Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 00:10

Ik was 13. Ik en mijn vriendje gingen naar een kapelletje. (met zo'n maria beeldje) daarvoor stond een bankje en daar kreeg ik mijn eerste zoen.. Haha.
Weet nog dat het raar aanvoelde, zo'n glibberig nat ding Tong uitsteken
Had toen een jaar niet gezoend, had een trauma Knipoog
Daarna ging het gewoon weer vanzelf en viel het opzich allemaal wel mee.

Met mijn huidige vriend was opstap. Een meisje vond hem helemaal geweldig en hij vond haar irritant en wou haar afscheppen, dus liep hij naar mij toe en zoende hij mij opeens. (hij vond mij al een tijdje leuk, dus leek het hem toen een goed moment Tong uitsteken )

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 01:19

Shanna schreef:
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit heb gezoend met iemand die ik ECHT leuk vond met vlindertjes enzo en toch vind ik zoenen niet vies Vork Oke ik heb wel slechte zoenpartners gehad maar voor die voelde ik net zo weinig (mischien ietsie meer zelfs wel) als voor de goede zoeners Bloos

Ben wel benieuwd hoe het is met een ECHT leuke jongen dan Clown

Ik heb meerdere "leuk voor 1 keertje" zoenpartners gehad voordat ik voor het eerst met mijn (toen nog niet) vriendje kuste, en ik moet zeggen dat dat heel anders was.
Met mijn (toen nog niet) vriendje was ik wel al aan het MSN-en en smsen, maar met uitgaan voor het eerst echt praten en toen kwam het aan op kussen. Was heel anders toen, ik was mega zenuwachtig terwijl ik (stom om te zeggen) toch al aardig wat ervaring had. Vork

Vlindertjes maken het wel leuker!!

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 07:49

geweldige verhalen ehb ik weer gelezen Haha!!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:30

Ik was 14 of 15 en het was in het zwembad Tong uitsteken
en het was niet mijn vriendje.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:55

ik was 11 en het was met de buurjongen Schijnheilig En ik vond het wel heel lekker Ja Daarna nooit meer zo'n goede zoener gehad ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 11:59

knabbelgirl schreef:
ik was 11 en het was met de buurjongen Schijnheilig En ik vond het wel heel lekker Ja Daarna nooit meer zo'n goede zoener gehad ROFL

Oh geweldig!

Mijn eerste zoen, poeh volgens mij was ik 15 ofzo?
Het was in ieder geval met een jongen die ik al jaaaaren kende. Op MSN vroeg hij toen verkering aan me (vond hem niet eens leuk, maar hee een vriendje klinkt wel heel leuk Bloos )
Maargoed ik vond het heel vis en zat helemaal onder het kwijl, wel vaker gezoend en toen op een dag hoorde ik niets meer van em en was het schijnbaar uit ROFL
Mijn huidige vriend kan heerlijk zoenen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:29

SpikkelFire schreef:
Bij ons was het jammer genoeg wel een beetje een strijd.. het was al raar dat ik op mn 14e pas gezoend had (achteraf vind ik het een mooie leeftijd). Nu heb ik trouwens ook al jaaaaren niet meer gezoend Bloos Vraag me af of ik het uberhaupt nog wel kan Clown

Same here, kan ik het nog wel Clown

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:00

Mowoah schreef:
Shanna schreef:
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit heb gezoend met iemand die ik ECHT leuk vond met vlindertjes enzo en toch vind ik zoenen niet vies Vork Oke ik heb wel slechte zoenpartners gehad maar voor die voelde ik net zo weinig (mischien ietsie meer zelfs wel) als voor de goede zoeners Bloos

Ben wel benieuwd hoe het is met een ECHT leuke jongen dan Clown

Ik heb meerdere "leuk voor 1 keertje" zoenpartners gehad voordat ik voor het eerst met mijn (toen nog niet) vriendje kuste, en ik moet zeggen dat dat heel anders was.
Met mijn (toen nog niet) vriendje was ik wel al aan het MSN-en en smsen, maar met uitgaan voor het eerst echt praten en toen kwam het aan op kussen. Was heel anders toen, ik was mega zenuwachtig terwijl ik (stom om te zeggen) toch al aardig wat ervaring had. Vork

Vlindertjes maken het wel leuker!!

Ja echt wel! Heeft echt een toevoegende waarde. Vaak ook omdat er vantevoren al spanning tussen jullie is, en daarna sms'en en dagdromen enzo *LOL*

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:45

Wat een leuk topic Haha!

Mijn 1e echte zoen was toen ik 13 was.
Op vakantie in Frankrijk met een hele lieve jongen!
Vond het helemaal geweldig en was dan ook helemaal verliefd.
Woonden alleen wat ver bij elkaar vandaan (zuiden en noorden van NL) de liefde eenmaal thuis was snel over Bloos
Heb nu weer na al die jaren contact met hem via hyves, zo leuk Haha!

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:38

Ik was geloof ik 14 en het was metmijn basisschool liefde. Lovers Het was heel leuk en heel lekker. Alleen VIEEES, heb tot m'n begin 15e verjaardag niet meer gezoend ;')

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:49

Jetske schreef:
Ik was geloof ik 14 en het was metmijn basisschool liefde. Lovers Het was heel leuk en heel lekker. Alleen VIEEES, heb tot m'n begin 15e verjaardag niet meer gezoend ;')

Dubbel Huilen van het lachen

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:40

Ja heel dubbel Huilen van het lachen Het was vies maar ook lekker. Scheve mond Vreemd ben ik eh. Nu zoen ik al 1,5 jaar met dezelfde persoon en dat is toch wel de beste zoener die ik tot nu toe ben tegen gekomen Lovers

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:23

x_Anne_x schreef:
de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen Huilen van het lachen

ROFL

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:45

L_Ilse_L schreef:
x_Anne_x schreef:
de jongen waar ik voor t eerst mee gezoend heb woont nu samen met een jongen Huilen van het lachen

Acch guut Tong uitsteken
Ja, een vriend van me, ging met zo een meisje, en opgegeven moment zei zo:
Ja sorry, maar het is over..
hij : hoezo dan?
Zij : ik denk dat ik op meiden val !
Hij : Plingikke gryns* Dan kunnen we nu dus sámen achter de meiden aan ! =)

Nouu, dat was even offtopic Tong uitsteken maar ik moest hem even kwijtt Tong uitsteken

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:49

Whaha ROFL

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:59

Nagini schreef:
Ik heb dat ook wel eens gehad. Misschien wel 2 keer.
Maar tis zoals Weissjee zegt; niet mijn probleem.
Hij maakt die keuze en ik zeg geen ja of nee. Als hij het initiatief neemt dan ga ik em niet van me af duwen.
Tenzij het iemand is die ik echt goed ken ofzo.

Hij nam bij mij ook het initiatief, en ja ik vond hem al een tijdje leuk. Op dat moment zelf niet meer.
Kende zijn vriendin ook niet. Heb gescheiden ouders en hij is de beste vriend van mijn stiefbroer. Dus zie hem niet vaak. Laatst voor het eerst dus zijn vriendin gezien. Ik dacht echt zo van, dus dat is zien vriendin. Met haar had hij toen hij met mij ging zoenen.[/quote]
Bij mij nam ook "hij" het initiatief en ken zijn vriendin ook niet.
En toch voel ik me nog steeds schuldig erover (bijna een half jaar geleden)

Ik ben inmiddel wel heel nieuwsgierig naar de vriendin, maar weet niet of het goed zou zijn om haar te ontmoeten, aangezien ik dan waarschijnlijk nog meer schuld gevoel krijg. Bloos[/quote]

Ik vond het juist grappig om zijn vriendin te ontmoeten. Maar zo ik weet is hij al vaker vreem gegaan en heeft het nooit tegen haar gezegt. Maar volgens mij heeft hij puur met haar voor de sex. Want ik kreeg op een moment van hem vanalles te horen over haar. Vooral negatief,
dus hij zo Dromenou ik het uit maken of niet.
Ik: Ja, als je zovaak ruzie heb zou ik het uitmaken.
Hij: maar ik heb wel sex met haar.
Dus toen dacht ik echt zo, je zoekt het zelf maar uit. Heeft hij het uitgemaakt. En een paar weken later toch weer met haar.
Snap niks meer van hem. Maar hij blijft een lekkerding Tong uitsteken

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:00

Wat een verhalen allemaal! Tong uitsteken Huilen van het lachen
Ik heb met m'n stiefbroer gezoend..! Bloos! toen ik 8 was..?! Ik schaam me nu dood! Bloos!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:31

mijn eerste zoen was op vakantie met een 'player' (zo'n jongen die alle meisjes zoent).
ik wist dat ie zo was, en ik vond m ook niet zo aardig, maar hij had zo'n mooi lichaam Tong uitsteken
(volgens mij was ik 15).

tijdens die eerste zoen bedacht ik me dat we recht voor de tent van mn ouders stonden, ik schrok me dood en ben gelijk gekapt en weggelopen, gelukkig sliepen mn ouders al Tong uitsteken
maar ik vond het idd ook niet bepaald denderend

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 20:55

Mijn eerste zoen was met een feest van een vriendin, toen was ik 14 ofzo? Ik was bezopen en heb het nauwelijks gemerkt, haha! Gelukkig helpen mijn vriendinnen mij wel elke dag herinneren dat ik met een afschuwelijke player heb gezoend toen.
En mijn eerste keer dat ik nog kan herinneren Clown toen was ik 15 met een jongen van de manege. En ik was al een heletijd verliefd op hem. Gelukkig was het na 4 maanden uit Bloos. Hij kon echt niet zoenen in vergelijking met mijn ex, haha. Nouja, mijn ex zoende wel heerlijk. Echt zo'n filmkus waarin je helemaal kan wegdromen Bloos

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:09

TiaraBungy schreef:
Ik heb met m'n stiefbroer gezoend..! Bloos! toen ik 8 was..?! Ik schaam me nu dood! Bloos!

Niet klein schrijven, dit is een beetje a la Cruel Intentions-Junior Edition Haha! Enneh...hoe was dat? Tong uitsteken

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:17

Nickytje schreef:
Cynn_x schreef:
Ja ik zie hem iedere dag. Zit bij mij in de klas, dus dat is wel problematisch. Zit bij enkele lessen naast hem.. kunnen bijna niet van elkaar afblijven. Koe
Knuffelen, handen vasthouden, samen zitten, en kusjes geven doen we al wel maar echt gezoend hebben we nog niet. Bloos

Wat leuk! Lachen Zoals ik al zei, op een gegeven moment komt het gewoon wel vanzelf! En zo te horen zijn jullie op de goede weg Knipoog

Update: We hebben verkering! Haha!
Nou zit het er echt aan te komen Bloos

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:19

Adil18 schreef:
TiaraBungy schreef:

Niet klein schrijven, dit is een beetje a la Cruel Intentions-Junior Edition Haha! Enneh...hoe was dat? Tong uitsteken

Hahahaha! Maar schaam me dood! Vork
Uhm.. nou, eigenlijk vonden we het toen allebei wel vies, maar ook spannend..! Vork Beetje dubbel dus..!
Nu wil ik echt een lieve jongen tegenkomen, voordat ik 'm ga zoenen.. Lachen Bloos

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:20

Wat leuk Cynn_x!!! Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 21:24

Nickytje schreef:
Cynn_x schreef:
Ja ik zie hem iedere dag. Zit bij mij in de klas, dus dat is wel problematisch. Zit bij enkele lessen naast hem.. kunnen bijna niet van elkaar afblijven. Koe
Knuffelen, handen vasthouden, samen zitten, en kusjes geven doen we al wel maar echt gezoend hebben we nog niet. Bloos

Wat leuk! Lachen Zoals ik al zei, op een gegeven moment komt het gewoon wel vanzelf! En zo te horen zijn jullie op de goede weg Knipoog

Update: We hebben verkering! Haha!
Nou zit het er echt aan te komen Bloos

Gefeliciteerd! Toch nog niet teveel zenuwen he? Lachen
Het is wel spannend natuurlijk!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 22:01

Gefeliciteerd Haha!