En mn zusje stuurde net een grappige foto... Ukje slaapt op de raarste plaatsen!!
Steeph
Geplaatst: 21-08-17 16:33
Rennen hier twee meidjes over de stoep achter elkaar aan, voorste stopt ineens om naar de bus te kijken, achterste kijkt ook naar de bus, achterste knalt zo met dr voorhoofd tegen het achterhoofd van die ander aan
Een moeder met een baby van 2 maanden bij de super.Even de baby bewondert en de moeder had nog een heel droombeeld van het moederschap.Ach,ze moest eens weten
M'n zoontje we hadden onverwachts visite, maar die knul die op visite kwam werkt ook voor m'n vriend en is dus echt z'n grote held, iedere dag heeft hij het wel over 'aki'. Dus hij kwam heel stilletjes z'n bed uit geslopen en was echt even vol ongeloof dat hij echt bij ons op de bank zat, want hij was op vakantie geweest. Dat bekkie en hoe die twee vervolgens weer met elkaar om gingen was zo lief! Echt vrienden voor het leven die twee. Met een leeftijdsverschil van 18 jaar, dat dan weer wel
Een dikke vette grijns van oor tot oor, Ik heb mijn C examen behaald. Volgende maand nog CE en dan kan ik officieel aan het werk als vrachtwagenchauffeuse!!
De failliete winkel die mijn perfecte model broek had gaat weer open. Andere naam, ander concept, meer merken, maar ze blijven het merk van de eerste winkel verkopen waaronder mijn model broek
Ik had een mooi meevallertje vandaag. De shampoo en conditioner van Garnier, in totaal 4 stuks, was normaal gesproken 14 euro geweest. Het was in de aanbieding 1+1 bij de Etos, dus was al 7 euro. Maar toen bedacht ik me dat ik nog een tegoedkaartje had en heb ik nu zelfs nog 3 euro over! Fijnheid.
Het besef dat ik over 3 dagen een heel druk weekend heb, maar daarbij absoluut niet hoef na te denken over het behalen van een gesteld doel, omdat ik dat doel die 3 dagen eigenlijk al per definitie heb gehaald.