Héél logisch als je Hilde heet hoor, echt wel
Over mijn echte naam (Hildegard
) hebben mensen eigenlijk alleen af en toe de intelligente vraag of ik misschien uit de Middeleeuwen stam
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Héél logisch als je Hilde heet hoor, echt wel
) hebben mensen eigenlijk alleen af en toe de intelligente vraag of ik misschien uit de Middeleeuwen stam
)Sasanna etc. etc. Verder hoor ik ook altijd iedereen mijn naam afkorten: Su, Suus, Susie, Sushi en SuuZ. Die laatste is btw ook mijn bijnaam en mijn leraar Nederlands van vorig jaar zei altijd Zuuzzz
. Ook krijg ik dat vaak te horen
Susannah
Susannah
Ben stapelgek op jou
Oh Susannah,
Hou je nog van mij?Vientje schreef:IlseHéél logisch als je Hilde heet hoor, echt wel
![]()
Over mijn echte naam (Hildegard) hebben mensen eigenlijk alleen af en toe de intelligente vraag of ik misschien uit de Middeleeuwen stam
rommie schreef:Onder mijn klasgenoten was de vreugde groot toen de Marron's een bosnegervolk bleek te zijn..
Ik zou dubbel liggen als er een bosnegervolk was die dezelfde naam hadden als een vriendin van me. Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou wat minder was
Wan schreef:haha.. dat mijn naam zo lastig is.. ik heet Henrieke en sommigen denken Frederiek, Hendrieke Hendrika of ze schrijven Henrike.. op een gegeven moment word je daar wel een beetje 'moe' van iddmaarja

)

Stennisje schreef:Vientje schreef:IlseHéél logisch als je Hilde heet hoor, echt wel
![]()
Over mijn echte naam (Hildegard) hebben mensen eigenlijk alleen af en toe de intelligente vraag of ik misschien uit de Middeleeuwen stam
Gewoon stug volhouden dat je dit jaar 624 wordt
Zal eens proberen of het werkt

) Maar op de basischool werd ik altijd Rinkie genoemd, en meisje die nu bij mij ind e klas zit (2e) noemt mij altijd Mrinkie..
Ik vind het niet echt storende dingen.. wel grappig, ze noemt me dan ook meestal wel bij me echte naam.. Maar verder is het gewoon Marinke of Marin(k) 
Maar ik hoor vaker: Sherick dan Sher.. en wij korten hier elkaars namen ook niet echt af (binnen het gezin/familie) me tante heet officeel: Rosemary maar ze wordt door iedereen Roos genoemd..
Ze vraagt zelf of we haar zo willen noemen dus oke dan is het goed..
waar is adam
heb je adam al gevonden
o0eefje0o schreef:ik heet eva en hoor al 20 jaar aan go waar heb je adam gelatenwaar is adam
heb je adam al gevonden

Geen zjuulke, maar gewoon zoals je 't schrijft uitspreken) Sapphire schreef:best veel mensen hier hebben een hele apparte voornaam..
Dus ja, dan houd je al snel de mensen met de aparte namen over.. Maar wel leuk om dit te lezen.
Spetterlover schreef:Ik heet Melissa, eigenlijk hoef ik er nooit iets over aan te horen?

En dan lachen ze dr nog zo bij van: heb ik dát niet mooi bedacht?
Nou... nee.

Gerbenfroh schreef:'HAAR NAAM IS LAAAAAAAAAAURA EEN HELE LIEVE MEID EN ALS IK IN HAAR OGEN KIJK BEN IK DE WEG HEEL EVEN KWIJT!!!!
ALTIJD. OVERAL waar ik kom.
Tessebes schreef:Lusitana schreef:Nee hoor, in Portugal wordt de x in dit geval als "sj" uitgesproken. De X kan op verschillende manieren worden uitgesproken, ligt aan het woord , maar Xana is echt Sjannah. (Mijn favo verpleegster heet zo)
Idd, Xara is ook Zjara of is het dan toch misschien meer Sjara?