Horse & Chicks kalender

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peerke_

Re: Horse & Chicks kalender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 17:12

Nou nou.. ik heb niemand willen beledigen..
De laatste pagina is niks serieus meer gezegd, behalve een kinky dromedaris en wat berichten over een kalender met lamas.

Ik was er dan ook vanuit gegaan dat de serieus geïnteresseerde wel in het PB of app clubje zaten..
En als je niet bent uitgenodigd, troost je.. ik ook niet :+

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:19

Peerke_ schreef:
Nou nou.. ik heb niemand willen beledigen..
De laatste pagina is niks serieus meer gezegd, behalve een kinky dromedaris en wat berichten over een kalender met lamas.

Ik was er dan ook vanuit gegaan dat de serieus geïnteresseerde wel in het PB of app clubje zaten..
En als je niet bent uitgenodigd, troost je.. ik ook niet :+

Dan nog kan jij wel serieus blijven?

Ik ben juist niet ingegaan op die app van ze omdat ik je het voordeel van de twijfel gunde. Het was jouw topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:27

Wat ik nu wel weer humor vind is dat iedereen valt over de opmerkingen van de ts...

Wie denken jullie dat die kalender (als hij er al zou komen) gaan kopen? Juist ja puberale mannen. En wat denken jullie dat internet over de foto’s zal gaan schrijven? Precies puberale (en beledigende) dingen...

Wie daar niet om kan lachen kan zich beter niet aanmelden.. :+

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:31

Door dit topic kom ik erachter dat ts een man is :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:32

Anoniem schreef:
Wat ik nu wel weer humor vind is dat iedereen valt over de opmerkingen van de ts...

Wie denken jullie dat die kalender (als hij er al zou komen) gaan kopen? Juist ja puberale mannen. En wat denken jullie dat internet over de foto’s zal gaan schrijven? Precies puberale (en beledigende) dingen...

Het gaat me er niet om wat er over de kalender geschreven wordt (ik zou trouwens meer interesse hebben in een kalender met paarden en mooie vrouwen dan in de H&H kalender en ik ben geen puberale man), het gaat me er om dat ik het niet vind kunnen dat een organisator - ik ging er even vanuit dat hij dit serieus nog door wilde laten gaan - zo over de modellen praat. Juíst bij werk waar (half)naakt aan te pas komt hoor je je als organisator/fotograaf/iedereen die verder op de set aanwezig is een beetje professioneel op te stellen en seksueel getinte opmerkingen zijn een gigantische no-go.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 17:33

Heeft er iemand een Eland in de tuin staan?

Dit lijkt me ook wel wat:
Afbeelding

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:34

Anoniem schreef:

Wat een willekeurige man van de kalender vindt en bij de plaatjes denkt, is in principe niet de zaak van de modellen. De bedenker van het project die, al dan niet voor de grap, aanbiedt om modellen uit te kleden en warm te houden, is heel wat anders.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:54

Peerke_ schreef:
Heeft er iemand een Eland in de tuin staan?

Dit lijkt me ook wel wat:
[ Afbeelding ]

Deze vind ik heel apart.waarschijnlijk gefotoshopt? Doet me denken aan Putin zonder shirt aan rijdend op een beer,een foto die ik hier op Bokt in het verleden ben tegengekomen,en die ik ook leuk vond!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 17:56

quote="Gast2419"
Nessie schreef:
Lienek schreef:
Ik ben weg hier. Ik zou als model echt niet blij zijn met een organisator die zo reageert.
Vind het zelfs een beetje respectloos overkomen..

Ik vind het niet alleen respectloos maar ook gewoon vies. Hoop niet dat jonge meiden in pb's om schaars geklede foto's wordt gevraagd door de TS...

Inderdaad, die laatste reactie deed het 'm...
Ik denk (en hoop heel erg) dat dat een grapje is, maar toch. Dat zeg je niet ;)[/quote]

Ook ik vind de laatste opmerking echt te ver gaan. En ik ben blij dat TS z'n ware bedoelingen heeft kenbaar gemaakt. Hij wil alleen maar aan mooie blote dames zitten, liefst nog gratis en voor niks. En dan maar hopen dat er onzekere, beïnvloedbare meisjes op af komen die graag model willen worden en dit dus allemaal toestaan (of omdat ze niet assertief genoeg zijn).
Grapje of niet, dit gaat veel te ver. Kan je zeggen dat dit niet de bedoeling is, maar in de context van de maatschappij tegenwoordig is dit gewoon niet grappig. :\

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:06

Jeetje ik dacht dat Nederland best open was over dit soort dingen.. blijk ik even naïef te zijn.

Wat een bekrompen gedoe. Stel je niet zo aan.

Ik geef me alvast op voor de Eland&Chicks kalender. Vooral omdat ik zo van kippen hou :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:09

:') ohhh wat een hilarisch topic wordt dit. En wat godsgruwelijk overdreven zeg...mag een vent nog wat zeggen, of kunnen we als dames echt nergens meer tegen.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 18:11

Paulina schreef:
Jeetje ik dacht dat Nederland best open was over dit soort dingen.. blijk ik even naïef te zijn.

Wat een bekrompen gedoe. Stel je niet zo aan.

Ik geef me alvast op voor de Eland&Chicks kalender. Vooral omdat ik zo van kippen hou :D

Ik kan geen foto vinden op een kip..
Wel van chickies :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:14

Anoniem schreef:

Das helema prima, maar van de organisatie verwacht je niet dat die zo tegen te modellen praat. Wat 'ie achteraf zegt moet 'ie helemaal zelf weten, maar tegen je modellen blijf je netjes. Klaar.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:14

Volgens mij was de insteek van TS niet dat hier überhaupt iemand (oprecht) op af zou komen, beïnvloedbaar of niet. Om hem nou als aanrander af te schilderen lijkt me dan ook niet helemaal terecht :o

Overigens ga ik mee als iemand een eland kan regelen. Wil ik hem wel borstelen ofzo.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:19

En ik vind het dan weer raar dat er mensen zijn die het normaal vinden dat een man van 26 het zelf niet zo erg vind dat er jonge meiden onder de 18 op poseren en dan ook nog opmerkingen maakt over ze betasten. Iets met pervert, Nederlandse woord kan ik er even niet voor verzinnen.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:20

Ik vind dat jullie beetje overdreven reageren. Reactie was idd niet netjes maar om van een mug een olifant te maken :=

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:20

Ik had niet het idee dat de opmerking serieus was :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:21

Nessie schreef:
En ik vind het dan weer raar dat er mensen zijn die het normaal vinden dat een man van 26 het zelf niet zo erg vind dat er jonge meiden onder de 18 op poseren en dan ook nog opmerkingen maakt over ze betasten. Iets met pervert, Nederlandse woord kan ik er even niet voor verzinnen.

Nou inderdaad... Tussen doen en zeggen zit gelukkig een groot verschil, maar netjes is anders. Beetje respect voor een vrouwenlichaam in die zin ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:22

Nessie schreef:

Perverseling :7

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:26

Over die opmerking van TS: heel fijn dat er dames in dit topic zijn die zich er totaal geen voorstelling van kunnen maken. Blij dat jullie nog nooit in de buurt zijn geweest van zo'n situatie. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:28

antje_vip schreef:
Over die opmerking van TS: heel fijn dat er dames in dit topic zijn die zich er totaal geen voorstelling van kunnen maken. Blij dat jullie nog nooit in de buurt zijn geweest van zo'n situatie. :)

Kijk, dat zoiets door mannen gezegd wordt als je oo zo'n sexy manier op de foto gaat weet je van tevoren. Dat de organisatie dat achteraf zegt zal ook wel, kan je toch niet checken. Maar tegen de modellen zelf hou je je respect, maar vooral professionaliteit. Zo praat je niet tegen iemand.
(En nu begreep ik daarna dat die hele TS dit helemaal niet professioneel bedoelde wat ik al niet begrijp maargoed, tegen de dames die zich melden en dit wel een tof concept vonden hou je je respect)

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 18:35

Nessie schreef:

Dat je m'n opmerking niet zo tof vond oke, ik zal het nooit meer doen..
Maar ik heb nergens geschreven dat er meiden onder de 18 mogen poseren :roll:

En die insinuatie dat die mij dan een PB zouden sturen, met foto's vind ik al helemaal niet terecht.
Ik heb op een foto van een paard na geen een foto per PB ontvangen..
Iemand die een foto in het topic zet speciaal voor mij is goed dom, want heel de wereld kan hier meelezen.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 19:18

Horse & Chicks komt wel goed
Afbeelding

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 20:01

Jaaa daar heb ik nog wel een collectie van.. misschien zelfs wel 12!

Afbeelding

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 20:37

Mensen neem TS niet zo serieus! Hij heeft geen verkeerde bedoelingen.