watchthesky schreef:_Karlijn schreef:VeledaIs dat niet een merk schoonmaakartikelen...?Ik heb even gegoogled maar dat is Vileda, denk ik.
Eydis schreef:Vandaag kwam ik een Dimhpy tegen.Ik ken 'm wel als Dimphy.... En die naam ben ik al vaker tegen gekomen en vind ik ook niet zo heel vreemd eigenlijk...
Net bij editieNL een tweeling, jongen en een meisje. Bamboo Boy en Billie Jean en dan Bamboo ook heel plat nederlands uitspreken als bemboe
Jilletje schreef:Net bij editieNL een tweeling, jongen en een meisje. Bamboo Boy en Billie Jean en dan Bamboo ook heel plat nederlands uitspreken als bemboe Dat is juist de Engelse uitspraak, niet de plat Nederlandse
Jilletje schreef:Ik weet wel hoe je Bamboo uitspreekt Het werd echt te plat uitgesprokenBem boe.. ik hoor hem bijna
Een Benediction bij Holland's got talent gisteren. Zou hij echt zo heten, of is het zijn artiestennaam?
Mondy schreef:Mulan is hier pasgeleden geboren bij vrienden. Voor een meisje uiteraard Ben 20 jaar geleden op ponykamp geweest met een Mulan. Vind ik best een coole naam!