Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 00:44

Illusion 1990: inderdaad DOODENG! duidelijk een rituele dans, krijg het deuntje nu al niet mee uit mijn hoofd, hoop dat ik zo een oog dicht doe %) %) %)

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 00:46

wille schreef:
Illusion 1990: inderdaad DOODENG! duidelijk een rituele dans, krijg het deuntje nu al niet mee uit mijn hoofd, hoop dat ik zo een oog dicht doe %) %) %)

Wat zijn deze ook groot hè? Is dat typisch Belgisch? Je zal die gasten ineens in je bak hebben rondrennen. Niet alleen een paard met gierende hartkleppen, maar ik ook %)

wille

Re: Wie kan ik hierop aanspreken? Sterk zwaartekrachtpunt in bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 00:47

Die belgische frieten zetten echt aan!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 01:02

hahahahahahahaha _O- geweldig topic dit. _O- Ben weer helemaal wakker en op en top gefocust. Had gisteren geen last van bakkabouters, maar van indepaddockernaast- kabouters. Weet iemand de juiste benaming én bestrijding voor deze kabouters?

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 01:15

Dat is de Nanus juxta arenam :j De bestrijding is identiek aan die van de gewone bakkabouter, dus met een zeefje grondig de paddock door.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 01:27

Ehhh... sorry dat ik me hier even tegenaan kommen bemoeien, maar heeftde TS al kontakt opgenomen met Jomanda :o ?!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 01:43

Nou, jomanda, dat ligt wat gevoelig sinds de laatste eh advisering in het openbaar. := samengevat heeft die mevrouw dat niet overleefd.
Maar als we nu allemaal een blauwe jurk aantrekken en samen hand in hand zingen? In die bak? Zou dat helpen? Dat terwijl TS rijdt?

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 02:11

Het is een zeer serieus probleem. Ik heb nog niet eerder gereageerd maar wel al vanaf het begin gevolgd. (Phoe.. geen idee wat de regels voor d-tjes en t-tjes waren zo laat nog, dus als ik t verkeerd deed sorry daarvoor *ergert zich even aan nederlandse spelling*)

Zelf kan ik niet echt tips geven over bakkabouters. Ik heb er geen ervaringen mee. Volgens mijn leef ik in een kaboutervrije zone ofso, want ik heb er echt nog nooit eentje gezien voor zover ik me kan herinneren. Alhoewel.. Niet inmijn dorp, maar wel een dorp verderop lang geleden.
Ik vind het wel wat verontrustend dat de ts verdwenen lijkt te zijn..? Misschien een idee om een zwaar met zeefjes bewapend reddingsteam erop af te sturen?

Nog even een vraagje, tegenwoordig zie ik op tv regelmatig reclames met daarin de 'smurfen'. Maar zijn deze kleine blauwe mannetjes niet ook familie van de kabouter? Of toch niet? En zijn zij dan goed of slecht?

wille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 07:47

Pauline schreef:
Nou, jomanda, dat ligt wat gevoelig sinds de laatste eh advisering in het openbaar. := samengevat heeft die mevrouw dat niet overleefd.
Maar als we nu allemaal een blauwe jurk aantrekken en samen hand in hand zingen? In die bak? Zou dat helpen? Dat terwijl TS rijdt?

echt goed idee!, met wierrook en dan de kabouterdans! +:)+

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 07:50

Ok, Jomanda is dus off -O- ....
Maar misschien wordt er hier wel teveel gefocusd op de bak- en andere kabouters; imo kunnen het ook wel eens heel goed Mumsels zijn die de problemen veroorzaken en die zijn nóg achterbakser :+ als dat kaboutervolk := ....

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:37

Ach, zolang je geen Sylvia heet is Jomanda best te doen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:41

Tja, ik heb hier al van alles voorbij zien komen, maar heb je al eens onderzocht op Kleefmollen?
Je weet wel, die water vlugge, steeds onzichtbaar blijvende in paardenbenen bijtende ratachtige mollen. Ik denk dat je paard steeds aangevallen wordt, dan schrikt en je er dan afgooit. Dus.... kleefmolvallen plaatsen! Dat is de truc, echt waar!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:47

Pauline schreef:

Ik denk eerlijk gezegt niet dat TS dan nog rijdt :P maar we kunnen het proberen!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:51

Een beetje vertrouwen hebben in de TS EL4a1190, zo'n paardje schrikt vast niet van een stel mensen met blauwe jurken die in de bak staan te springen en te dansen. Dat is nooit zo eng als echte bakkabouters.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:55

haha oja sorry dat klopt. die kabouters zijn zo klein en het paard ziet ons dan wel goed dus dat gaat vast goedkomen :D

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:56

x_Rebecca schreef:
Een beetje vertrouwen hebben in de TS EL4a1190, zo'n paardje schrikt vast niet van een stel mensen met blauwe jurken die in de bak staan te springen en te dansen. Dat is nooit zo eng als echte bakkabouters.

Mijn paard is de braafste en de coolste ter wereld, maar ik zweer je, als ie onderstaande ziet... Ik denk blinde paniek.

Afbeelding

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:01

Dat komt absoluut niet door de blauwe gewaden. Dat komt door de mouwkabouters...

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:07

Allemaal onzinnige speculaties waar de TS en instructrice gebleven zijn.
Door die vortex zijn beiden naar een andere dimensie gezogen. Een soortgelijke wereld met soortgelijke mensen en dieren. Kijk maar naar Fringe. Daar gebeurt het ook.

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:11

Nog een theorie:

Oerknal (Big Bang)

Oerknal of Big Bang is de populaire benaming van de kosmologische theorie die op basis van de algemene relativiteitstheorie veronderstelt dat 13,7 miljard jaar geleden het heelal ontstond uit een enorm heet punt (ca. 1028°C), met een oneindig grote dichtheid, ofwel een singulariteit. Tegelijkertijd met de oerknal zouden ruimte en tijd zijn ontstaan. De theorie is onder meer gebaseerd op de waarneming van het voortdurend uitdijende heelal, in het bijzonder de roodverschuiving van de spectraallijn en van licht van verre sterrenstelsels, het dopplereffect. De algemene relativiteitstheorie is op dit punt echter nog niet volledig, aangezien het idee van een oneindig grote dichtheid strijdig is met de fundamentele wetten van de natuurkunde.

Het zal toch niet zo zijn dat dat weer gebeurt?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:20

Cryssie schreef:
Allemaal onzinnige speculaties waar de TS en instructrice gebleven zijn.
Door die vortex zijn beiden naar een andere dimensie gezogen. Een soortgelijke wereld met soortgelijke mensen en dieren. Kijk maar naar Fringe. Daar gebeurt het ook.

Getver, je maakt me bang, ik moet nog rijden vandaag!

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:24

Ik kan er ook niets aan doen, dat zegt nl. mijn zesde zintuig.

MeesMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:09

Iemand hiervoor vroeg of de smurfen goed of kwaad zijn. Nou, ze zijn intens slecht. Je merkt er alleeen niets van omdat het ze ontbreekt aan enige vorm van intelligentie. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 10:11

Ik ben er nog hoor, en Instructrice is weer boven water, ik denk dat ze bang was geworden door dit topic :(

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:12

Oke, dat lucht al enorm op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 10:13

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-03-25 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt