Maar ja, ik zit idd vol zenuwen.. aaahh!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Cynn_x schreef:Update: We hebben verkering!![]()
Nou zit het er echt aan te komen

Maja niemand wilde natuurlijk, welke idioot gaat nou met een meisje zoene die die niet eens kent. Toen kwamen we een groepje jongens tegen met wie we gingen praten enzo en toen vroeg ik dat zo aan een van die jongens maar die zei ook nee wat hij vond mij leuker zei die. Even later heb ik met hem een tijdje gedanst. Maar rond 2uur moesten we weer naar terug de tent, dus die jongen gezellig met mij meegelopen liepen we daar hand in hand. Hebben we nog gekletst en toen we bij de tent waren hebben we gezoend. Eigenlijk wel een heel klein beetje spijt want die jonge kende ik pas een half uurtje ofzo en hij was eigenlijk helemaal niet zo leuk
maja toch leuke herrinnering want het was veder een super vakantie!
Anders wordt je alleen maar zenuwachtig
hij is morgen vrij, maar we gingen nog ff kijke voor afspraakje voor int weekend.... DeniiSee schreef:Ik zou er ook niet teveel aan denken..
Daarnet ook, zat om 6 uur op msn met vriend van me school, blablaa en hij was bij andere vrienden van school aant chillenn, dus vroegtie wat ik aan het doen was nou lekker vervelen en inbed liggen, dus ik zeg wat ben jij aan het doen, hij nja ik zit me ook wel te vervelen.. wat eerst een grapje was kwam dus paar minuten later op een chilling uit hihi. om kwart over 7 opgehaalt bij school, (hij wist niet waar me huis iss en ik woon echt op loopafstand van een halve minuut vanschool) nou gewoon knuffel, kus op de wang. toen nog wel hahaa
toen bij mij thuis ff voorstellen aan me ouders, door naar boven, en we gingen dus in bed leggen, '' flimpje kijken '' Alvin and the Chipmunks haha alleen die liep een beetje vast, we lagen knuffelend tegen elkaar aan en toen kwam het zoenen gewoon vanzelf..
hij ken wel goed zoenen, en hij zei hij ook van mij.. hahahahij is morgen vrij, maar we gingen nog ff kijke voor afspraakje voor int weekend....
Leuk Denise!
Cynn_x schreef:Thanks allemaal!
Maar ja, ik zit idd vol zenuwen.. aaahh!!
Mii_Jessica schreef:Cynn_x schreef:Update: We hebben verkering!![]()
ik raad je alleen aan om er niet op te gaan zitten wachten, laat het gewoon komen, niet druk om makenAnders wordt je alleen maar zenuwachtig
Gewoon lekker over je heen laten komen
PineApple schreef:Cynn_x schreef:Update: We hebben verkering!![]()
Komt vast goedGewoon lekker over je heen laten komen
Leuk meis!

Stonden we te zoenen. 

Niinatjuh schreef:PineApple schreef:
Komt vast goedGewoon lekker over je heen laten komen
Whaha,, dat klinkt echt van.. : Naja, het is iets wat moet gebeuren

Aranel schreef:Haha mijn eerste zoen was op de bruiloft van mijn tante, ik was toen 3 en dat jochie 4 of 5 ofzo. Gingen we op een podium voor al die mensen steeds kusjes geven
(het is gefilmd) en dan hoor je iedereen steeds: "Aaah doe dat nog eens"