met Piërre Kartner, kan het maar zo zijn dat het uitdrijvingslied Sha-La-Lie van Sieneke is.
Bij het horen van dat lied, ren ik in ieder geval WEL heel hard weg...
Cryssie
Geplaatst: 11-08-11 11:06
Dat klopt! En iedere keer zingt die Oppersmurf (heel stiekem en onopvallend, wat hij heel goed kan) in die rijbak op dezelfde plek heel stiekem Sha-La-Lie. Net zoals jij springt het paard van TS weg en valt TS steeds op dezelfde plek. Resultaat van de zgn. zwaartekracht. Allemaal de schuld van Paulus de Boskabouter alias Pierre Kartner alter ego Oppersmurf.
EUREKA! Ik heb de oplossing gevonden. Niks geen gemeente bellen of natuurbeheer. Gewoon Buma Stemra bellen.
Misschien is Gargamel dus goed? Die staat dan aan onze kant. Als we hem nou eens inhuren om die oppersmurf te verjagen? Of zou de oppersmurf hem zoals nogal vaak gebeurd wéér te slim af zijn? Maar mocht dat gebeuren is de oppersmurf niet alleen, want de smurfen werken altijd samen en verslaan op die manier gargamel.
Oohh, nou weer Mumsels. Wat zijn Mumsels? Enge beessies?
_Mojo_
Geplaatst: 11-08-11 13:43
TS IS ER WEEER
Pfff wat heb ik veel gemist, en dat door een paar uurtjes niet te kijken
paardjepony
Geplaatst: 11-08-11 14:47
haha wat een gesprek
Misschien een magneet aan het plafond en 1 op je cap, dan val je naar boven als je van je paard loskomt... "En zo overwonnen ze samen die vreselijke bakkabouter" Halleluja
Zakynthos
Geplaatst: 11-08-11 15:16
Volgens mij is de oplossing veel simpeler. Je paard leest mee op Bokt en ziet bij jouw woonplaats...Te paard of in de bak. Dat te paard had hij al vaak genoeg meegemaakt, in de bak wilde hij gewoon ook eens zien, en in dit geval,.....PLAT IN DE BAK
Aangezien dit topic steeds minder serieus wordt, verplaats ik het naar KH.
VVDD > KH
Traiectum
Geplaatst: 11-08-11 17:30
Nickeltje, de TS heeft een serieus probleem! We proberen allemaal mee te denken en te zoeken naar een oorzaak, en jij denkt dat we die in het Kippenhok gaan vinden? Wat is dit voor een tegenwerking?! Is bokt ineens pro-bakkabouter geworden?
S_en_Z
Geplaatst: 11-08-11 19:02
Mijn google-vonsten
De hobby BAK-kabouter en het recept voor ZANDkoekjes
I know.. maar.. bak... kabouter.. en ZANDkoekjes..
Caroltje
Geplaatst: 11-08-11 19:47
Opluchting dat TS en lesmens er nog zijn. Ik vindt wel dat jullie er wel heel erg luchtig over doen. Bakkabouter, lijkt mij onlogisch, gezien die kleine schepjes?? of het moet wel een hele kudde zijn. Maar ik denk aan een veel groter probleem. Want als de zwaartekracht daar bij TS aan het schuiven is. Dan zijn de noord en zuidpool ook aan het verschuiven. Dit kan het begin zijn van de versnelling van de klimaatsverandering. Weet niet of G. Tunnelaar daar misschien wat meer over kan zeggen. Hij heeft trouwens ook connecties met NASA trouwens.
Lig hier trouwens af en toe in een deuk hier! Al die opmerkingen hier. Bokt wordt weer leuk
Bakkabouter zijn sterk hoor! Je moet ze niet onderschatten! Bovendien houden ze er niet van onnodig vaak te scheppen, vandaar dat de maat iets groter is dan gebruikelijk. Trouwens, we zitten nu in het kippenhok. Zijn kippen niet bijzonder goed in het oppikken van wormen etc. ? Kunnen we hen niet inschakelen om de bovenlaag van de bak te doorzoeken waardoor we een determinatie kunnen maken van het soort kabouter dat er vertoeft?
S_en_Z
Geplaatst: 11-08-11 20:30
ik weet welke het is..
De witte-flits-billen-bak-kabouters
Als ze je paard zien dan maken ze deze actie.. door reflectie van het licht schrikt het paard en wil het vluchten.