Snoes zo noem ik m'n kind (baby) ook vaak. Maar hij heeft ook nog een officiële naam voor officiële gelegenheden
Westhof schreef:Hier in de buurt is een jongetje geboren genaamd Pluim, broertje van een meisje genaamd Snoes ik zou me kapot schamen
Snoes valt voor mij in dezelfde categorie Koosnaampjes voor Goudenkettingdragers als Poes vind ik zo erg als mensen elkaar zo noemen
Met de naam Snoes kun je echt alleen nog maar de prostitutie in denk ik, verder zal je nergens serieus worden genomen.
Mazida schreef:Hier in het dorp loopt een Flos rondDaar kan je tenminste tandarts mee worden.. Iets beter carrière perspectief dan snoes
En de wereld is weer een Binck rijker.. Op de een of andere manier doet me dat denken aan 1 of andere bank ofzo.
O nee, een groen gezin is zwanger van nummer 4 en zoekt bijpassende groene naam naast de drie kinderen die al Lente, Tuijn en Denne heten. Bijpassend lijkt mij wel Eik, Bloem, Perzik of Aardbei of Meloen http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2 ... e-op-komst
Whaha die groene namen, arme groene kids. Zie net op fb Fayliene. Dan gooi je lekker 2 talen door elkaar heen. Ik vind feline een super leuke naam maar schrijf t dan ook gewoon zo.