Ik had er een tijdje geleden ook zoon vage, bij een geschiedenisles, het ging over ontstaan van Napoleon ofzo,
vroeg die leraar: Hoe is dat nou presies gebeurd??
Mijn vage antwoordt: Nou eerst was er niets en toen was er iets
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
: Ik reed met de trein door amsterdam voor de 1e keer en zag allemaal water ( wat dus grachten waren
)
griebels schreef:Gisteren in Jensen die domme grieten niet gezien? DAt waren pas domme opmerkingen

K_im schreef:Tijdens de engelse les:
leraar: always schrijf je met 1 'l', niet met 2 zoals bij dat maandverband.
klasgenootje: schrijf je maandverband met 2 l'en? en ze is niet eens blond
K_im schreef:Tijdens de engelse les:
vivian2 schreef:K_im schreef:Tijdens de engelse les:
always maandverband schrijf je ook met 1 l
zelf dacht ik eigenlijk dat hij gelijk had
Flor schreef:Serieus, ik heb zitten hinniken van het lachen (da's dan wel weer toepasselijk hier!)Tjaldur schreef:Hihi...nouja, ik schaam me hier best voor hoor, dus het is een hele overwinning dat ik dit hier plaats:
Ik moet voor een dans op school schoenen aan met een mega hak en ik heb enorme platvoeten, dus ik hou het nog geen 10 sec. vol op die dingen. Kreeg ik commentaar dat ik beter mijn best moest doen om recht te lopen, zeg ik: 'Jaaaa, maar das ortho-pedagogisch niet verantwoord!'
Bedoelde natuurlijk podotherapeutisch haha.Maar weet nog steeds niet of dat nu een bestaand woord is of niet haha.
or·tho·pe·da·go·giek (dev; orthopedagogisch, orthopedagoog)
1 (leer van de) begeleiding van kinderen met een ontwikkelings- of leerstoornis
Dus het bestaat wel. Het gaat alleen heel ergens anders over.

Eva_Arno schreef:staan echt hele grappige tussen zeg!
Mn pa had wat meegemaakt..hij moest voor zn werk naar Duitsland, collega zat naast hem met een map voor zn neus.
Rijden ze over de snel weg, zegt die man half in paniek: zeg , volgens mij zitten wij helemaal verkeerd..dus mn pa vraagt, waarom dan?
Reactie van collega: ja, ik zie heel veel bordjes met : Ausfahrt (of was t Ausfuhrt? betekent uitvaart voor degene die m niet weten) maar dat plaatsje zie ik niet op de map liggen......
Laatste keer dat ik in Duitsland was begroeven ze iig geen mensen langs de snelweg
GuitarLove schreef:Eva_Arno schreef:staan echt hele grappige tussen zeg!
Mn pa had wat meegemaakt..hij moest voor zn werk naar Duitsland, collega zat naast hem met een map voor zn neus.
Rijden ze over de snel weg, zegt die man half in paniek: zeg , volgens mij zitten wij helemaal verkeerd..dus mn pa vraagt, waarom dan?
Reactie van collega: ja, ik zie heel veel bordjes met : Ausfahrt (of was t Ausfuhrt? betekent uitvaart voor degene die m niet weten) maar dat plaatsje zie ik niet op de map liggen......
Haha, volgens mij bedoel je uitrit of niet?Laatste keer dat ik in Duitsland was begroeven ze iig geen mensen langs de snelweg

K_im schreef:griebels schreef:Gisteren in Jensen die domme grieten niet gezien? DAt waren pas domme opmerkingen
Ik vond het echt geweldig
Jensen: hoeveel eieren gaan er in een dozijn?
Sharon: ligt eraan of je een doosje van 6 of eentje van 10 koopt

K_im schreef:griebels schreef:Gisteren in Jensen die domme grieten niet gezien? DAt waren pas domme opmerkingen
Ik vond het echt geweldig
Jensen: hoeveel eieren gaan er in een dozijn?
Sharon: ligt eraan of je een doosje van 6 of eentje van 10 koopt