Het gaat toch om of je Sjarrel of echt Charles zegt? Evt. Met slepende ch dat tj wordt..?Zo zijn er ook mensen die guido steevast quido noemen
Ging het daarom? Ik dacht dat sjarlus ook wel mee mocht doen. Ik wilde er dus mee zeggen dat Charles op vele manieren verbasterd wordt uitgesproken.
Tsjarls is toch de 'Engelse' uitspraak en Sjarl (al dan niet Sjarrel) de Franse? Tenminste zo dacht ik dat het was.
Anoniem schreef:Tsjarls is toch de 'Engelse' uitspraak en Sjarl (al dan niet Sjarrel) de Franse? Tenminste zo dacht ik dat het was.En sjar-lus dan? Met de klemtoon op 'lus'.
Dat is net zoiets als Xander uitspreken als iksander En ja,die heb ik echt gehoord.Vroeger had ik een meisje in de klas die onze klasgenoot Paul standaard Pauwl noemde,met een hele overdreven 'au' zoals een huilende wolf. Soms zijn mensen niet zo'n kei in uitspreken denk ik
Paul vind ik ook een moeilijke naam. De au-l compinatie past gewoon net niet. Paula is dan weer prima. Dan kun je je l nog fatsoenlijk afmaken.
Paul kan ik ook niet uitspreken hoor.... Het wordt pawl of pauwwel En als het wel lukt dan zitten er eerst drie struikels in
Jilletje schreef:Mijn vriend heet Paul Noem hem altijd maar Polly Mijne ook. Noem hem maar gewoon schat De AU - L is echt verschrikkelijk om uit te spreken
Haha Polly is wel geinig :p ken ook echt niemand die Paul kan uitspreken. Klinkt gewoon heel onnatuurlijk.Ik heb ook heel erg moeten wennen aan Friese namen zials Olle, Fokke, Fokko, Jetstke, etc.
Pauwol wordt dat bij mij Lizzy, Jilly en Pippy, kom op... Klinkt net als een avontuur in de Penny over 3 meiden
Pauwl Pal Pol Pauwol.... Olle heb ik geen problemen mee, ligt eraan wat voor persoon het is.. Ik ken een hele hippe en een slome bolle Olle