Nagini schreef:Ik heb dat ook wel eens gehad. Misschien wel 2 keer.
Maar tis zoals Weissjee zegt; niet mijn probleem.
Hij maakt die keuze en ik zeg geen ja of nee. Als hij het initiatief neemt dan ga ik em niet van me af duwen.
Tenzij het iemand is die ik echt goed ken ofzo.
Hij nam bij mij ook het initiatief, en ja ik vond hem al een tijdje leuk. Op dat moment zelf niet meer.
Kende zijn vriendin ook niet. Heb gescheiden ouders en hij is de beste vriend van mijn stiefbroer. Dus zie hem niet vaak. Laatst voor het eerst dus zijn vriendin gezien. Ik dacht echt zo van, dus dat is zien vriendin. Met haar had hij toen hij met mij ging zoenen.[/quote]
Bij mij nam ook "hij" het initiatief en ken zijn vriendin ook niet.
En toch voel ik me nog steeds schuldig erover (bijna een half jaar geleden)
Ik ben inmiddel wel heel nieuwsgierig naar de vriendin, maar weet niet of het goed zou zijn om haar te ontmoeten, aangezien ik dan waarschijnlijk nog meer schuld gevoel krijg.
[/quote]
Ik vond het juist grappig om zijn vriendin te ontmoeten. Maar zo ik weet is hij al vaker vreem gegaan en heeft het nooit tegen haar gezegt. Maar volgens mij heeft hij puur met haar voor de sex. Want ik kreeg op een moment van hem vanalles te horen over haar. Vooral negatief,
dus hij zo
ou ik het uit maken of niet.
Ik: Ja, als je zovaak ruzie heb zou ik het uitmaken.
Hij: maar ik heb wel sex met haar.
Dus toen dacht ik echt zo, je zoekt het zelf maar uit. Heeft hij het uitgemaakt. En een paar weken later toch weer met haar.
Snap niks meer van hem. Maar hij blijft een lekkerding