Wat bracht vandaag een glimlach op je gezicht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Wat bracht vandaag een glimlach op je gezicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:07

Het weer, en de motor van m'n vriend :)) Heb de hele weg zitten grijnzen :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 21:13

Mijn kat die vanmiddag heerlijk buiten in het zonnetje over de grond rolde, hij was zó blij en dat maakt mij ook zo blij <3

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 12:08

Mijn water dat nog een beetje naar de frambozen thee smaakt die ik gisteren in m’n kan had zitten.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 21:04

Er kwam vanmiddag in de winkel een jongetje naar mij toe met de vraag of we parkietenvoer hadden. Ik vertel hem dat het helaas op dit moment op is. Hij keek naar het geld in zijn handen en zei "Oke... Dan ga ik wat voor mezelf kopen!" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 12:37

Dat ik echt merk dat ik zeer positief ben veranderd na een jaar in het buitenland :D
Trots op mezelf dus :D

Riverdale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 21:54

Super lieve dakloze vrouw waarmee ik vandaag een praatje heb gemaakt. Mn hele beeld van daklozen is echt totaal veranderd :j

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 22:20

- Dat ik nog een doos vol met merci's uit de kantine van de manege heb kunnen pikken en vervolgens samen op de bank heb zitten oppeuzelen. Waren heerlijk. Thanks manege.
- Dat ik alle delen van de comic-seire Amulet uit heb kunnen lezen
- Dat de koffie van vanochtend lekker smaakte
- Dat m'n zelf gebakken cake (met geheime kruiden) toch stiekem best wel lekker geworden is
- Dat poeslief 2 uur achter elkaar vredig op mn schootje heeft gezeten (werd wel moeilijk toen ik naar de wc moest...)

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 01:25

Dat ik vol onderuit ging voor een rij mensen (zit achter de kassa, er was olijfolie geknoeid dus het was nogal glad). Ik kwam niet meer bij _O- was ontzettend gênant en daardoor ook zo hilarisch. :')

Verder heb ik ook weer genoten van de paarden <3

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 08:06

Mijn dochter die voor het eerst met kleedjesmarkt mee deed en wat deed ze het goed.
Nooit verwacht!
Zo jong en dan al zo'n handel drijven *\o/*

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:21

Dat ik wakker werd in het prachtige Edinburgh en hier nog tot dinsdag ben <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 10:49

De nieuwe single van Guns N' Roses, die is zó vet!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 20:56

Grote glimlach.Ik pas op de paarden en katten van mijn schoonzusje voor de vakantie.De kat was al 3 dagen zoek.Hoe vertel ik dat als ze terug komen.Maar wie staat er net voor de staldeur,Knuffie de kat. *\o/*

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 20:02

Dat ik in juli naar Utrecht ga verhuizen :D

En dat ik fantastische boeken heb gekocht en daar de hele avond nog in mag grasduinen <3

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 06:17

Dat ik na 5 jaar eindelijk in zeggen "Told you so!" Al kan ik het nooit hardop zeggen tegen de persoon in kwestie, het voelt gewoon ff heel lekker.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 13:14

Onze vleesetende plantjes.De kinderen vinden het geweldig.De plantjes hebben zelfs een naam gekregen :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:01

Via schoolmail een vraag of we een enquete willen invullen voor medestudenten. Iemand "reply all" met dat hij heeft ingevuld en uitkijkt naar de te winnen bonnen... we zijn nu meer als 400 "reply all" emails verder... :') _O- _O-

Gelukkig wel mensen met goede humor, veel memes, vragen om koffie, bier en popcorn _O- _O- _/-\o_

Dankjewel beste medestudenten!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 14:48

Steeph schreef:
Via schoolmail een vraag of we een enquete willen invullen voor medestudenten. Iemand "reply all" met dat hij heeft ingevuld en uitkijkt naar de te winnen bonnen... we zijn nu meer als 400 "reply all" emails verder... :') _O- _O-

Gelukkig wel mensen met goede humor, veel memes, vragen om koffie, bier en popcorn _O- _O- _/-\o_

Volgens mij zijn veel het niet met je eens _O-
https://www.ed.nl/brabant/mailbom-bij-a ... ~af4f7d43/

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 14:54

Dorus schreef:
Steeph schreef:

Volgens mij zijn veel het niet met je eens _O-
https://www.ed.nl/brabant/mailbom-bij-a ... ~af4f7d43/

Wow, we hebben het nieuws gehaald :') _/-\o_

Verder ben ik geen kwetsende teksten tegen gekomen hoor... Vooral heel veel tikkies voor lunch, memes, bier, een aantal keer de uitnodiging voor de Whatsapp groep :')

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:13

Eigenlijk was het gisteravond toen ik ging slapen.

Mijn ouders zijn tot en met vrijdag op vakantie en onze hond raakt in de stress als hij mijn vader niet kan vinden, dus slaap ik tijdelijk beneden voor de hond.

Gisteren toen ik naar bed ging, telefoon uit deed, bril af en licht uit, kwam de hond in de benen (die lag eerst lekker te ronken), om vervolgens zijn neus in mijn gezicht te duwen om te checken of alles in orde was en daarna ging ie weer verder ronken <3

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:17

Afbeelding

De paarden mogen even het schapenweitje maaien, want die krijgen het niet bijgehouden. Jasper en EchtWaar gaan echt heel goed samen, de kleinste hebben we pas een maand.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 12:35

Vijverbouwfase 2...
Bouwfase 1 tesamen met mijn zusje en vader gedaan eind april.
Nu gaan we het biofilter bouwen. Oftewel een grote plantenwaterloopAfbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:12

Vergeten dat je een doos boodschappen vast hebt op je bagagedrager en naar je collega zwaaien :') , daar ging de doos en mijn collega's maar lachen voor het raam :') (schoonmaken van de slagerij en winkel)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 21:11

Wanneer je na een try-out van een product erachter komt dat het werkt en je voor het eerst níet slecht voelt en níet twijfelend voelt over iets en er écht écht voor wilt gaan!!

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 23:07

Dat mijn vriendje kaartjes heeft gekocht voor de Stormruiter in Leeuwarden als verrassing. Super lief!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 00:30

Twee hele positieve ervaring met mensen die eigenlijk best bang waren voor m’n hond.
Tijdens de ochtend ronde komt er een dame om de hoek die heel duidelijk schrikt als ze m’n hond ziet. Wel een hondenmens en ze vertel me dat ze altijd grote honden heeft gehad, maar na een aanvaring met een exemplaar zoals de mijne heeft ze schrik gekregen. We kletsen even op een afstand en m’n hond begint ongeduldig te zeuren om d’r speeltje. Mevrouw geniet van het tafereel en ziet dat het een schat van een hond is, maar de angst zit te diep.
Tijdens de avondronde komt er een dame van buitenlandse komaf de fietspad afgelopen. Ze begroet me wat me doet vermoeden dat ze iets wil vragen. Haar kledingstijl maakt mij alert op de mogelijkheid dat ze wel eens angst kan hebben voor honden en haar lichaamstaal bevestigd dat. En toch zet ze door om haar vraag te stellen. Ondertussen zorg ik dat mijn hond braaf gaat liggen en kan ik haar helpen. Even later kan ze weer verder de goede kant op naar haar afspraak.