Stom solar lantaartje dat ik graag wou hebben en bij Dirk nummer 3 eindelijk vond, helemaal blij mee, vind hem zo snoezig! (hij is overigens als cadeautje bedoeld) Wordt helemaal blij als ik er naar kijk.
Dat mijn broer mij morgen een chcolade reep wil kopen puur omdat ik hem net heb opgehaald bij vrienden weg en dat ie het rot vindt dat ie mij om 4:15 heeft wakker gebeld.
Ik hoef daar geen reep voor. Ik heb hem met liefde opgehaald, ik laat hem daar niet staan 's nachts.
Dat mijn paard, Billy, altijd zo enthousiast is om nieuwe trucjes aan te leren. We zijn bezig met de jambette en hij laat maar wat graag zien hoe goed hij het al kan.
Gisteren na wéken eindelijk geen heftig paard in handen omdat hij zo graag wilt(mag alleen stappen dankzij peesblessure en meneer wilde zooo graag harder..) en rustig met lang teugeltje kunnen terugrijden . Vandaag zat ik in de tuin en riep ik hem(kan hem vanuit daar zien staan) en toen schrok ie en vervolgens bleef ie minstens 10 minuten staan kijken waar ik was. Lieverd
Ik was onderweg van school naar huis door het park bij ons in de buurt.. Het was zo'n mooi zicht.. De zon op de bladeren, windje op mijn huid voelen, vogeltjes horen fluiten.. Ik werd er instant happy van.