LadyMadonna schreef:Lente schreef:Is LM Stef???????![]()
Een heel simpele reden eigenlijk. "Stef" hoorde bij Hon en James. En die tijd is voorbij.
De tijd van Ladymadonna ook, maar dat ligt niet zo gevoelig
Hoooo dit is wat nieuws voor mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:lieveli schreef:Ik heb er echt al 100 keer over nagedacht om mijn naam te veranderen. Ik krijg zo vaak berichtjes dat ik namelijk helemaal niet lief ben. Ja duh.
Jij moet je naam zo houden want dat is echt een naam voor jou![]()
ook al ben je soms inderdaad niet lief
Jolien87 schreef:Ben ik een bekende bokker? Geloof het niet, dus enkel een foto in mijn profiel volstaat in dit geval.
Rebecca schreef:Liselot schreef:Hmmm, mijn naamsverandering ben ik toch wel blij mee hoor
Daar is ie toch voor![]()
![]()
Alleen bokt is dan even van de leg
MarcoBorsato schreef:Ik heb er echt al 100 keer over nagedacht om mijn naam te veranderen. Ik krijg zo vaak berichtjes dat ik namelijk helemaal niet lief ben. Ja duh.
Sokje_6 schreef:MarcoBorsato schreef:Ik heb er echt al 100 keer over nagedacht om mijn naam te veranderen. Ik krijg zo vaak berichtjes dat ik namelijk helemaal niet lief ben. Ja duh.
Niet lief, wel geniaal!
Er staat me nu door die naamsveranderingen allemaal vaag iets bij van Leedebee. In mijn hoofd is dat gelinkt aan lieveli, maar volgens mij klopt dat helemaal niet
Liselot schreef:[naam] schreef:Daar is ie toch voor![]()
![]()
Alleen bokt is dan even van de leg
Hahahaha inderdad, al betwijfel ik of dat in mijn geval ook zo is geweest.
LiSSy was wel een beetje infantiel, maar in my defense: ik was 15 toen ik op bokt kwam
Yunomi schreef:Geryon ik had jou echt als brunette in mijn hoofd![]()