We hadden een workshop, en daar moest onder andere op een bepaald moment een rugby-bal overgegooid worden. Maar ja, hoe dat op zijn rugby's gaat is nog best een trucje. Waarop bij het voordoen door iemand gereageerd wordt met de tekst: "oh, zoals je een baby gooit." waarop de uitleg pas enkele minuten later weer verder ging omdat het even duurde voordat iedereen weer bijgekomen was van het lachen en sindsdien heet de rugbybal correct weggooien babygooien...
Isabonny
Geplaatst: 05-09-18 16:02
Ik heb een nieuwe buurjongen , vanmorgen vroeg geboren
Dat ik me spontaan bedacht dat ik een stoffenserie wilde hebben die eigenlijk al wat ouder is waardoor hij ondertussen nogal lastig te vinden is. En al zoekende kwam ik een andere tegen waar ik eigenlijk ook lichtelijk verliefd op ben. Uiteindelijk die eerste ook nog gevonden dus toen maar beide besteld
Dat ik bij thuiskomst vandaag niet 1, maar 2 pakketjes op de mat vond! Van die tweede had ik nog helemaal geen bevestiging, last staan een track & trace of melding in de app en die was er al wel!
Aan het eind van de uitlaatronde nog even de af oefening met mijn hond. Terwijl ik van haar wegloop zie ik dat twee deuren verderop de buurvrouw haar hond uit gaat laten, mijn hond d’r grootste maat die net gisteren terug is van vakantie. Ik stop, draai half om naar m’n hond en zie met lichte verbazing dat ze gewoon braaf blijft liggen. Ik geef de buurvrouw de tijd om wat verder weg te lopen, haal d’r favoriete speeltje uit m’n zak en roep d’r voor. Heel even denk ik dat ze me voorbij gaat rennen naar d’r grote maat, maar ze stopt braaf precies midden voor mij! Zo trots op m’n meisje!
Toen ik net thuis kwam van een gezellige avond bij een vriendin, voor de deur uit de auto stapte en een meneer die voorbij gefiets kwam welterusten zei.