Rebecca schreef:Dan was ik voor Makita en Bosch gegaanZo noemt mijn man de paarden haha. Onze dochter noemt Nikita steeds Makita en nu noemt mijn man de andere Bosch
LiannePuthzy schreef:Beertje (voor een jongen)Hoe wordt die ooit serieus genomen als hij gaat solliciteren?
Eske_B schreef:LiannePuthzy schreef:Beertje (voor een jongen)Hoe wordt die ooit serieus genomen als hij gaat solliciteren? Niet. Die komt enkel aan de bak bij een Beren-restaurant.
Eske_B schreef:LiannePuthzy schreef:Beertje (voor een jongen)Hoe wordt die ooit serieus genomen als hij gaat solliciteren? speelgoedwinkel
[/quote]Hoe wordt die ooit serieus genomen als hij gaat solliciteren? [/quote]Niet. Die komt enkel aan de bak bij een Beren-restaurant.[/quote]Het bereneetcafe in Houten heer BickelBeer
Ik ken een broer en zus die Beer en Zon heten Oh en in een ander gezin heten de kinderen Bloem en Peer (hoewel Peer dan normaler is).
Goof schreef:Eske_B schreef:Beertje (voor een jongen)Niet. Die komt enkel aan de bak bij een Beren-restaurant.Of als varkensboer
Ik kwam al scrollend op Facebook een hiep hier hoera bericht tegen van een Bardia. Ik heb eerst de foto's moeten kijken of het nou om een kind of dier ging.
Jan Janneman vind ik ook wel een bijzondere. En dan niet als voor- en achternaam, maar dus gewoon als dubbele voornaam.
Geen idee Weet wel dat we er altijd om moeten grinniken als we zijn naam zien of horen. Vind het maar sneu dat je je kind zoiets aan doet.
Janneman Robinson, idd uit Winnie the PoohMijn neef heeft een zoon alleen heet hij Petra van achter dus welke naam je het kind geeft het klinkt niet K ai Petra is het geworden (zonder spatie )