Mijn pony's die de wei weer in mochten en helemaal uit hun dak gingen.
Balou_k
Geplaatst: 04-01-15 18:01
Het werkelijk beseffen dat ik ontzettend veel van iemand hou en dat tot in mijn tenen voelen. Dat bracht wel echt een glimlach en een blos op mijn gezicht.
Mijn hond is een kleine maand uit logeren geweest ivm met de feestdagen (daardoor veel weg) en het vuurwerk, hij is nu weer terug en ik kan niet stoppen met glimlachen, wat ben ik blij dat ie weer gezellig terug is!
crazygirl1
Geplaatst: 05-01-15 19:16
* de maan die deze ochtend mooi over de weide scheen * mijn paard waarbij ik me meer en meer 'een' voel. Hij doet zo zijn best maar ik begrijp hem soms niet. * de zon die bij het terugrijden naar huis prachtig scheen * oudere klant die hulp vroeg met zijn nieuwe smartphone. Die na 30min met een glimlach en een heleboel leerstof (en huiswerk hihi) naar buiten ging * de pubers die best heel vriendelijk waren en veel respect hadden * smsje van vriendin die haar eerste werkdag achter de rug heeft * mijn collega die altijd klaar staat voor al mijn vragen * nieuwe vrienden * mijn papa die mij doet lachen wanneer ik lastig word
Oh, zoveel eigelijk Je moet er enkel bij stilstaan!
dat ik steeds meer uit mijn dip kom met mijn paarden. na het inslapen van mijn oude merrie zat ik er ff doorheen. nu dankzij lieve stalgenootjes krijg ik weer steeds meer plezier om met de andere twee weer wat te gaan doen!
En haar hoofd wanneer ze door had dat we het grote rondje gingen doen (een uur lopen), echt zo van: ECHT NIET, STRAKS WORD IK MOE!!! Ze bleef gewoon staan en wilde niet mee richting het grote rondje, heb een paar minuten staan roepen.
Ze is gewoon niet zo'n ochtendhond en een tikkeltje lui. Later vond ze het wel leuk hoor! Beetje gemotiveerd door de hond van de buren die mee was!
Hahaha een gesprek op de app die ik vanochtend terug las. Blijkbaar heb ik vannacht een vriend welterusten gewenst. Dat doe ik eigenlijk altijd, maar vannacht sliep ik dus. Wakker geworden, welterusten gewenst en weer in slaap gevallen. Kwam ik vanochtend pas achter Gewoon in mn slaap gedaan. Blijkbaar dus zo'n automatisme geworden dat ik t ook slapend doe Moest ik wel even om lachen, en dan die reactie van die vriend was ook wel heel lief