kereltje van 4 jaar haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kereltje van 4 jaar haha Kaiya schreef:Tjaldur schreef:Ik heb ook een keer gehad dat ik aan het wandelen was met mijn paard en er kwamen een paar fietsers langs. Jongens van een jaar of 14 denk ik. Waren ze bijna voorbij, hoor ik er 1 heel hard tegen de andere zeggen: 'Welke was nou het paard?'![]()
Valt het jou ook op dat ze dat alléén doen als ze bijna voorbij zijn?
[edit] En het valt me op dat veel jongetjes als klein kind al oversext zijn.
Citaat:En het valt me op dat veel jongetjes als klein kind al oversext zijn.

Arme jongen
Lovely1 schreef:Mijn vriendin tegen de barjongen: Hoe oud schat je haar dan (ze hadden de hele vriendinnenclub al gehad behalve mij) zegt hij: 26... mijn reactie: WAT! ik ben 20 doe ff normaal voelde me de rest van de week "oud"..

Op zich wel handig natuurlijk.
Maar ook weer niet als je dan ook jongens van die leeftijd aantrekt dan. 
Die jongen was wat aan de stevige kant en flink verbrand
lottehorse schreef:haha id.. een vriendin van mij moest opassen ik ging eventje mee.. komt ze daar aan en dat jochie rend op haar af zij tilt hem op en aaran begint hij haar in dr tie.ten te knijpenkereltje van 4 jaar haha
. Sunrise_ schreef:lottehorse schreef:haha id.. een vriendin van mij moest opassen ik ging eventje mee.. komt ze daar aan en dat jochie rend op haar af zij tilt hem op en aaran begint hij haar in dr tie.ten te knijpenkereltje van 4 jaar haha
Dat heb ik dus ook een keertje gehad op een verjaardag. En no way dat het ventje los zou laten, ze moesten hem echt flink vasthouden en van me aftrekken zeg maar. Ik kon toen écht wel door de grond zakken.
WildChild schreef:Nog een lompe actie:
Ik was in een lingeriezaak een bh aan het passen, waar ik, geloof me, een grúwelijke hekel aan heb. Er liep een moeder en een kind vlak langs mijn hokje met gesloten gordijn af waar ik net die bh aan het aanpassen was. Je raadt het al.. Het kind trok mijn pashokje in een ruk open. Ik was echt boos, maarja, ik kon niets doen. Gelukkig was er niets te zien, maar ik schrok me helemaal dood en schaamde me kapot!