wou wat gaat dit iri snel,ik ben nog nooit vreemd gegaan.die ene vraag die nog steeds niet beantwoord is.
Cody: ik 'ga' nog niet eens. Annelou: ja, leuk profiel! Dat is wat je wil horen he? Samantha: ik zou het niet weten. Bart en Heike denk ik? Zazoo: ik heb niet eens een kat.
ikke nie, want k ga nie elke x al die pagina's doorlezen kirsten!maar wie gaat me nou helpen met me valentijn gedichtje?
Jezus wat gaat dit snel! Zo snel, ik was helemaal mijn vraag vergeten!Maar ik weet geen vraag.Wie weet er wel een vraag?
Het leukste een paard vind ik, maar het beroemdste een hond, denk ik... Maaja, die zijn ook wel heeel lief!! Ik moet nu snel een vraag verzinnen omdat dit zoooo snel gaat!!Wie vindt dit ook vervelend, dat het zo snel gaat? (tja sorry, moest snel iets verzinnen )
Ik heb telkens een periode dat ik een smiley heel veel gebruik, weet eigenlijk niet welke dat nu is.. Denk deze: en deze: Maar dat veranderd wel weer!Waarom praat iedereen over valentijn, heeft iedereen hier dan een vent? Ben ik de enige die vrijgezel(lig) is?